Ga naar inhoud

Mag je je bh in ''elkaar'' vouwen?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden,

Ik heb nu toch misschien een stomme vraag :blush:

Ik heb op dit moment een uitpuilende kast van bh's hihi heb er nu toch al aardig wat, ik legde ze altijd gewoon plat neer en dan over elkaar.

Maar dat past nu dus niet meer, ik heb ze nu in elkaar gevouwen cup in cup zeg maar. Maar is dit niet slecht voor je bh? :21:

Alleen de voorgevormde heb ik in elkaar gedaan. Heb er eentje met padded en die heb ik lekker neer gelegd.

Zou dit slecht zijn voor je kwaliteit of komt er dan een gekke vorm in? (Ja heb een rijke fantasie :P)

Liefs, lingerie verslaafde :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig hihi ben ik niet de enigste :blush:

Ja ik kan er wel een paar ophangen hoor hihi heb hangertjes! Helaas moet ik ze dan verstoppen tussne mn kleren en heb een speciaal schapje voor mn bh's :rolleyes:

Hoe gaat het met je big boobies? :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg toch! Dit weekend weer 2 erbij en zit nu al weken te kwijlen bij zon lieve roze bh van de hunkermuller en morgen kom ik er langs.... :blush:

Ik kan ook echt niet stoppen, hopelijk kan ik er nog mee stoppen :unsure:

Lief van meid ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ja zo begon ik ook,tussen me kleding,naja een hele linkerkant dan,met hangers met bh,s maar op den duur na 3operatie,s paste dat niet meer :blush:

heb weer wat geluk nu en ga vree sik na me verhuizing enorm kopen joh,te erg gewoon,en heb zelfs nu al geregelt met manneke dat ik een extra kastje voor mezelf erbij krijg,voor me setjes enzo

als het goed is,kan ik vanaf volgende week met een card aan de slag,end an ist alleen nog maar shoppen bij asos,la senza en sisi vrees ik

heb dus echt niks met die oudbollige saaie hoge bh,s hier,dan maar online inslaan hahaahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi eef heb er 3 bij :blush:

Maar ik ben nu echt klaar hihi nu lekker sparen en mn ouders aflossen :136:

Ja moon, erg is dat he! Voor jou is het helemaal moeilijk! Maar la zenza en asos heeft leuke bh's.

Als je nieuwe setjes binnen heb moet je het wel zeggen he!

O en dames, vandaag bij de hunkermuller en je mag absoluut je bh's niet in elkaar vouwen...

Zorgt voor kreukels, butsen, hutsen noem maar op :P

Kortom wat moet ik nu hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dankjewel lieve meiden doet me goed jullie lieve woorden :57:

Ben zo blij dat ik dit heb kunnen laten doen! Echt heel blij mee :55:

Hihi ja moon ik doe het lekker wel! Heb het vroeger ook altijd gedaan zelfs met push up nou na 2 a 3 jaar niks aan de hand hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.