Ga naar inhoud

Gastje : 7 maart 2018 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Gast Gastje

Aanbevolen berichten

Ik woon in Best sinds 6 jaar, samen met de liefste man van de wereld. ;) Dankzij hem ben ik uiteindelijk weer naar een arts gegaan. In 2005 heb ik mijn eerste borstvergroting gehad. Ik heb geen idee meer wat. Volgende week woensdag krijg ik mijn 1e prothese wissel bij de Quole kliniek in Waalre. Ik heb kapselvorming graad4 en heb akkoord voor vergoeding. Dat was een hele opluchting. Ik loop al 15 jaar met pijn en mijn vorige arts zag de nood niet zo ik moest eerst naar moeder worden zei hij 4 jaar geledenervwas niks aan de hand en daarna terug komen. Helaas ben ik en zal ik nooit moeder worden. Sinds dit difinitief is ben ik gaan bellen met mijn vorige adres een ziekenhuis en mijn nieuwe adres de kliniek. Gevoelsmatig ben ik voor de kliniek gegaan en dit was een goede keus. De huidige arts zag meteen dat er het niet goed is. Het is blijkbaar een complexe ingreep. Kapsel verwijderen aan beide kanten en er komt 330 cc anatomisch prothese in van mentor. Hij gaat ze nu achter de spier plaatsen. Ik ben blij dat er nu eindelijk iets aan gedaan wordt en ik hoop uiteindelijk geen harde borsten meer te hebben die bol staan van de spanning. Ik ga voor een natuurlijke look! 

 

Dit is even de korte voorstel speedtopic :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

@Gastje

 

hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt, dus ik heb gelijk de titel aangepast, tevens heb ik het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu verder alle updates, en je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

 

Is het  Dr. Hawinkels die jou gaat opereren of zijn collega? laat het maar even weten ok?

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik deel graag met jullie het verschil van voor en na. Ik ben woensdag 7 maart geopereerd en de foto is van vandaag 11 maart. Ik heb 15 jaar met harde borsten rondgelopen en nooit willen zien hoe erg het was om dat de chirurg maar bleef zeggen dat het goed was. Ik was verblind door de woorden van andere mensen en mijn eigen onzekerheid en angst. Mensen hebben ook de neiging om dingen mooier te maken dan ze zijn. Laten we dit vooral niet doen en eerlijk zijn over hoe de werkelijkheid is. Mijn vorige borsten waren zo hard als kanonskogels en ik kon geen bh’s verdragen. Zo’n verschil met mijn borsten nu! Voor het eerst in 15 jaar weer zachte borsten. Zeer tevreden, maar natuurlijk af en toe wordt ik nog overspoelt met onzekerheid. De band die ik moet dragen is killing douchen is een verademing als even alles uit mag. :) Ik moet de band een week omhouden maar misschien houd ik hem wel langer om als dit geen kwaad kan. 

 

Na de operatie

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Voor de operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 7 dagen OP ben over het algemeen zeer tevreden ik heb alleen geen idee of het restultaat nog meer gaat verbeteren. Bij mijn vorige implantaten kun je goed zien dat ze nooit echt goed zijn ingedaald. Volgens de kliniek hoef ik de band maar 1 week te dragen maar denk nu toch dat ik hem langer om ga houden. 

Ik hoop zo dat ze nog verder indalen en dat het verschil met rechts en links nog minder wordt. Rechts is ook nog een stuk harder dan links. Op de voor foto zie je ook goed hoe strak die borst staat.

Duimen en rustigs aan doen en ik hoop dat mijn rechtse borst net zo mooi wordt als de linkse. :) Het geeft wel rust om te lezen dat het nog wel tot 3 maanden po kan veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De hechtingplijsters zijn eraf en het zijn oplosbare! Alles ziet er goed uit. Rechts mag nog iets zakken maar dat komt volgens de dr. Hazewinkel helemaal goed. :)  Ik hoef de band niet meer om want die gaat volgens hem niets toevoegen de protheses liggen mooi in de plooi. De rechtste borst is flink asngepakt en was ernstig ingekapseld het heeft tojd nodig om weer een natuurlijke houding aan te nemen. Ik heb nu al minder pijn aan mijn borsten dan ik de 15 jaar hiervoor heb gehad!!! Ik mag nu al weer in mijn infraroodsauna geen probleem en over 2 weken weer in de jacuzzi :43:

 

I am one happy girl. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe status update. Mijn eerste paar dagen werken zit erop. De eerste dag viel me zwaar. Ik heb de dag erna de middag vrij genomen. Dit was een goede keuze. De woensdag ging super en heb ik de hele dag prima kunnen werken. Ik had van te voren al extra snipperdagen opgenomen en ben nu vrij tot woensdag. Einde van de maand gaat mijn collega op vakantie en werk ik 2 weken full time. Ik heb zelf nog geen full time baan omdat ik in 2011 een whiplash heb opgelopen en last heb van fibromyalgie. Ik ben van een jaar thuis zitten nu op het punt dat ik 24,5 uur werk en daarnaast een MBO studie volg. Het gaat dus eigenlijk heel goed.:)

 

Ik ben nu 3 weken na PO en ik ben ontzettend blij. Ik heb 15 jaar met harde borsten rond gelopen en ik heb nu natuurlijk uitziende zachte borsten. Ze veranderen nog steeds. Ik zal van het weekend weer eens foto's maken. Ik heb veel baat bij de spierontspanner die ze bij de plus verkopen Toch-Tholin let wel op dit middel wordt warm en daar moet je van houden. Maar de spieren in mijn borsten ontspannen er echt van! En het ruikt ook nog eens heerlijk naar munt.

 

Ik geniet van het feit dat ik weer in mijn infrarood sauna mag dit drijft ook vocht af en ontspant de spieren. De littekens genezen ook mooi. Ook hier heeft Dr. Hazewinkel goed werk verricht. Ik had lelijke rechte littekens die niet mooi gehecht waren en nu lopen mijn littekens mooi mee in de ronde vorm van mijn borst. Foto's volgen. 

Mijn collega's op het werk zien ook het verschil en bevestigen de meer natuurlijk uitstraling die ik nu heb. Zo fijn dat ik weer "normaal" uit zie en niet het beeld geef van een dame met ultra puch up terwijl ik nooit een bh droeg omdat dit niet prettig was door de kapselvervorming.

 

One happy girl :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3,5 week na OP en alles verloopt goed. De bovenste foto is van voor de operatie en de onderste foto van vandaag. Ertussenin eerste en tweede week. Mijn borsten voelen al heel zacht. Ik ben intzettend blij dat ik na al die jaren weer normale borsten heb. :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2 april 2018 om 08:44 zei Gastje:

Vandaag 3,5 week na OP en alles verloopt goed. De bovenste foto is van voor de operatie en de onderste foto van vandaag. Ertussenin eerste en tweede week. Mijn borsten voelen al heel zacht. Ik ben intzettend blij dat ik na al die jaren weer normale borsten heb. :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw wat ziet dat er goed uit zeg! Wat een verschil. Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Fna88:

Oja en ik vroeg me af hoe lang je nu met die band hebt gelopen? Toch langer dan een week? 

Ik heb de band 2 weken omgehad. De pc vertelde dat langer dragen geen toegevoegde waarde meer gaat hebben dus ik draag hem niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Fna88:

Wauw wat ziet dat er goed uit zeg! Wat een verschil. Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

Vanmorgen toen ik uit de douche kwam leek er weer zon groot verschil te zijn. Ik meteen weer in de stress. Kan ook van het slapen zijn. Nu kijk ik in de spiegel en ziet het er weer beter uit. Ik wil zo graag dat het goed komt. Ik ben er ook zoveel mee bezig. ;) Deze foto is van net en dan lijkt rechts hoger dan links dit zal ook altijd wel een beetje blijven want de meeste borsten hangen of zijn van nature niet gelijk. Het houd mij in ieder geval goed bezig.....

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Oké, ik ben gisteren door Hawinkels geopereerd :) fijne man he. Misschien draag ik de band dan ook wel een week extra. Tzit wel lekker stevig zo dat geeft een fijner gevoel denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met jouw herstel? morgen zou mijn borstband er af mogen ik twijfel nog wat ik ermee ga doen. Ik ben me suf aan het googlen of het meerwaarde geeft als je hem langer draagt. Lastig te bepalen omdat iedereen een ander advies krijgt per chirurg

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Fna88:

Hoe gaat het met jouw herstel? morgen zou mijn borstband er af mogen ik twijfel nog wat ik ermee ga doen. Ik ben me suf aan het googlen of het meerwaarde geeft als je hem langer draagt. Lastig te bepalen omdat iedereen een ander advies krijgt per chirurg

Ik zou het aan Hawinkels vragen ik neem aan dat hij daar de meeste ervaring mee heeft. Hoe zitten je borsten voor je gevoel? Langer dragen kan natuurlijk geen kwaad lijkt mij. Ik heb al 2 weken geen band meer en mijn linkderborst zakt nog steeds. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb vandaag gebeld. Ik ga morgen kijken hoe het is zonder band, ergens lijkt t me ook heerlijk. En dan alleen met slapen om misschien. Langer dragen kon geen kwaad maar was gewoon niet nodig, m'n protheses zijn best wel gezakt al dus de rest zal vanzelf gaan. Maar als ik wilde mocht ik hem aan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Fna88:

Ja ik heb vandaag gebeld. Ik ga morgen kijken hoe het is zonder band, ergens lijkt t me ook heerlijk. En dan alleen met slapen om misschien. Langer dragen kon geen kwaad maar was gewoon niet nodig, m'n protheses zijn best wel gezakt al dus de rest zal vanzelf gaan. Maar als ik wilde mocht ik hem aan houden.

Ok, goeie zaak. Ga bij jezelf na wat goed voelt voor jou. Vertrouw op je intiuitie en je gezond verstand. Dr. Hawinkels weet denk ik wel waar wij het over heeft. Wanneer heb je de controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Gastje:

Ok, goeie zaak. Ga bij jezelf na wat goed voelt voor jou. Vertrouw op je intiuitie en je gezond verstand. Dr. Hawinkels weet denk ik wel waar wij het over heeft. Wanneer heb je de controle?

 

Volgende week vrijdag, ik kijk daar erg naar uit ben benieuwd wat ie gaat zeggen. En hoe het voelt als ie de hechtingen eruit haalt :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Fna88:

 

Volgende week vrijdag, ik kijk daar erg naar uit ben benieuwd wat ie gaat zeggen. En hoe het voelt als ie de hechtingen eruit haalt :unsure:

Ik dacht ook dat hij de hechtingen eruit zou halen maar ik heb oplosbare hechtingen dus alleen de pleister ging eraf. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.