Ga naar inhoud

SThn : 29 augustus 2018 : Dr. Jacobs : Heilig Hart Ziekenhuis : Lier


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik ben een 19-jarige studente uit Antwerpen, gezegend - volgens sommigen - met een cup die schommelt tussen E & F. Ik ben zelf niet zo fan van mijn borsten en ik werd er vroeger ook mee uitgelachen. Een vriendin vertelde mij vorige zomer dat ze info zocht over BVK’s en dat een vriendin van haar het had laten doen. Ik viel compleet uit de lucht! Ik had er nooit bij stil gestaan dat zoiets bestond! Sindsdien ben ik al meerdere mensen tegengekomen die een BVK ondergingen en hier stuk voor stuk dolblij mee waren.

 

Ik zit zelf nog met wat vragen en twijfels, en toen ik dit forum zag voelde ik me meteen gesteund in mijn verhaal, daarom heb ik me aangemeld.

 

Op dit moment staat er nog niets gepland, ik denk nog na wat ik juist wil en of ik er klaar voor ben. Ik heb hier wel al verschillende posts en members gezien die me hopelijk kunnen helpen.

 

Ik ben op dit moment erg bezig met info zoeken dus waarschijnlijk komen jullie me nog tegen in de comments, de komende dagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes in je zoektocht naar info, @SThn.

En sterkte met je traject.

Wat ik je als tips kan meegeven ...

Lees je goed in en ga bij meer dan 1 PC op consult alvorens te beslissen bij wie je het laat doen.

Gezien je jonge leeftijd; hou rekening met een eventuele kinderwens en borstvoeding.

 

Hoewel ik een BVK in combinatie met de menopauze ook wel kan aanraden. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben gisteren bij mijn huisarts geweest om erover te spreken. Hij verwijst me door naar 2 PC’s in het Heilig-Hart ziekenhuis in Lier. Iemand ervaring met dokter Jacobs daar? Viavia had ik ook gehoord over dokter Thiessens in Middelheim, mensen die daar geweest zijn?

 

Mijn huisarts begreep mijn keuze volledig, dat geeft me al een positief gevoel over dit avontuur!