Sasje!!

Sasje!! : 10 april 2018 : Dr. Beekman : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hoi dames! Ik word 10 april geopereerd door dktr. Beekman. Ben 2 keer wezen passen en kwam uit op 375CC dual plane. Maar nu ga ik twijfelen over de maat.. Ben bang dat ik achteraf spijt krijg en ze te klein vind. Ik ben 1.68 en 65 kilo. Hij werkt met Natrelle protheses. Wie heeft dit merk en deze maat nog meer en mag ik de foto's van zien? Of wie kan mij helpen/adviseren?

Heeyy spannend he!

Ik lees even mee! Heb net ook zo'n soort berichtje geplaatst.. ik heb keuze uit 380 cc medium profile of 425 high profile, word 12 maart geopereerd en ik weet niet wat ik moet kiezen, sommige meiden hebben echt mega borsten gekregen met deze maten en bij sommigen valt het indd wel mee.. 

ik ben 1.67en 63 kg dus ongeveer hetzelfde als jou denk ik :D

Ik ben 1.66 en 64kg en krijg ook 375cc dual plane, alleen dan van mentor. ik vond 375 ook best klein klinken, maar op de pasfoto's vind ik het wel weer mooi bij mn lichaam passen. Maarja, het verschilt dus per merk en ook per persoon hoe groot het uitvalt...

Er is trouwens een besloten april-clubje voor alle dames die in april geopereerd worden. mocht je het leuk vinden, kun je je hiervoor aanmelden via het tabblad 'clubs'. Geheel vrijblijvend, gewoon gezellig met elkaar kletsen en samen aftellen :) 

Oké ik moest nog even inkomen hoe ik kon reageren. Maar spannend ook voor jullie! En idd het verschilt p.p. ligt er ook aan wat je zelf nog hebt. Nou dat is bij mij echt niet veel meer.. Heb nu kleine A. En vooral na de zwangerschappen is het klein beetje volume dat ik had (wat nog met een maximizer op te pushen was) helemaal weg.. Maar ik ga 16 maart nog een keer passen. Er kon iig wel meer in werd me vorige keer verteld dus ben benieuwd. 

Hoi welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!! Aftellen maar....!!

Wat mij erg hielp toen ik twijfelde... ik heb boterhamzakjes gevuld met water en ben zelf met verschillende "maten" gaan passen voor de spiegel thuis. Foto's gemaakt  en voor mezelf bepaald wat ik mooi vond staan. Volg vooral je eigen gevoel. Ik ben zelf 1.71 en weeg 64 kg en krijg 3 april 450cc. Omdat ik een maatje wil die natuurlijk valt, maar ook goed in verhouding tot met mijn rondingen staat was 450cc uiteindelijk het advies... 

Succes met beslissen. Wie weet tot in het april-clubje....

-xxx-

Hoe heb je dat eigenlijk gedaan met die zakjes water? Want jij krijgt 450cc, staat dat gelijk aan 450ml water er in doen?

Yes... gewoon afmeten 450 ml water = 450 cc. Vond ik persoonlijk een goed beeld geven. Ik had toevallig een grotere BH ooit een keer gekocht voor bij een passessie. Dus dat heb ik erin gepropt en voilá...

Ja dat trucje met die waterzakjes heb ik idd al geprobeerd! Geeft idd wel een goed beeld wat de volume ongeveer zal zijn maar ben ook gewoon heel benieuwd hoe het eruit komt te zien als ik geen bh aan heb. Je ziet zoveel verschil bij zelfde aantal CC! Sommige vind ik gewoon niet mooi en hoop ik zeker niet te krijgen en dan gaat dat niet alleen om de grootte maar ook om de vorm/ tussenruimte tussen de borsten of hoe 'strak' ze af en toe lijken. Blijft moeilijk want je hebt geen plaatje hoe t eruit komt te zien. Dat plaatje is bij iedereen anders ;)

Hoi hoi @Sasje!!

Ik heb je topictitel even aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen.
Dan kun je in dit topic al je updates blijven plaatsen en ook je operatieverslag straks :)

Als je wilt reageren op een specifiek bericht in je topic, dan kun je dat bericht citeren of je tagt diegene. Taggen doe je door een @ te tikken en dan de naam van het lid erachter. Vervolgens kies je uit het rijtje eronder de juiste naam :)

xx BB

Guest

Hoi @Sasje,

Ik ben 4 april aan de buurt. Ik ben 170cm, 64 kg, en ga voor 285cc ronde prothese. Ik heb nu nagenoeg niets (krijg de operatie ook vergoed) en wil gewoon mooie niet overdreven grote borsten, dat zou ook niet bij mij passen. Ik denk dat het qua aanzicht bij mij een volle B wordt. Maar het blijft toch een inschatting. 

Persoonlijk vind ik in verhouding te grote borsten veel minder mooi dan in verhouding kleinere borsten. 

Hoe dan ook, maak de keuze op basis van je eigen gevoel/wens. Niet op die van iemand anders.

Succes!

Hoihoi, wat leuk dat je ook in april wordt geopereerd! Ook jij bent van harte welkom om je aan te melden bij het aprilgroepje (voor alle dames die in april worden geopereerd). dit kan via het tabblad clubs. 

Gewoon gezellig kletsen en met elkaar aftellen :) xx

Guest

Hoi @Annemarte. Ik heb mij al aangemeld voor het clubje. Lijkt mij heel prettig ervaringen uit te delen.