Ga naar inhoud

Double bubble?


Aanbevolen berichten

Nooooo worries!!!!!! Geduld is een héle schone zaak! Ben nu 18 dagen po en ze zijn nu qua vorm eindelijk wat ronder aan de onderkant. Geef het echt veel tijd. Na een half jaar/jaar hebben je boobs echt de vorm die je blijft houden. :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Evdh:

Nooooo worries!!!!!! Geduld is een héle schone zaak! Ben nu 18 dagen po en ze zijn nu qua vorm eindelijk wat ronder aan de onderkant. Geef het echt veel tijd. Na een half jaar/jaar hebben je boobs echt de vorm die je blijft houden. :38:

Geduld is idd het toverwoord he? Lastig.... maar Thsnks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Geebs said:

De bovenkant is bol en in de onderkant zit geen bolling. Loopt bijna zonder bolling schuin naar boven.... het is geen gezicht en maak me er al druk om dat het zo blijft....

 

Dat had ik ook! Ik maakte me ook zorgen, maar 3 dagen later zag het er al heel anders uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Vlinder07:

Denk dat dat goed komt wanneer de prothese is ingedaald. Komt goed h

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 6e dag vanaf de operatie. Eerste foto is van dezelfde dag en tweede foto van vandaag..... heb ik dikke pech en heb ik een double bubble of denken jullie dat dit wegtrekt? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Vlinder07:

Heb je al contact gehad met je pc?

Het enige wat ze zeggen is dat je na 3 maanden het uiteindelijke resultaat ziet.....

Snap ik op zich wel maar ben gewoon erg verdrietig met hoe het er nu uit ziet... Die onzekerheid vooral...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Geebs:

Het enige wat ze zeggen is dat je na 3 maanden het uiteindelijke resultaat ziet.....

Snap ik op zich wel maar ben gewoon erg verdrietig met hoe het er nu uit ziet... Die onzekerheid vooral...

Ja dat snap ik.. die onzekerheid is echt niet leuk.. 

Zoek anders op het forum in de zoekbalk naar dubble bubble. Dan lees je best veel verhalen dat het vanzelf is weg getrokken. Ik weet ook niet of het een dubble bubble bij jou is. Je bent ook net geopereerd en er gaat nog zo veel veranderen. Probeer je zorg los te laten en te genieten van het feit dat je de operatie gedaan hebt. Het is zo zonde als je daar mee in je hoofd blijft malen.. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Vlinder07:

Ja dat snap ik.. die onzekerheid is echt niet leuk.. 

Zoek anders op het forum in de zoekbalk naar dubble bubble. Dan lees je best veel verhalen dat het vanzelf is weg getrokken. Ik weet ook niet of het een dubble bubble bij jou is. Je bent ook net geopereerd en er gaat nog zo veel veranderen. Probeer je zorg los te laten en te genieten van het feit dat je de operatie gedaan hebt. Het is zo zonde als je daar mee in je hoofd blijft malen.. xxx

Is lastig maar ik zal het idd proberen.... Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.