Ga naar inhoud

Widow. : 20 februari 2018 : Dr. Smulders : ZGT : Hengelo


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik ben Jo, bijna 32 en mama van 2. 

Door 2 x over borstvoeding en veel sporten waren mijn borsten nagenoeg verdwenen en heb dan ook voor een borstvergroting gekozen. Deze heb ik 20 februari gehad in het ZGT in Hengelo door dr. Smulders.

Tot afgelopen zondag voelde ik me nog zwaar ellendig maar moet zeggen dat het een beetje beter begint te worden. Wel voelt het allemaal nog erg strak en gespannen en is alles nog erg bol en beurs. Ik hou het einddoel voor ogen en hoop dat ik er over een tijdje echt heel blij mee kan zijn. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Widow.

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs, fijn dat de pijn iets af gaat nemen,over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen vrij pijnlijk en daarna gaat het iets dragelijker worden.

 

De zwelling gaat ook geleidelijk afnemen,dit is vocht, en het enige wat je kunt doen is goed blijven drinken, dan voert je lichaam het iets sneller af.

 

Ik heb de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Doe lekker rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.