Ga naar inhoud

Samanthadenos : 26 maart 2018 : Dr. A. Damen : Worldeye


Aanbevolen berichten

Lieve meiden,

 

Ik zal mij even voorstellen want ben nieuw op het borstenforum.

Ik ben Samantha, 31 jaar en heb 2 mooie meisjes van 4 en 5 jaar.

 

26 maart a.s staat mijn bv  gepland.

Advies van de pc  was rechts: 225 of 250cc en links 275 of 300cc, achter de borstspier te nemen en dan de ronde protheses. 

 

Door mijn 2 zwangerschappen is mijn volle D cup naar een b cup gegaan en wat slap geworden, vandaar mijn keuze een bv te doen.

 

Ik zou graag wat foto's willen zien van meiden met een soortgelijke situatie die een bv ondergaan hebben met dezelfde cc's   

Ik ben 160 lang en weeg 52kg   

 

PC is dr A.damen via Praktijk Diana Gabriels.

 

 

Thanks  meiden!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom hier! 

 

Wil je graag terug naar de volle d-cup die je met je zwangerschappen had? 

Als je er foto’s van hebt is het handig om deze aan je pc te tonen, dan kan hij je zeggen of je dit kan bereiken met wat hij nu voorstelt. 

De grootte van borsten bespreken in cupmaten kan namelijk voor veel misverstanden zorgen :) valse boobies dragen sneller een grotere cupmaat dan een natuurlijke borst. 

 

Ik heb zelf 300cc extra hoog profiel gekregen (11,1 diameter en 4,8 projectie) 

 

Veel plezier nog hier op het forum!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Samanthadenos

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel gedeeltelijk aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu updates en je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Op welke locatie word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 2-3-2018 om 14:47 zei Eecc15il:

Hey welkom hier! 

 

Wil je graag terug naar de volle d-cup die je met je zwangerschappen had? 

Als je er foto’s van hebt is het handig om deze aan je pc te tonen, dan kan hij je zeggen of je dit kan bereiken met wat hij nu voorstelt. 

De grootte van borsten bespreken in cupmaten kan namelijk voor veel misverstanden zorgen :) valse boobies dragen sneller een grotere cupmaat dan een natuurlijke borst. 

 

Ik heb zelf 300cc extra hoog profiel gekregen (11,1 diameter en 4,8 projectie) 

 

Veel plezier nog hier op het forum!

 

 

Hoi Hoi,

 

Dankjewel voor je reactie !

Ja, terug naar de volle D cup inderdaad, niet kleiner dan dat! 

Mijn pc is ervan op de hoogte en zegt dat het met het aantal cc's wat hij adviseerde mogelijk is ! Ik ben echt heel benieuwd!

Wat was jouw  voor situatie ?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ahh dat vind ik fijn om te horen!

Ben ik gerustgesteld haha

Vind het toch wel een dingetje hoor om de regie uit handen gegeven en om aan je te laten sleutelen 

 

Viel de pijn ook mee? En je herstel ?

Heb nog 2 kids rondlopen hier ben heel erg benieuwd want ben absoluut geen stil zitter, daar zie ik enorm tegenop

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sunnyangel:

Ahh dat vind ik fijn om te horen!

Ben ik gerustgesteld haha

Vind het toch wel een dingetje hoor om de regie uit handen gegeven en om aan je te laten sleutelen 

 

Viel de pijn ook mee? En je herstel ?

Heb nog 2 kids rondlopen hier ben heel erg benieuwd want ben absoluut geen stil zitter, daar zie ik enorm tegenop

Geen zorgen, hij is echt top! 

Heb 4 dagen medicatie genomen voor de pijn.

Heb zelf ook 2 kids van 4 en 5 jaar, ik adviseer je om hulp te zoeken daarvoor! Ben zelf ook echt geen stil zitter en doe al snel automatisch dingetjes die ik eigenlijk nog niet mag maar met 2 kids kan ik helaas niet anders ;-)    

Ik heb (maar) 225cc in de ene borst en de andere 250cc, dit omdat ik een wat minder leuke medische geschiedenis heb en meer cc's  niet verantwoord zou zijn.   Ik had een slappe B cup  en wilde terug naar mijn volle D cup.  Volgens mij is dat wel gelukt! Alles moet nog op zn plekje vallen natuurlijk.. draag momenteel een borst  band om mijn linker borst wat hulp te geven met zakken. 

Ik ben 1,60cm en weeg 50kg. 

De foto is 2 dagen na de operatie, heb nog geen nieuwe gemaakt maar dan heb je een idee. 

 

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er wel super mooi uit en dat na 2 dagen!

 

Mijn man is die week thuis en de kids worden gebracht en gehaald van school.

De oudste is bijna 10 dus die kan de jongste van bijna 5 helpen met aankleden etc, en de jongste is gelukkig ook vrij zelfstandig.

Ga er van uit dat ik de 2e week wel wat meer in huis kan rond bewegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.