Ga naar inhoud

Lies lies : 12 januari 2018 : Dr. Franssen : Elkerliek Ziekenhuis : Helmond


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,
 
12 Januari heb ik een borstoperatie laten uitvoeren. Ik heb gekozen voor het Elkerliek ziekenhuis in Helmond, dokter Franssen. 
De keuze voor een borstvergroting was omdat ik twee zwangerschappen achter de rug heb.
Meerdere malen kilo's ben aangekomen, en ook weer ben afgevallen wat resulteerde in een B Cup. 
Voor mijn zwangerschap was ik wel tevreden, maar ze mochten wel wat groter!
De prothese die ik heb is de Mentor High Profile 450CC. (Rond) 
Dual plane.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat, vanaf intake tot aan de operatie heeft dokter Franssen mij goed geadviseerd en begeleid. Niks was teveel. Meerdere malen heb ik contact opgenomen omdat ik over enkele zaken twijfelden. 
Ik heb daarbij nooit het gevoel gehad dat ik teveel vroeg of wat dan ook. 
Ik twijfelde over 400 of 450 CC waarbij hij adviseerde een maat groter te pakken omdat de meeste vaak achteraf een maat groter hadden gewild. 
In mijn geval is dit ook zo en ben ik dan ook zeer blij met zijn advies. 
Ik ben het meest tevreden over het eindresultaat. 
Het is heel natuurlijk maar wel mooi vol. Littekens zie je nauwelijks. Herstel is perfect gegaan, zonder enige last of vorm van complicaties. 
Moet er wel bij zeggen dat ik echt 6 weken heel rustig heb aangedaan.
Nog rustiger dan hoefde.
Ik denk dat niemand ze mooier had kunnen zetten dan Dokter Franssen. 
Dus als je twijfelt zou ik zeker voor hem kiezen. 
En als ik 1 advies mag geven, luister niet teveel naar anderen want iedereen zei zoveel CC?
Terwijl het reuze mee valt als ze er eenmaal inzitten! (Bij mij was het ook achter de borstspier)
Scheelt natuurlijk ook.
En je zet ze niet voor niks natuurlijk!
Ook de behandeling en begeleiding van het elkerliek is meer dan naar wens geweest!
En de kosten vielen me ook reuze mee vergeleken met sommige andere klinieken.
Dat wou ik graag even met jullie delen.
Mochten jullie nog iets willen weten stuur me gerust een berichtje. 
 
Groetjes Lies
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.