Ga naar inhoud

SThn : 29 augustus 2018 : Dr. Jacobs : Heilig Hart Ziekenhuis : Lier


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik ben een 19-jarige studente uit Antwerpen, gezegend - volgens sommigen - met een cup die schommelt tussen E & F. Ik ben zelf niet zo fan van mijn borsten en ik werd er vroeger ook mee uitgelachen. Een vriendin vertelde mij vorige zomer dat ze info zocht over BVK’s en dat een vriendin van haar het had laten doen. Ik viel compleet uit de lucht! Ik had er nooit bij stil gestaan dat zoiets bestond! Sindsdien ben ik al meerdere mensen tegengekomen die een BVK ondergingen en hier stuk voor stuk dolblij mee waren.

 

Ik zit zelf nog met wat vragen en twijfels, en toen ik dit forum zag voelde ik me meteen gesteund in mijn verhaal, daarom heb ik me aangemeld.

 

Op dit moment staat er nog niets gepland, ik denk nog na wat ik juist wil en of ik er klaar voor ben. Ik heb hier wel al verschillende posts en members gezien die me hopelijk kunnen helpen.

 

Ik ben op dit moment erg bezig met info zoeken dus waarschijnlijk komen jullie me nog tegen in de comments, de komende dagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes in je zoektocht naar info, @SThn.

En sterkte met je traject.

Wat ik je als tips kan meegeven ...

Lees je goed in en ga bij meer dan 1 PC op consult alvorens te beslissen bij wie je het laat doen.

Gezien je jonge leeftijd; hou rekening met een eventuele kinderwens en borstvoeding.

 

Hoewel ik een BVK in combinatie met de menopauze ook wel kan aanraden. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben gisteren bij mijn huisarts geweest om erover te spreken. Hij verwijst me door naar 2 PC’s in het Heilig-Hart ziekenhuis in Lier. Iemand ervaring met dokter Jacobs daar? Viavia had ik ook gehoord over dokter Thiessens in Middelheim, mensen die daar geweest zijn?

 

Mijn huisarts begreep mijn keuze volledig, dat geeft me al een positief gevoel over dit avontuur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar had ik in jouw verslag inderdaad veel goeds over gelezen, mocht het in Lier niet klikken dan ga ik daar eens informeren :D

Ik had ook een goede review gekregen over Dokter Thiessens, ook uit Antwerpen.

 

Lier is sowieso praktischer voor nazorg en bereikbaarheid voor mijn ouders, dus als ik mij daar goed voel zal het dat wel worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Was je tevreden van hem? (Ik zie je bericht nu pas!)

Ik heb vrijdag mijn eerste consultatie bij hem :rolleyes: Volgens mijn huisdokter geeft hij niet heel veel uitleg enzo, viel dat wat mee voor jou? Ik ben een beetje zenuwachtig, maar eerder op een goede manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/3/2018 om 09:47 zei Kristel612:

@SThn ik heb mijn bv van dokter Jacobs de 12de maart gekregen :wub:

Was je tevreden van hem? (Ik zie je bericht nu pas!)

Ik heb vrijdag mijn eerste consultatie bij hem :rolleyes: Volgens mijn huisdokter geeft hij niet heel veel uitleg enzo, viel dat wat mee voor jou? Ik ben een beetje zenuwachtig, maar eerder op een goede manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2018 om 01:41 zei SThn:

Was je tevreden van hem? (Ik zie je bericht nu pas!)

Ik heb vrijdag mijn eerste consultatie bij hem :rolleyes: Volgens mijn huisdokter geeft hij niet heel veel uitleg enzo, viel dat wat mee voor jou? Ik ben een beetje zenuwachtig, maar eerder op een goede manier.

Idd hij is geen spraak waterval :D maar je kan alles vragen aan hem en dan legt hij je alles wel heel goed uit, je kan wel niet passen bij hem, hij meet je op en berekend hoeveel jij ongeveer max gaat krijgen en daar wijkt hij eigenlijk weinig vanaf, bij mij zei hij max 300cc en uiteindelijk heb ik toch 325cc gekregen, hij is iemand die natuurlijke borsten maakt als je groter wil als hij zegt dan maakt hij je duidelijk dat hij dat liever niet doet, dat je dan best ergens anders kan gaan. Hij is een oudere man, mat veel ervaring dat merk je wel, maar weet heel goed wat hij doet! Ik ben altijd op consult in Lier geweest, waar moet jij zijn, want je kan ook in Duffel op consult gaan.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2018 om 15:24 zei Kristel612:

:152:Ooh ja dat is juist!! Haha :154:maar de rest over hoe hij is klopt wel :68:

Bedankt voor je info! Ik ben wat zenuwachtig, maar komt ongetwijfeld goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hehe, drukke periode dus het forum even helemaal links laten liggen!

 

Ik ben ondertussen op consultatie geweest bij dokter Walter Jacobs in Lier en dat is erg vlot verlopen. Ik heb alle info gekregen die ik wou en ook de regeling met de ziekenkas is volledig rond dus...er werd een datum geprikt! Op 29/08 is het zover :D

 

Ik ga nu proberen deze thread in het juiste mapje te krijgen...to be continued :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie ik denk dat ik bij jou moet zijn voor een transfer naar de operatieverslagen? Ik krijg ook mijn titel niet aangepast, mogelijks omdat ik via iPhone werk en niet via PC... die titel moet volgens mij worden:

29/08/2018; Walter Jacobs; Heilig Hart ziekenhuis Lier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SThn:

@best_boobie ik denk dat ik bij jou moet zijn voor een transfer naar de operatieverslagen? Ik krijg ook mijn titel niet aangepast, mogelijks omdat ik via iPhone werk en niet via PC... die titel moet volgens mij worden:

29/08/2018; Walter Jacobs; Heilig Hart ziekenhuis Lier 

@SThn - gefeliciteerd met je datum en je goedkeuring.

Het aftellen kan beginnen!

 

Ik blijf je volgen.

:35:

Titel van je topic kan je idd niet zelf aanpassen. Dat doen Dessert-Rose en Best-Boobie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag 1 (5/9)

7u10: aanmelden voor opname

8u: aankomst in kamer en info van de verpleging: OP staat in de planning om half 12, ze komen mij een half uur voor de effectieve OP klaarmaken en half 12 is slechts een richtlijn. 

10u45: verpleegster komt me klaarmaken: plassen, juwelen uitdoen, kleren uit (behalve onderbroek) en schortje aan. Melding dat ze over 20 à 30 minuten zullen komen ‘voor vervoer’.

12u30: update gevraagd aan verpleegster, is er vertraging? Ik wacht intussen 2u op ‘vervoer’. De vorige OP is inderdaad uitgelopen. Nieuwe richtlijn: 13u15

13u: ik word opgehaald door 2 verplegers en naar het OK gebracht. Daar wacht ik 5 minuten in de gang voor ik binnen mag. De anesthesist (Dr Lauwers) komt enkele vragen stellen mbt allergieën en ervaring met operaties.

13u20

Ik word binnengebracht in de OK. Ik mag zelf op de operatietafel kruipen. Deze lijkt op een platte tandartsstoel. Ik word ondergedekt met handdoeken en krijg een infuus in de linkerarm. Ik krijg antibiotica en word aangekoppeld aan allerlei apparatuur. De anesthesist spuit verdoving in, waarvan ik heel erg moet hoesten en een beetje in paniek raak omdat het lijkt alsof ik geen lucht krijg. De verpleegkundige die het masker voor mijn mond houdt kalmeert me. Ik voel mijn lichaam wegzakken en ik zeg nog snel ‘Allez, veel succes’. Ik hoor niet meer of er geantwoord wordt.

16u: ik word wakker in de recovery en ben meteen heel helder. Ik zie alles dubbel maar ik voel me goed, heb alleen net na het wakker worden overgegeven omdat ik draaide (niet handig, als je scheel kijkt en in een potje moet mikken). Ik moet heel de tijd aangeven hoe ik me voel op een pijnschaal van 1 tot 10 en krijg verdoving navenant.

17u20: ik ben terug op de kamer. Ik voel me helder en goed. Ik moet nog 2u wachten van de verpleging voor ik mag drinken maar ik drink toch. Ik heb te veel dorst en ik voel me toch goed? Ik hou alles binnen. Om 19u vraag ik wat eten en ik krijg boterhammen.

20u30 de verpleging neemt mijn bloeddruk op en ik krijg pijnstilling. Ik mag niet uit bed op naar de wc te gaan, dat moet vandaag nog op de bedpan.

 

Ik voel me na de operatie erg moe en slaap een beetje.

 

Om 21u30 val ik in slaap, om 23u krijg ik mijn eerste baxter.

Gedurende de nacht neemt de pijn toe, ik krijg in totaal 4 baxters.

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @SThn

Gefeliciteerd! Je hebt het achter de rug. :43:

 

En sorry dat ik je geen succes heb gewenst. Hoe kon ik dat nu vergeten? :83:

Maar nu wens ik je een vlot herstel.

Zorg goed voor jezelf ook al voel je je zo helder en goed.

 

En bedankt voor je helder verslag. Dat zal veel dames kunnen helpen om de knoop door te hakken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.