Ga naar inhoud

Heeft iemand before after fotos van dr. Nio??


Heavenly96

Aanbevolen berichten

Hi!

 

Ik heb zoveel goede dingen gelezen over dr. Nio, maar ik heb niet echt veel fotos gezien van zijn werk. Op de Park Kliniek website staat ook niet bij de fotos door wie het is gedaan. Wie heeft een bv gehad bij hem en zou fotos willen delen? :D Ik heb zelf 70A, ben 1.57 en 51kg. Mijn boobs zien er ook ongeveer zo uit en de after zou ik ook graag zo willen! Heeft iemand soortgelijke situatie gehad?

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Heavenly96:

Hi!

 

Ik heb zoveel goede dingen gelezen over dr. Nio, maar ik heb niet echt veel fotos gezien van zijn werk. Op de Park Kliniek website staat ook niet bij de fotos door wie het is gedaan. Wie heeft een bv gehad bij hem en zou fotos willen delen? :D Ik heb zelf 70A, ben 1.57 en 51kg. Mijn boobs zien er ook ongeveer zo uit en de after zou ik ook graag zo willen! Heeft iemand soortgelijke situatie gehad?

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Even in zoekbalkje bovenin “Nio borstvergroting” ofzoiets intoetsen.... zijn er hier heel veel hoor.... meer dan genoeg voorbeelden!! Je moet even goed zoeken... @best_boobie kan je oa beter uitleggen welke zoektermen te gebruiken...... want het zoekbalkje geeft pas bij meer dan 3 tekens resultaten. Maar er zijn er zeker genoeg... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Boobs2015:

Even in zoekbalkje bovenin “Nio borstvergroting” ofzoiets intoetsen.... zijn er hier heel veel hoor.... meer dan genoeg voorbeelden!! Je moet even goed zoeken... @best_boobie kan je oa beter uitleggen welke zoektermen te gebruiken...... want het zoekbalkje geeft pas bij meer dan 3 tekens resultaten. Maar er zijn er zeker genoeg... 

Oh oke dankjewel!! :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Boobs2015:

Even in zoekbalkje bovenin “Nio borstvergroting” ofzoiets intoetsen.... zijn er hier heel veel hoor.... meer dan genoeg voorbeelden!! Je moet even goed zoeken... @best_boobie kan je oa beter uitleggen welke zoektermen te gebruiken...... want het zoekbalkje geeft pas bij meer dan 3 tekens resultaten. Maar er zijn er zeker genoeg... 

 

23 minuten geleden zei Heavenly96:

Oh oke dankjewel!! :D:D

Als je zoekt op:
SLAZ
OLVG
Parkkliniek
Nioboobs (dacht ik)
En het balkje ervoor op 'alle bijdragen' zet, dan kom je veel meiden tegen die door hem geopereerd zijn. Veel meiden hebben echter hun borsten prive staan, dus als je via hun profiel geen albums ziet staan, dan staan hun foto's niet openbaar :)

Om vertrouwen te krijgen bij meiden, kun je misschien iets meer over jezelf vertellen? (misschien dat er dan ook meiden zijn die je kunnen toevoegen aan hun prive album, maar daarvoor met je dus wel eerst vertrouwen winnen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.