Ga naar inhoud

Voorstellen + hulp nodig!!


Miniii

Aanbevolen berichten

Heyyy dames! 

 

Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben 22 jaar oud, 1.58m klein en weeg 57kg (laatste jaar wat aangekomen).

 

Zolang als dat ik weet dat mijn borsten niet meer gingen groeien wilde ik al een borstvergroting, helaas had ik tot nu toe het geld er niet voor en was ik ook nog erg jong.

 

Ik heb een cup 75A/kleine B. En zou graag naar een (volle) C willen. Ik wil het het liefst heel natuurlijk houden omdat ik klein ben. Ik ben niet zo heel slank, en daarom passen mijn kleine borsten nu ook niet bij mijn lichaam en maakt het mij heel onzeker. 

 

Ik wil heel graag een afspraak maken bij Imed in Istanbul, ik verblijf nu namelijk een langere periode vlakbij Turkije en ik hoor hele goede verhalen hierover en heb hele mooie resultaten gezien. Ook dat alles heel goed geregeld is met de transfers, verblijf in hotel en de garanties. Het enige minpunt is dat ze je de protheses niet laten passen.. mijn vraag is dus aan jullie hoeveel cc raden jullie mij aan? Het wordt natuurlijk wel overlegd met de arts.

 

Heeft iemand een beetje hetzelfde postuur als ik en wilde een zelfde resultaat? Of heeft iemand ervaring met Imed Istanbul?

 

Ik hoor het heel graag!  

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Ik ben 166 en 64kg, maar heb wel ong. Dezelfde veehoudingen als jou denk ik. Heb een 75b nodig voor de breedte (a is te smal) maar kan deze cups niet vullen door te weinig volume. Heb wel gewoon billen, bovenbenen en een klein buikje dus is bij mij inderdaad ook niet mooi in verhouding. 

Ik krijg mentor ronde protheses 375cc en mijn arts zei dat ik hiermee op een D cup uit kon komen, die zou ogen als een volle C. Het verschilt echter alsnog wel per persoon, het heeft ook te maken met de breedte van je borst zelf en hoeveel borstweefsel je van jezelf hebt om te bedekken. 

Ik zou daarom niet meteen afgaan op wat ik krijg, maar juist meerdere maten te vergelijken, zeker omdat je niet kunt passen..

Is er geen andere kliniek daar in de buurt waar je kan passen? Bij de meeste klinieken(in nederland dan) zit je met een consult nog nergens aan vast namelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Miniii:

@Annemarte bedankt voor je reactie! Ik denk dat het idd beter is om eerst een consult bij een andere kliniek te doen zodat ik wat ook wat zekerder van mijn zaak ga zijn. 

Bij de kliniek waar ik wil gaan maken ze gebruik ben Mentor protheses! 

Ooh handig! Heel veel mensen hier hebben mentor & best_boobie weet heel veel van de maten enz :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Miniii:

Oh fijn! @best_boobie zou je mij hierbij kunnen adviseren? 

Zou je me daar een pb over willen sturen? Ik vind dat iets makkelijker. Vaak blijft het niet bij 1 bericht en dan zit ik steeds terug te zoeken in topics (niet dat jouw topic al zo lang is, maar dat kan het wel worden evt. :P )
Via pb vind ik makkelijker, als je niet erg vindt :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Miniii:

Heyyy dames! 

 

Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben 22 jaar oud, 1.58m klein en weeg 57kg (laatste jaar wat aangekomen).

 

Zolang als dat ik weet dat mijn borsten niet meer gingen groeien wilde ik al een borstvergroting, helaas had ik tot nu toe het geld er niet voor en was ik ook nog erg jong.

 

Ik heb een cup 75A/kleine B. En zou graag naar een (volle) C willen. Ik wil het het liefst heel natuurlijk houden omdat ik klein ben. Ik ben niet zo heel slank, en daarom passen mijn kleine borsten nu ook niet bij mijn lichaam en maakt het mij heel onzeker. 

 

Ik wil heel graag een afspraak maken bij Imed in Istanbul, ik verblijf nu namelijk een langere periode vlakbij Turkije en ik hoor hele goede verhalen hierover en heb hele mooie resultaten gezien. Ook dat alles heel goed geregeld is met de transfers, verblijf in hotel en de garanties. Het enige minpunt is dat ze je de protheses niet laten passen.. mijn vraag is dus aan jullie hoeveel cc raden jullie mij aan? Het wordt natuurlijk wel overlegd met de arts.

 

Heeft iemand een beetje hetzelfde postuur als ik en wilde een zelfde resultaat? Of heeft iemand ervaring met Imed Istanbul?

 

Ik hoor het heel graag!  

XX

 

Hoi! ik zou zeker bij meerdere klinieken aankloppen voor een eerste consult, en zeker gaan passen. het is geen beslissing die je lichtvoetig maakt..aangezien het voor een heel aantal jaren is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.