Ga naar inhoud

Gabelaina1 : 26 februari 2018 : Dr. Beekman : Beekman Klinieken


Gast Gabelaina1

Aanbevolen berichten

Gast Gabelaina1

Hoi lieve meiden,

 

26 februari (3 dagen geleden) heb ik een borstvergroting laten doen. Al jaren een droom want ik had echt net cup A en mijn borsten stonden erg naar buiten. Afschuwelijk waren ze.

 

Eerst ben ik naar Bergman clinics geweest, geen goede ervaring mee. Ik mocht alleen 180 tot 230cc passen. Overigens hoor ik van andere meiden wel goede ervaringen. Misschien dat het bij mij gewoon een chaggereinige arts was.

 

Daarna ben ik naar BEEKman clinics gegaan. Super aardige arts en hij heeft een eigen methode ontworpen. Daar heb ik heel veel gepast en zijn we uiteindelijk op 420cc anatomisch onder de borstspier gekomen.

 

Zo raar dat ik bij de ene 230 kreeg en hier 420!

Het zou uiteindelijk komen op een volle C/kleine D cup zei zijn assistente.

 

Nu is de operatie geweest en lijkt het een beetje tegen gevallen... Het lijkt eerder op een B cup, vooral als ik de bh er over heen aan heb.

 

Nu is mijn vraag aan andere meiden met ook ongeveer 420cc, hoe is bij jullie de uiteindelijke vorm geworden?

Ik moet zeggen dat ze nu natuurlijk nog heel hoog en rond zitten. Dit moet nog gaan zakken. Maar toch heb ik ergens een beetje spijt dat ik niet 480cc bijvoorbeeld heb gekozen.

Wie kan mij wat vertellen over je eigen ervaring??

 

xoxo Liesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Gabelaina1:

Hoi lieve meiden,

 

26 februari (3 dagen geleden) heb ik een borstvergroting laten doen. Al jaren een droom want ik had echt net cup A en mijn borsten stonden erg naar buiten. Afschuwelijk waren ze.

 

Eerst ben ik naar Bergman clinics geweest, geen goede ervaring mee. Ik mocht alleen 180 tot 230cc passen. Overigens hoor ik van andere meiden wel goede ervaringen. Misschien dat het bij mij gewoon een chaggereinige arts was.

 

Daarna ben ik naar BEEKman clinics gegaan. Super aardige arts en hij heeft een eigen methode ontworpen. Daar heb ik heel veel gepast en zijn we uiteindelijk op 420cc anatomisch onder de borstspier gekomen.

 

Zo raar dat ik bij de ene 230 kreeg en hier 420!

Het zou uiteindelijk komen op een volle C/kleine D cup zei zijn assistente.

 

Nu is de operatie geweest en lijkt het een beetje tegen gevallen... Het lijkt eerder op een B cup, vooral als ik de bh er over heen aan heb.

 

Nu is mijn vraag aan andere meiden met ook ongeveer 420cc, hoe is bij jullie de uiteindelijke vorm geworden?

Ik moet zeggen dat ze nu natuurlijk nog heel hoog en rond zitten. Dit moet nog gaan zakken. Maar toch heb ik ergens een beetje spijt dat ik niet 480cc bijvoorbeeld heb gekozen.

Wie kan mij wat vertellen over je eigen ervaring??

 

xoxo Liesje

Hoihoi! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Gek he dat verschil. Ik heb uiteindelijk 250cc gehad en heel veel spijt dat ik niet nog ergens anders ben geweest. Nu bij seconds opinions krijg ik ook te horen dat ik tot 390cc had kunnen gaan....

 

Met 250cc heb ik nu een 75C/70D vanaf een kleine A dus met 420 krijg jij echt geen B hoor. Mijn borsten zien er echter wel uit als een volle B.. maar jouw spieren moeten nog ontspannen, je bent pas zo kort PO!

alles zit nu nog extreem strak.

 

Mag ik vragen bij wie je bent geopereerd en wat deze “nieuwe methode” inhoud??

 

xxx Desi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Gabelaina1:

Hoi lieve meiden,

 

26 februari (3 dagen geleden) heb ik een borstvergroting laten doen. Al jaren een droom want ik had echt net cup A en mijn borsten stonden erg naar buiten. Afschuwelijk waren ze.

 

Eerst ben ik naar Bergman clinics geweest, geen goede ervaring mee. Ik mocht alleen 180 tot 230cc passen. Overigens hoor ik van andere meiden wel goede ervaringen. Misschien dat het bij mij gewoon een chaggereinige arts was.

 

Daarna ben ik naar BEEKman clinics gegaan. Super aardige arts en hij heeft een eigen methode ontworpen. Daar heb ik heel veel gepast en zijn we uiteindelijk op 420cc anatomisch onder de borstspier gekomen.

 

Zo raar dat ik bij de ene 230 kreeg en hier 420!

Het zou uiteindelijk komen op een volle C/kleine D cup zei zijn assistente.

 

Nu is de operatie geweest en lijkt het een beetje tegen gevallen... Het lijkt eerder op een B cup, vooral als ik de bh er over heen aan heb.

 

Nu is mijn vraag aan andere meiden met ook ongeveer 420cc, hoe is bij jullie de uiteindelijke vorm geworden?

Ik moet zeggen dat ze nu natuurlijk nog heel hoog en rond zitten. Dit moet nog gaan zakken. Maar toch heb ik ergens een beetje spijt dat ik niet 480cc bijvoorbeeld heb gekozen.

Wie kan mij wat vertellen over je eigen ervaring??

 

xoxo Liesje


Gefeliciteerd met je boobies..... Ik heb begrepen dat je pas vanaf 3 maanden een beetje beter zicht hebt op wat de maat gaat worden. Dan nog kunnen ze heel veel veranderen. Soms van week tot week. Pas 1 jaar po heb je je uiteindelijke maat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gabelaina1 het hangt van zoveel af; de vorm van de prothese,  je omvang , voorsituatie.

Mijn omvang is 80. heb ronde high profile protheses (aan bovenkant zat niets dus moest gevuld worden) en ze zijn dual plane geplaatst. ik verwacht uit te komen op een volle C cup.

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Ik ben nu drie weken PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
59 minuten geleden zei Desi3:

Hoihoi! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Gek he dat verschil. Ik heb uiteindelijk 250cc gehad en heel veel spijt dat ik niet nog ergens anders ben geweest. Nu bij seconds opinions krijg ik ook te horen dat ik tot 390cc had kunnen gaan....

 

Met 250cc heb ik nu een 75C/70D vanaf een kleine A dus met 420 krijg jij echt geen B hoor. Mijn borsten zien er echter wel uit als een volle B.. maar jouw spieren moeten nog ontspannen, je bent pas zo kort PO!

alles zit nu nog extreem strak.

 

Mag ik vragen bij wie je bent geopereerd en wat deze “nieuwe methode” inhoud??

 

xxx Desi

 

Hee lieve Desi,

 

Heel erg bedankt voor je reactie! Jeetje dan zul je inderdaad wel balen! Toch vind ik als je nu een C/D hebt het toch heel wat!! Ik vind dat de mooiste maten. Maar dit verschilt natuurlijk weer bij iedereen.

 

Ook denk ik omdat juist wij zelf konden kiezen welke maat we wilden je toch altijd net wel wat "groter" had gewild, dus dat het misschien eigenlijk wel nooit goed is.. Haha

 

Ik ben geopereerd door dr Werner Beekman! Dit is de "echte" arts van de Beekman klinieken. Ik weet niet precies wat zij methode helemaal inhoud moet ik zeggen. Maar hij geeft ook les in het buitenland over zijn technieken. Op youtube en internet staan hier wel filmpjes en info over!

 

Zit je er aan te denken om het opnieuw te laten doen?

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
1 uur geleden zei Desi3:

Hoihoi! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Gek he dat verschil. Ik heb uiteindelijk 250cc gehad en heel veel spijt dat ik niet nog ergens anders ben geweest. Nu bij seconds opinions krijg ik ook te horen dat ik tot 390cc had kunnen gaan....

 

Met 250cc heb ik nu een 75C/70D vanaf een kleine A dus met 420 krijg jij echt geen B hoor. Mijn borsten zien er echter wel uit als een volle B.. maar jouw spieren moeten nog ontspannen, je bent pas zo kort PO!

alles zit nu nog extreem strak.

 

Mag ik vragen bij wie je bent geopereerd en wat deze “nieuwe methode” inhoud??

 

xxx Desi

 

 

36 minuten geleden zei Boobs2015:


Gefeliciteerd met je boobies..... Ik heb begrepen dat je pas vanaf 3 maanden een beetje beter zicht hebt op wat de maat gaat worden. Dan nog kunnen ze heel veel veranderen. Soms van week tot week. Pas 1 jaar po heb je je uiteindelijke maat. 

Heel erg bedankt voor je reactie! Dit stelt mij erg gerust :)

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
34 minuten geleden zei vanAnaarC:

@Gabelaina1 het hangt van zoveel af; de vorm van de prothese,  je omvang , voorsituatie.

Mijn omvang is 80. heb ronde high profile protheses (aan bovenkant zat niets dus moest gevuld worden) en ze zijn dual plane geplaatst. ik verwacht uit te komen op een volle C cup.

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Ik ben nu drie weken PO

Dankjewel voor je reactie!! Ik kijk uit naar je album.

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
6 minuten geleden zei C-her:

 Mijn omvang is 85 en ik heb 450cc, zou uitkomen op een D-cup maar dat lijkt nu bij mij ook nog niet zo hoor! Denk dat we dat pas over wat maandjes weten :D 

Jaa nog eventjes afwachten! Zo spannend.

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei C-her:

 Mijn omvang is 85 en ik heb 450cc, zou uitkomen op een D-cup maar dat lijkt nu bij mij ook nog niet zo hoor! Denk dat we dat pas over wat maandjes weten :D 

 

Same here. Mijn omvang is 78 en ik heb 440. Dit zou ook een D-cup (of zelfs E) moeten zijn, maar het oogt nu nog meer als een (kleine) C. Ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
6 minuten geleden zei RosaE:

 

Same here. Mijn omvang is 78 en ik heb 440. Dit zou ook een D-cup (of zelfs E) moeten zijn, maar het oogt nu nog meer als een (kleine) C. Ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt! 

Ik hoop het heel erg. Bedankt voor je reactie!! xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 27-2 400cc gekregen en enige wat ik denk is, gun je lichaam de tijd. Het is een hele ingreep voor onze lichaam geweest. Het is nu geduld hebben en rustig afwachten. Want piekeren heeft geen nut, je lichaam doet toch wat hij zelf wilt en hier hebben wij geen invloed op. Dus even geduld en gun alles op zijn plek te komen. De eind resultaat duurt inderdaad nog een aantal maanden. 

 

Succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
1 uur geleden zei Jennifer0:

Ik heb 27-2 400cc gekregen en enige wat ik denk is, gun je lichaam de tijd. Het is een hele ingreep voor onze lichaam geweest. Het is nu geduld hebben en rustig afwachten. Want piekeren heeft geen nut, je lichaam doet toch wat hij zelf wilt en hier hebben wij geen invloed op. Dus even geduld en gun alles op zijn plek te komen. De eind resultaat duurt inderdaad nog een aantal maanden. 

 

Succes 

Ja inderdaad! Ik wacht het eerst maar eens een paar maanden af! Dankjewel voor je reactie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1
1 uur geleden zei Liesxx:

Hi, bij welke arts bij de Bergman Clinics was je op consult gegaan die je zo weinig opties gaf? Ik weet dat de Bergman bekend staat om het zo veel mogelijk natuurlijk en subtiel te houden. 

 

Xx

Hoi!

 

Ik dacht bij dr van de Leij ofzo iets. Ja misschien dat dat het is. Alleen ik wilde wel graag voor het idee gewoon wat groter passen, en hij vond dit niet nodig. (Ja echt zo is het gegaan)

 

xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Gabelaina1

 

hoi hoi,

 

Ik heb eventjes de titel aangepast omdat ik zie dat je inmiddels al geholpen bent, gefeliciteerd met je nw boobs.

Ook heb ik het topic verhuisd naar operatie verslagen.

 

Alle verdere updates kun je nu in dit topic neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Wat betreft de grote, wat hierboven al gezegd is, je moet echt geduld hebben, je bent nog maar zo kort po, en je borsten gaan nog enorm veranderen, maak iedere week een foto, zo kun je het verloop goed bijhouden.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.