Ga naar inhoud

Nekpijn door borstprotheses


Aanbevolen berichten

Hi allemaal. Het kiezen van het aantal cc's voelt de laatste weken als de moeilijkste keuze uit mijn leven. Ik ben bang dat ze te groot worden en dat het pijn gaat doen aan mijn nek. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga waarschijnelijk voor 380cc. Ik kom van een 85B ben 1.70 en weeg 72 kilo. Volgens de arts kom ik uit op een d of dubbel d. Dit klinkt echt heel erg groot (vind ik haha) maar zo zag t er niet uit. 

 

Vonden jullie het kiezen van de maat ook zo vreselijk lastig? Hebben jullie last gekregen van rug of nek door de nieuwe boobs? 

 

Liefs 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 500cc gekregen, had 80A, ben zelf 1.68 en weeg ook rond de 72kg. Werd een F (soms G) maar ziet er uit als een grote D, kleine E.
Heb zelf geen nekklachten gekregen, maar moet er ook wel bij zeggen dat ik bijna altijd een bh aan heb. Tenzij ik ga slapen, denk dat dat ook een boel scheelt. 

 

Heb je foto's mogen maken met passen?
Vind je dat oke, of denk je daarbij nou het mag ietsje meer zijn? 
Heb zelf de ervaring dat de pasprotheses er HUGE uit zien, maar in je lijf ziet het er anders uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stroopwafel, ik ben 51 en door reuma zijn zowel mijn nekwervels als mijn schoudergewricht versleten. En toch heb ik voor 825cc van Motiva gekozen om mijn double bubble op te kunnen lossen. Nek- en schouderpijn heb ik toch al :38:.

Maar mijn pijn is niet toegenomen hoor, nadat de 825cc geplaatst is. Gewoon netjes rechtop lopen en een goede bh dragen, die goed steun geeft. Dan ben je al een heel eind. 

Dus; lipjes getuit..... borstjes vooruit!

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-3-2018 om 19:56 zei Stroopwafel:

Hi allemaal. Het kiezen van het aantal cc's voelt de laatste weken als de moeilijkste keuze uit mijn leven. Ik ben bang dat ze te groot worden en dat het pijn gaat doen aan mijn nek. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga waarschijnelijk voor 380cc. Ik kom van een 85B ben 1.70 en weeg 72 kilo. Volgens de arts kom ik uit op een d of dubbel d. Dit klinkt echt heel erg groot (vind ik haha) maar zo zag t er niet uit. 

 

Vonden jullie het kiezen van de maat ook zo vreselijk lastig? Hebben jullie last gekregen van rug of nek door de nieuwe boobs? 

 

Liefs 

 

 

 

 

 

 

Ik heb mijn nek gebroken, nekhernia erboven op dus altijd pijn.. ben 1.67 en 56 kilo en heb 400cc en is echt niet anders dan ervoor, goede bh’s is wel een must

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei SandyOsVe:

Ik heb mijn nek gebroken, nekhernia erboven op dus altijd pijn.. ben 1.67 en 56 kilo en heb 400cc en is echt niet anders dan ervoor, goede bh’s is wel een must

@SandyOsVe wat vreselijk voor je, jeetje, sterkte ermee. Wel bedankt voor het bericht, jullie helpen me echt enorm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Stroopwafel:

@Jaydee ook thnx voor je berichtje en fijn dat je niet meer last hebt! Welke cupmaat kom jij uit met 825cc

Nou, ik ben al enkele jaren in de overgang en ben daardoor (en door medicijngebruik) flink aangekomen, dus ik ben een stevige tante. Met de 825cc ben ik uitgekomen op een 90F,  soms 90G. Maar is goed in verhouding met mijn lichaam. Als je het leuk vindt, kan ik je wel aan mijn album toevoegen. Laat maar weten. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jaydee:

Nou, ik ben al enkele jaren in de overgang en ben daardoor (en door medicijngebruik) flink aangekomen, dus ik ben een stevige tante. Met de 825cc ben ik uitgekomen op een 90F,  soms 90G. Maar is goed in verhouding met mijn lichaam. Als je het leuk vindt, kan ik je wel aan mijn album toevoegen. Laat maar weten. 

 

Xxx Jaydee 

@Jaydee ja graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Stroopwafel:

Is mooi geworden zeg! 

Dank je. Maar toch moet ik nog een keer onder het mes; onder mijn rechterborst heeft zich toch weer een klein bubbeltje ontwikkeld. Maar dat is een uitgerekt stukje huid, door mijn "oude" double bubble. Dus nu is het gewoon een kwestie van dat reepje huid wegsnijden. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.