Ga naar inhoud

SThn : 29 augustus 2018 : Dr. Jacobs : Heilig Hart Ziekenhuis : Lier


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Pixie10:

Sorry dat ik je al die vragen stel maar We kunnen van elkaar maar leren hé:33:

 

Uiteraard mag je al die vragen stellen!

Wat mij enorm helpt is een borstvoedingskussen/zwangerschapskussen (zo’n U-vorm) omdat je dat achter je rug kan leggen en zo een soort steun maakt. Dan lig ik niet op m’n zij, maar heb ik toch een beetje dat gevoel. Dat moet je heel erg zelf uitzoeken ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 20-9-2018 om 17:26 zei Pixie10:

Hey

 

hoe gaat het met je?

Niet teveel last meer?

Wondjes goed aan het herstellen?

Al terug aan het werk?:rolleyes:

Alles in orde hier! Gisteren zijn de draadjes eruitgehaald dus ben ik vandaag beginnen smeren smeren smeren! Als iemand tips heeft voor goeie zalfjes, laat maar komen! Al mijn wondjes zijn al een week dichtgegroeid :D

 

Verder heb ik nog wat vocht langs links maar dat is geen probleem volgens de PC.

 

Het enige dat me tegensloeg gisteren bij de PC is dat hij zei dat ik nóg 6 weken de sportbeha moet dragen. Het is dus standaard 2 maanden/8 weken, vanaf de operatie maar ze hadden foutief tegen mij gezegd 6 weken vanaf de operatie. Ik moest er nu dus nog 4 en ik telde volop af naar mijn nieuwe mooie beha natuurlijk...terug van voor af aan dan maar. Mijn lief gaat een ‘afscheurkalender’ maken met foto’s van beha’s om het aftellen leuker te maken :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat het zo goed met je gaat. Gefeliciteerd met je vlotte herstel.

 

En ja, geduld hebben leer je wel na een BVK of een BV.

Ik moest de sportBH vanaf de operatie 6 weken aan en heb hem geloof ik zelf nog iets langer gedragen zo lang ik met mijn complica-tietje zat. Dat voelde gewoon veiliger voor mij.

 

Doe zo verder @SThn en geniet van je nieuwe boobies en je afscheurkalender (super idee).

:48:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk van je te horen 

 

fijn dag je zo goed hersteld.  Ik hoop dat dit bij me ook zo zal zijn.  

Ik heb ergens Gelezen van nivea dag zou helpen.  Of een soort olie om je huid soepel te houden.  

Misschien best ook aan je P C vragen dat je dit mag doen?

 

Die afscheurkalender is wel een goede tip vind ik:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gisteren mijn eerste nieuwe beha’s gekocht, whoopwhoop! :33: Samen met 2 vriendinnen naar de lingeriewinkel, haha!

 

Ik heb gehuild van geluk in het pashokje, de vrouw van de winkel deed bijna mee... Heel blij dat ik dat met vriendinnen gedaan heb en niet alleen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.