Ga naar inhoud

Gastje : 7 maart 2018 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Gast Gastje

Aanbevolen berichten

Status update. Vanmorgen na het douchen bemerkte ik een lichte zwelling op mijn rechterborst. Ik vermoeddat het vocht is. Na een mail naar Quole op verzoek deze foto’s doorgestuurd. Ze belde me later in de middag op dat dr. Hazewinkel niet bereikbaar is en dat ze morgen een andere arts laten kijken. Zolang de zwelling niet veranderd en ik heb geen koorts hoef ik me geen zorgen te maken. Anders gewoon bellen!!! Mijn borsten zijn wel pijnlijker als ik gewerkt heb. Hebben jullie dat ook? Ik ben nu 5 weken po. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei divatjeontour:

Wat grappig om te zien we hebben ongeveer dezelfde lengte, maar jij lijkt zo veel groter dan ik! Op de fotos dan.. Heb je tall height? En high profile? 

Medium height en moderate plus profile. Vraag me niet wat het betekend ik heb geen idee. Het staat op mijn pasje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update ik ben gebeld door de kliniek en het alleen vocht in mijn borst wat ik ook al dacht. Dit hoort bij het normale herstel proces. Mocht . het nu ineens groter worden dan moet meteen contact opnemen. Maar ik verwacht verder geen problemen. Het kan dus 3 tot 6 maanden duren voor dit vocht helemaal weg getrokken is. 

 

Dat wil dus zeggen dat daar straks een hele mooie boob uit gaat komen hihi. Ik ben zo blij. Nog een halve week en dan mag ik bh's gaan shoppen. Ik heb nu vooral 75c in de kast liggen en dat zit toch net wat te krap. 80B is de perfecte maat voor mij (nog steeds). Dus volgende week maar een paar leuke setjes uitzoeken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Fna88:

Ah fijn! Wat een opluchting :) jij kunt gerustgesteld het weekend in gaan

Dat is zeker ja :) het wordt een heel leuk weekend! En volgende week 6 weken OP hoera! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jey we kunnen weer op de Yin Yoga mat. Restorive Yoga. :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5,5 week op en het leven begint steeds normaler te worden. Mijn studie weer aan het oppakken, de yoga en ik heb gisteren 1 lingerie setje gekocht en een BH. Alles wat ik in de kast heb liggen dat past niet meer. Ik heb nu 2 sport BH's en de rest zit net niet goed. Ik vind het toch wel prettig om volgende week een mooie BH aan te doen en me op en top vrouwelijk te voelen. Ik ga een mooie foto maken voor mijn profiel want die ik nu heb is nog met mijn oude boobies en die zijn naar de boobie hemel gegaan. ;) Ik mag ook weer in onze jacuzzi super fijn allemaal. Ik wens iedereen een heel fijn weekend. Hier in Brabant schijnt het zonnetje een mooi begin van de dag. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Gastje:

5,5 week op en het leven begint steeds normaler te worden. Mijn studie weer aan het oppakken, de yoga en ik heb gisteren 1 lingerie setje gekocht en een BH. Alles wat ik in de kast heb liggen dat past niet meer. Ik heb nu 2 sport BH's en de rest zit net niet goed. Ik vind het toch wel prettig om volgende week een mooie BH aan te doen en me op en top vrouwelijk te voelen. Ik ga een mooie foto maken voor mijn profiel want die ik nu heb is nog met mijn oude boobies en die zijn naar de boobie hemel gegaan. ;) Ik mag ook weer in onze jacuzzi super fijn allemaal. Ik wens iedereen een heel fijn weekend. Hier in Brabant schijnt het zonnetje een mooi begin van de dag. :)

Goede morgen @Gastje. Wat fijn om te lezen dat je je normale leventje weer oppikt en er zo van geniet. Ik heb nu ook een BHshopverslaving lijkt het wel. Gisteren nog 3 bikini's gekocht en er dan meteen nog een BH bijgekocht. Nu moet ik me echt wat gaan intomen. Ik wens je nog een leuk weekend en ga zelf ook wat naar buiten - genieten van het mooiere weer. Ik kijk al uit naar je nieuwe profielfoto.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Goede morgen @Gastje. Wat fijn om te lezen dat je je normale leventje weer oppikt en er zo van geniet. Ik heb nu ook een BHshopverslaving lijkt het wel. Gisteren nog 3 bikini's gekocht en er dan meteen nog een BH bijgekocht. Nu moet ik me echt wat gaan intomen. Ik wens je nog een leuk weekend en ga zelf ook wat naar buiten - genieten van het mooiere weer. Ik kijk al uit naar je nieuwe profielfoto.

:53:

Dank je wel @Doe ik het of niet? :) ik houd ook van shoppen nu wordt het lastig vintage jurk of bh of allbei hihi. Hele fijne dag. XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Gastje:

Dank je wel @Doe ik het of niet? :) ik houd ook van shoppen nu wordt het lastig vintage jurk of bh of allbei hihi. Hele fijne dag. XXX

Da's een makkelijke. Wanneer ik die keuze heb @Gastje dan kies ik altijd voor beide ... :152:We hebben ook allemaal onze beide boobies laten doen. (verkleinen dan in mijn geval). ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Da's een makkelijke. Wanneer ik die keuze heb @Gastje dan kies ik altijd voor beide ... :152:We hebben ook allemaal onze beide boobies laten doen. (verkleinen dan in mijn geval). ;)

Voor mijn gevoel heb ik nu ook kleinere borsten. Door de kapsel had ik voor de operatie echt toeters op mijn voorgevel. :31: die staken vooruit zonder BH of puschup. Met kleding zat dit strak. Nu hangen ze natuurlijk en heb ik meer ruimte in kleding en vslt deze ook mooier. :43:Laat de zomer maar komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat mijn borsten aan het zakken zijn vallen ze nu over het litteken heen. Dit wordt af en toe warm en zweterig waardoor mijn littekens gingen branden. Ik vond dit niet prettig en heb er gisteren Zwitsal talkpoeder opgedaan. Wat een verademing voor mijn littekens. Ze zijn nu mooi droog en niet meer geïrriteerd. :) En het ruikt ook nog eens lekker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de cm en de maattabellen heb ik 80B en de sportbh’s zitten goed in deze maat. Maar mijn 2 nieuwe lingerie bh’s vsn de Hunkemöller passen voor geen meter. Beugel is veel te smal. Omtrek te groot, bandjes te strak. Toch maar even baar een speciaalzaak binnenkort. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2018 om 09:32 zei Fna88:

Ah fijn! Wat een opluchting :) jij kunt gerustgesteld het weekend in gaan

Dat zeker ja, het vocht begint nu langzaam weg te trekken. Zit nu op 6,5 week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk met mijn man naar de Lindessa winkel bij ons in het dorp geweest. Het was al snel duidelijk dat ik helemaal de verkeerde BH maat heb als ik de maattabellen moet geloven en de manier waarop ik meet. De dame in de winkel meten de omtrek heel strek en de borstomvang juist heel los. Het resultaat verbaasd mij nog steeds. Ik ben met dit prachtige setje naar huis gegaan. Maat 75E ipv 80B :18: shok echt waar. Met broekjes zit ook ook nog 5 kg lichter ik heb nu een maat 40 aan en dat zit goed. :66:

 

Ik heb nog nooit zoveel geld uit gegeven aan een lingerie setje maar ik ben helemaal verliefd op de stijl van Marie Jo :wub: Dit vintage setje past perfect bij mijn vintage jurkjes.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Gastje:

Vandaag eindelijk met mijn man naar de Lindessa winkel bij ons in het dorp geweest. Het was al snel duidelijk dat ik helemaal de verkeerde BH maat heb als ik de maattabellen moet geloven en de manier waarop ik meet. De dame in de winkel meten de omtrek heel strek en de borstomvang juist heel los. Het resultaat verbaasd mij nog steeds. Ik ben met dit prachtige setje naar huis gegaan. Maat 75E ipv 80B :18: shok echt waar. Met broekjes zit ook ook nog 5 kg lichter ik heb nu een maat 40 aan en dat zit goed. :66:

 

Ik heb nog nooit zoveel geld uit gegeven aan een lingerie setje maar ik ben helemaal verliefd op de stijl van Marie Jo :wub: Dit vintage setje past perfect bij mijn vintage jurkjes.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw super mooi! :wub: ik ga morgen naar de lingerie winkel en hoop dat ik er ook zo goed ga uit zien!!  Maandag ben ik 6weken po en ga vanavond voor de eerste keer eens zonder bh slapen kijk er zo hard naar uit!!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kristel612:

Wauw super mooi! :wub: ik ga morgen naar de lingerie winkel en hoop dat ik er ook zo goed ga uit zien!!  Maandag ben ik 6weken po en ga vanavond voor de eerste keer eens zonder bh slapen kijk er zo hard naar uit!!  

Dank je welk @Kristel612 ik ben nu 6,5 week po en slaap sinds afgelopen week ook zonder bh en dat was in het begin even wennen maar oh zo heerlijk. Ik moest even slikken van de prijs maar ik ben zo blij dat ik dit gedaan heb. Ik heb nu goed advies gehad en hier kan ik op verder borduren ik zal niet altijd van deze duren setjes kopen maar weet nu wel de goede maat en dat kleed ook veel mooier af! Heel veel succes met shoppen, geniet er van! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Gastje:

Dank je welk @Kristel612 ik ben nu 6,5 week po en slaap sinds afgelopen week ook zonder bh en dat was in het begin even wennen maar oh zo heerlijk. Ik moest even slikken van de prijs maar ik ben zo blij dat ik dit gedaan heb. Ik heb nu goed advies gehad en hier kan ik op verder borduren ik zal niet altijd van deze duren setjes kopen maar weet nu wel de goede maat en dat kleed ook veel mooier af! Heel veel succes met shoppen, geniet er van! :)

Ik ben ook niet van plan om heel de tijd van die dure setjes te kopen maar de eerste keer ga ik wel hulp nodig hebben qua afmetingen enzo vandaar :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kristel612:

Ik ben ook niet van plan om heel de tijd van die dure setjes te kopen maar de eerste keer ga ik wel hulp nodig hebben qua afmetingen enzo vandaar :-)

Dat doe je goed, ik kwam zonder hulp 2 cupmaten kleiner uit hahaha :D Veel shopplezier!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Vinorosso:

Heel mooie bikini! Fijn dat je goed in je vel zit. Je borsten lijken heel natuurlijk :) 

Is nie bikini hahaha :) en dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.