Ga naar inhoud

Decolleté creëeren na BV


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 9 dagen PO dus de zwellingen zijn aan het afnemen. Dat betekent dat m’n borsten kleiner aan het worden zijn en de afstand tussen m’n borsten jammer genoeg groter wordt.. Nu vraag ik mij af of je met een bh een decolleté kan creëeren wanneer je neppe borsten hebt?? Iemand die dit weet? Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vlinder07:

Ik ben nu 9 dagen PO dus de zwellingen zijn aan het afnemen. Dat betekent dat m’n borsten kleiner aan het worden zijn en de afstand tussen m’n borsten jammer genoeg groter wordt.. Nu vraag ik mij af of je met een bh een decolleté kan creëeren wanneer je neppe borsten hebt?? Iemand die dit weet? Xxxx

Ja hoor, als ze zachter worden (bij mij echt opvallend zachter vanaf een maand of 3) komen ze dichter tegen elkaar in een bh. Plunge modellen geven mij een mooi decolté en mogen van de pc. Zitten geen extra kussentjes in ofzo. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eecc15il:

Ja hoor, als ze zachter worden (bij mij echt opvallend zachter vanaf een maand of 3) komen ze dichter tegen elkaar in een bh. Plunge modellen geven mij een mooi decolté en mogen van de pc. Zitten geen extra kussentjes in ofzo. 

X

Ah fijn! Thanks voor je reactie ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.