Ga naar inhoud

Nathalies : 24 mei 2018 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Nog even wachten maar 24 mei is het zo ver! Borsten incoming! 

 

Mijn wens is om natuurlijke borsten te krijgen, maar toch wel van mijn A75 naar een D te gaan.

Door de omtrek van mijn borst heeft mijn pc geadviseerd een anatomische 335cc implantaat te nemen. Groter zou ervoor zorgen dat randen zichtbaar worden.

 

Ik ben trouwens 24 jaar, 1.72 en weeg 63kg. Normaal postuur, geen zwangerschappen.

 

Ik vroeg me af of jullie wellicht weten of ik met deze cc’s de gewenste cupmaat kan behalen of dat ik beter voor ronde protheses kan gaan.

 

Daarnaast heb ik een eigen Cristilax, waarbij de pc een before-after heeft gemaakt. Ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft en of dit een reeel beeld schetst?

 

Ik wil ook graag dat niet iedereen weet van mijn borstvergroting. Dit is ook waarom ik het zo natuurlijk mogelijk wil doen lijken. Hebben jullie hier tips over, merkte veel mensen het wel of niet? Ik ben erg benieuwd! 

 

Dank jullie wel!! Sinds de operatie vast staat kan ik nergens anders aan denken!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nathalies

 

hoi hoi,

 

Ik heb alvast het topic verplaatst naar operatie verslagen, en gedeeltelijk de titel aangepast, welke pc gaat je opereren, dan ga ik dat nog even in de titel neerzetten.

 

Verder kun je nu dit topic gebruiken voor alle updates en je verslag, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

24 mei D-day! 

Was ontzettend zenuwachtig voor de operatie, maar alles is goed en wel gegaan. Rond een uurtje of 11 kon ik mij melden en half 2 lag ik op de operatietafel. Alles is goed en vlotjes verlopen. 

Bij het aanmeten van de po bh ging ik van een B uit, maar het was gewoon een D! Had ik totaal niet verwacht, maar gezien de zwelling is hierin natuurlijk niks zeker. 

De pijn valt me vandaag alles mee, ben mee boodschappen gaan doen (zelf niet getild natuurlijk). Verder nog geen aanvullende pijnstillers aangeraakt. Vind het altijd belangrijk om te voelen hoe het gaat zonder de medicatie, zoadat ik goed kan controleren of het helpt en nodig is! 

 

Nog een heeeel belangrijk P.S.je, mijn vriend had een paar fotos gemaakt en wow wat zijn ze mooi geworden!! Heel blij mee en had ik totaal niet verwacht. Nu hopen dat de punt van de puntige borsten snel zal slinken. Geduld, geduld... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2! Vannacht prima geslapen. Wel erg stijf wakker geworden. Een Aleve genomen en terug naar bed gegaan. Heerlijk uitgeslapen. Redelijk veel al zelf kunnen doen. Mijn eerste douche was heerlijk, alle strepen en operatie kleurtjes ervanaf gewassen. Dankzij een vriendin ook mijn haren weer fris! 

Daarna nog even de stad in geweest en een ijsje gehaald. De druk op mijn borst nam wel toe dus blij nu weer op bed te liggen. Even netflixen en hopelijk morgen weer een dagje dichter bij mijn herstel! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Nathalies:

@Linda dank je wel! Ja echt ontzettend veel geluk met mijn herstel tot nu toe, afkloppen natuurlijk. We lopen wel ongeveer gelijk qua datum! Hoe gaat het bij jou?

Sinds vandaag (dag 4) gaat het een stuk beter. Alleen wordt ik elke ochtend rond vijf uur wakker van de pijn. Dan neem ik pijnstillers en dan

gaat het wel. 

Vanmiddag een rondje wezen lopen op de braderie hier in het centrum. Erg leuk maar ben 2 uurtjes geweest en dat is echt nog teveel. Heb steken in m’n borsten en ben echt kapot. Zo maar even een tukkie doen:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3,4 en het eerste deel van 5!

 

Dag drie begon weer positief. Een paracetmol genomen om door de ochtend pijntjes heen te komen en weer eens de laptop gepakt voor wat schoolwerk. Af en toe een rondje gelopen tussendoor. In de avond op de bank gezeten en ineens ontzettende druk en steken in mijn rechter borst. Dat zag ik even niet aankomen! Meteen pijnstillers genomen, de tanden gepoetst en mijn bed in gedoken. Elk half uur werd ik wel wakker van de steken, helaas. Het was dan ook een kort nachtje. 

De volgende dag toch weer een poging gedaan om even (stuk korter dan de dag ervoor) aan het werk te gaan achter de laptop. Vandaag voelde ik nog wel veel trekken, maar vooral de band deed onwijs veel pijn!! Gezien mijn vriend in het buitenland is heb ik hem even een boob update gegeven en heeft hij wat foto's voor me gemaakt! Wat een verschil met de eerste dagen, ze komen steeds dichter bij elkaar en vormen rustig van twee afzonderlijke punten tot echte rondingen!! Ontzettend trots en stelt me ook gerust dat het herstel goed verloopt. Deze hele dag ben ik doorgekomen zonder pijnstillers! Wel af en toe een dutje hier en daar, maar dat is toch beter dan medicatie. En hey, ik ben toch vrij! 

 

Vandaag ook een prima nachtje gehad, geen pijnstillers nodig gehad. Ik kan mijn armen steeds beter bewegen dus kon heerlijk mijn eigen haar wassen (oke een aantal stukken niet, maar het merendeel wel!). Dat voelde wel fijn. Vooral aan de onderkant kleuren mijn boobies nog als de regenboog dus ik moet vooral voorzichtig zijn dat ik niet teveel wil gaan doen in korte tijd. Ook begin ik ein-de-lijk minder te lijken op een opgezette oempaloempa van de narcose!! Thank god! Daar ben ik ook wel ontzettend blij mee. 

 

Tot zo ver mijn update, het gaat dus erg goed!! 

 

P.S. ik heb ook een album gemaakt, dus als je een kijkje wilt nemen laat het weten! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nathalies:

Dag 3,4 en het eerste deel van 5!

 

Dag drie begon weer positief. Een paracetmol genomen om door de ochtend pijntjes heen te komen en weer eens de laptop gepakt voor wat schoolwerk. Af en toe een rondje gelopen tussendoor. In de avond op de bank gezeten en ineens ontzettende druk en steken in mijn rechter borst. Dat zag ik even niet aankomen! Meteen pijnstillers genomen, de tanden gepoetst en mijn bed in gedoken. Elk half uur werd ik wel wakker van de steken, helaas. Het was dan ook een kort nachtje. 

De volgende dag toch weer een poging gedaan om even (stuk korter dan de dag ervoor) aan het werk te gaan achter de laptop. Vandaag voelde ik nog wel veel trekken, maar vooral de band deed onwijs veel pijn!! Gezien mijn vriend in het buitenland is heb ik hem even een boob update gegeven en heeft hij wat foto's voor me gemaakt! Wat een verschil met de eerste dagen, ze komen steeds dichter bij elkaar en vormen rustig van twee afzonderlijke punten tot echte rondingen!! Ontzettend trots en stelt me ook gerust dat het herstel goed verloopt. Deze hele dag ben ik doorgekomen zonder pijnstillers! Wel af en toe een dutje hier en daar, maar dat is toch beter dan medicatie. En hey, ik ben toch vrij! 

 

Vandaag ook een prima nachtje gehad, geen pijnstillers nodig gehad. Ik kan mijn armen steeds beter bewegen dus kon heerlijk mijn eigen haar wassen (oke een aantal stukken niet, maar het merendeel wel!). Dat voelde wel fijn. Vooral aan de onderkant kleuren mijn boobies nog als de regenboog dus ik moet vooral voorzichtig zijn dat ik niet teveel wil gaan doen in korte tijd. Ook begin ik ein-de-lijk minder te lijken op een opgezette oempaloempa van de narcose!! Thank god! Daar ben ik ook wel ontzettend blij mee. 

 

Tot zo ver mijn update, het gaat dus erg goed!! 

 

P.S. ik heb ook een album gemaakt, dus als je een kijkje wilt nemen laat het weten! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

 

Hi!

 

ik heb je verslag gelezen. Fijn om te horen dat je herstel zo goed gaat en je er zo blij mee bent :)

 

ik heb hetzelfde postuur als jij dus ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar het resultaat. Mag ik ook in je album meekijken?

 

ik ben zelf 13 juni aan de beurt, aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Nathalies:

Ik heb je toegevoegd, ben benieuwd wat je ervan vind @fitgirl90!  

 

Spannend, bijna al!! Hoeveel cc ga je krijgen en ga je voor anatomisch of rond? Ik vond het allemaal maar lastige keuzes! 

 

Ziet er heel netjes uit meid! Kan je straks lekker mee gaan pronken ;)

 

ik twijfel nog tussen 350 en 375, ronde protheses van mentor. Heb volgende week nog een consult bij de arts, hopelijk kan hij me geruststellen over de maat. Heb nu een b75. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.