Ga naar inhoud

Tassie1987 : 22 februari 2018 : Dr. Grabietz : Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal !

 

Al op mijn 18de heb ik een borstvergroting laten doen .Toen had ik een 300 cc druppel vorm .(ik was altijd heel erg tevreden hier mee )

In mijn 2de zwangerschap is mijn rechter prothese gedraaid .bleek dat hij om gedraaid was (achterkant voor )en nog een kwart slag gedraaid 

Ik moest dus een prothese wissel. Nu heb ik ronde 425 cc . De arts  grabriezt wilde meer plaatsen maar dat wilde ik zelf niet (ik wilde gewoon natuurlijk ik ben 172 en weeg 68 kilo ). Na de operatie bleek dat er wel 700 tot 800 cc in paste . Nu ben ik bang dat ik de verkeerde beslissing heb genomen. Iemand hier ervaringen mee ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Tassie1987:

Hoi allemaal !

 

Al op mijn 18de heb ik een borstvergroting laten doen .Toen had ik een 300 cc druppel vorm .(ik was altijd heel erg tevreden hier mee )

In mijn 2de zwangerschap is mijn rechter prothese gedraaid .bleek dat hij om gedraaid was (achterkant voor )en nog een kwart slag gedraaid 

Ik moest dus een prothese wissel. Nu heb ik ronde 425 cc . De arts  grabriezt wilde meer plaatsen maar dat wilde ik zelf niet (ik wilde gewoon natuurlijk ik ben 172 en weeg 68 kilo ). Na de operatie bleek dat er wel 700 tot 800 cc in paste . Nu ben ik bang dat ik de verkeerde beslissing heb genomen. Iemand hier ervaringen mee ?? 

Welkom

Begrijp je nu uit je verhaal dat de PC meer cc heeft geplaatst zonder dat je daar van op de hoogte was.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎3‎-‎2018 om 11:06 zei Tassie1987:

Hoi allemaal !

 

Al op mijn 18de heb ik een borstvergroting laten doen .Toen had ik een 300 cc druppel vorm .(ik was altijd heel erg tevreden hier mee )

In mijn 2de zwangerschap is mijn rechter prothese gedraaid .bleek dat hij om gedraaid was (achterkant voor )en nog een kwart slag gedraaid 

Ik moest dus een prothese wissel. Nu heb ik ronde 425 cc . De arts  grabriezt wilde meer plaatsen maar dat wilde ik zelf niet (ik wilde gewoon natuurlijk ik ben 172 en weeg 68 kilo ). Na de operatie bleek dat er wel 700 tot 800 cc in paste . Nu ben ik bang dat ik de verkeerde beslissing heb genomen. Iemand hier ervaringen mee ?? 

Hoi hoi

 

Hm, dat is altijd het nadeel van een zwangerschap..... Je pocket kan, door het groeien van je borsten,  te groot worden, waardoor de prothese kan gaan draaien. 

 

Er past dan idd meer in een borst dan eerst en het is aan de pc om dit goed uit te leggen tijdens het consult.

 

Gabrietz heeft echter tegen jou gezegd dat hij een bepaald aantal cc wilde plaatsen om de ruimte te vullen (over hoeveel cc had hij het tijdens je consult?) Maar omdat jij het graag natuurlijk wil houden, wat begrijpelijk is, ging hij akkoord met 425 cc. 

Hij stond dus achter deze beslissing,  anders had hij je op dat moment moeten waarschuwen voor de eventuele gevaren van het plaatsen van een prothese in een nóg steeds te grote pocket.

 

Na de operatie komt ie er dan mee, om zichzelf in te dekken (?) dat er dus wel 700 of 800 in gepast had....

 

Ik denk dat de informatie voorziening vooraf dus ernstig tekort geschoten is, en dat hij tevens met je had moeten bespreken,  dat als de ruimte die er in je borst was, te groot zou zijn voor die 450 cc, dat hij dan je pocket ook zou moeten verkleinen. Dat hij dat tijdens de operatie zou bekijken, maar dat je je geen zorgen hoefde te maken, dat je alsnog naderhand met een te kleine prothese in een te grote pocket zou zitten...

 

Ik zou dit dus eens goed navragen bij Gabrietz. Hij is diegene die moet zorgen dat de cliënt een goede keuze maakt, zonder alle verantwoordelijkheid bij de cliënt te leggen, zonder goede informatie voorziening.... 

Een goede voorlichting is essentieel voor het maken van een goede keuze.

 

Xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tassie1987:

Ik weet dus niet precies wat de gevaren zijn . Ik maak me best ongerust en heb zo veel vragen . ik moet de 6de op gesprek komen .

 

Xxx tassie 

Oke, fijn dat je op gesprek kunt komen, maar hij had jou moeten inlichten over wat hij van plan was te doen en waarom. Informatievoorziening is uiterst belangrijk binnen de gezondheidszorg en het is zelfs iets waar al rechtszaken om geweest zijn. Ook met het gevolg dat een pc op de zwarte lijst kwam, omdat ie te weinig de risico's belicht had.. (ging dan wel om een heftige zaak, waarvan ik het weet, maar toch. Informatievoorziening is gewoon een onderdeel van hun beroep, even groot als het onderdeel snijden)

Bij wie moet je op gesprek? Bij Gabrietz zelf?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij zei wel je "kan ook groter dat zal mooi worden "waarop ik heel duidelijk maakte dat ik eigenlijk niet veel groter wilde als dat ik had . 

Maar dat neemt niet weg dat hij mij had moeten vertellen dat het misschien beter had geweest hij zei Alleen je KAN groter als je wilt .. 

Nu lees ik allerlei dingen wat er dus voor nadelen zijn als je een te grote pocket hebt ... dan maak ik me best ongerust 

 

Maar ik moets sowieso op na controle de 6de bij hem zelf . 

 

Ik moet toe geven ik ben nu 9 dagen geleden geopereerd . En het resultaat ziet er prima uit op wat vocht enzo na maar dat hoort er bij maar daar ben ik super tevreden over en met 800 cc had ik ook totaal niet gelukkig geweest .

En ik denk dat het wel een voordeel is dat het van voor de spier nu achter de spier is , de pc zei dat dat wel moest .

 

Xxx tassie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Tassie1987:

Ja hij zei wel je "kan ook groter dat zal mooi worden "waarop ik heel duidelijk maakte dat ik eigenlijk niet veel groter wilde als dat ik had . 

Maar dat neemt niet weg dat hij mij had moeten vertellen dat het misschien beter had geweest hij zei Alleen je KAN groter als je wilt .. 

Nu lees ik allerlei dingen wat er dus voor nadelen zijn als je een te grote pocket hebt ... dan maak ik me best ongerust 

 

Maar ik moets sowieso op na controle de 6de bij hem zelf . 

 

Ik moet toe geven ik ben nu 9 dagen geleden geopereerd . En het resultaat ziet er prima uit op wat vocht enzo na maar dat hoort er bij maar daar ben ik super tevreden over en met 800 cc had ik ook totaal niet gelukkig geweest .

En ik denk dat het wel een voordeel is dat het van voor de spier nu achter de spier is , de pc zei dat dat wel moest .

 

Xxx tassie 

Hm oke.. maar dan is er dus niet specifiek gezegd, dat je pocket zo groot was, dat daar makkelijk 700 of 800 cc in gepast had.. Alleen je borsten hadden zoveel ruimte dat er wel dat aantal cc in gepast had, toch?
Het hoeft dus niet zo te zijn, dat je nu problemen gaat krijgen.. Tenzij het idd de pocket is, die te groot is.. 

Een pocket kan zich echter ook weer sluiten om een prothese, maar dat is afhankelijk van wat hij ermee gedaan heeft.. 
Zou dus even goed vragen wat en hoe hij het gedaan heeft.

Succes!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Hm oke.. maar dan is er dus niet specifiek gezegd, dat je pocket zo groot was, dat daar makkelijk 700 of 800 cc in gepast had.. Alleen je borsten hadden zoveel ruimte dat er wel dat aantal cc in gepast had, toch?
Het hoeft dus niet zo te zijn, dat je nu problemen gaat krijgen.. Tenzij het idd de pocket is, die te groot is.. 

Een pocket kan zich echter ook weer sluiten om een prothese, maar dat is afhankelijk van wat hij ermee gedaan heeft.. 
Zou dus even goed vragen wat en hoe hij het gedaan heeft.

Succes!!

xxx

Dat klopt hij zei dat ik groter zou kunnen voor de operatie . 

Na de operatie zei hij er had wel 700 tot 800 cc in gepast want je pockets waren erg ruim . 

Ik vatte het toen eigenlijk allemaal niet zo . Dat kwam later pas .

Ik wacht gewoon af tot de 6de bedankt voor je reactie ! 

 

Xxx tassie 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Tassie1987:

Dat klopt hij zei dat ik groter zou kunnen voor de operatie . 

Na de operatie zei hij er had wel 700 tot 800 cc in gepast want je pockets waren erg ruim . 

Ik vatte het toen eigenlijk allemaal niet zo . Dat kwam later pas .

Ik wacht gewoon af tot de 6de bedankt voor je reactie ! 

 

Xxx tassie 

 

Hm oke.. dat is natuurlijk wel knudde om te horen, als hij specifiek zegt: je pockets waren erg ruim.. 
Ben benieuwd naar het gesprek!

Succes meid!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.