Ga naar inhoud

Elinevm : 20 april 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

ik dacht dat het eens tijd wordt om lid te worden, aangezien ik aankomend 20 april geopereerd wordt bij diana gabriels en ik maar op internet naar voor en na fotos blijf zoeken dacht ik ik doe het op deze manier is veel makkelijker, ik ben vooral heel erg nieuwschierig naar het resulaat we me te wachten staat, ik ben een meid van 1,69 en weeg 50 kilo maar heb wel een sportieve bouw, mijn cup is nu een A een kleine B en er wordt 400cc geplaatst ik zie heel veel mensen reageren op forums dat ze bang zijn dat het te groot wordt maar ik ben eigenlijk bang dat ik het te klein vind, dus wil ik graag mensen vragen die ook van hetzelfde afkwamen en ook 400 cc of iets in die richting hebben laten plaatsen wat hun ervaringen zijn, reacties worden gewaardeerd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Elinevm:

Hallo allemaal, 

 

ik dacht dat het eens tijd wordt om lid te worden, aangezien ik aankomend 20 april geopereerd wordt bij diana gabriels en ik maar op internet naar voor en na fotos blijf zoeken dacht ik ik doe het op deze manier is veel makkelijker, ik ben vooral heel erg nieuwschierig naar het resulaat we me te wachten staat, ik ben een meid van 1,69 en weeg 50 kilo maar heb wel een sportieve bouw, mijn cup is nu een A een kleine B en er wordt 400cc geplaatst ik zie heel veel mensen reageren op forums dat ze bang zijn dat het te groot wordt maar ik ben eigenlijk bang dat ik het te klein vind, dus wil ik graag mensen vragen die ook van hetzelfde afkwamen en ook 400 cc of iets in die richting hebben laten plaatsen wat hun ervaringen zijn, reacties worden gewaardeerd 

Hoi hoi 

Ik ben 1.76 en 69 kilo en heb gisteren 425 cc laten plaatsen. Ik vind ze bij mij echt wel groot! Ik denk omdat Jij kleiner en een stuk lichter bent dat ze bij jou nog groter zullen lijken. 

Je kan in mijn album kijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat leuk dat je ook in april geopereerd wordt! 

Er is een besloten groepje voor alle dames die in april worden geopereerd. Als dit je leuk lijkt, kun je je hiervoor aanmelden via het tabblad clubs.

Geheel vrijblijvend, gewoon gezellig met elkaar kletsen en samen aftellen :) 

Misschien tot daar! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Annemarte:

 

Wat leuk dat je ook in april geopereerd wordt! 

Er is een besloten groepje voor alle dames die in april worden geopereerd. Als dit je leuk lijkt, kun je je hiervoor aanmelden via het tabblad clubs.

Geheel vrijblijvend, gewoon gezellig met elkaar kletsen en samen aftellen :) 

Misschien tot daar! 

xx

 

Oohh jaa zou graag willen! Alleen ik ben sinds gister pas actief via dit forum en weet niet zo goed hoe het werkt pff.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.