Ga naar inhoud

Steenbok : 30 april 2018 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

 

8 uur geleden zei Steenbok:

Hoi hoi,

Ja dat klopt!

Ik ga toch voor de 310 cc mini's van motiva. 

Heb jij inmiddels al een keuze gemaakt?

pfff 2,5 maand voor een consult!? Dat gaat inderdaad echt te ver.

Ik heb 1 maand moeten wachten voor mijn eerste consult en 3 weken voor mijn 2e..

Ik wil graag eind april geopereerd worden, dus dat is pas over 9 weken.

Maar de telefoniste deed net alsof ik iets heel raars vroeg... "Ja wouter opereert maar 1 dag in de week he"

"We werken met een wachtlijst he". 

Dus ik ben eigenlijk bang dat het niet gaat lukken op mijn voorkeursdata ): 

 

X

Ik heb ook een afspraak voor een consult bij Bloemingdael, moet ook 2 maanden wachten helaas. Ik zie wel heel veel mooie resultaten dus hoop dat het het wachten waard is ;-) Hoop wel dat het daarna niet veel langer meer duurt dan 6-8 weken. Ben benieuwd of het uiteindelijk gaat lukken op jouw voorkeursdata! Laat je het nog weten? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Steenbok

Ik heb even je twee topics samengevoegd, zodat het overzichtelijk blijft voor jezelf en voor ons :)
Je hebt nu toch de knoop doorgehakt, dus is de titel van dat andere topic wat overbodig, denk ik..

Je had een aanvraag gedaan voor de aprilclub, maar ik kan je daar pas toevoegen als je definitief een datum hebt helaas. Stel dat je toevallig 1 mei geopereerd gaat worden, omdat het niet eerder kan, dan moet ik je dan uit de groep halen, is ook niet echt fijn, toch? :) 

Ik pas ook meteen je titel even aan, en verhuis je naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic voor al je updates blijven gebruiken, zowel voor als na je operatie :35:

Laat je het even weten als je een definitieve datum hebt?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎3‎-‎2018 om 18:21 zei best_boobie:

Hoi @Steenbok

Ik heb even je twee topics samengevoegd, zodat het overzichtelijk blijft voor jezelf en voor ons :)
Je hebt nu toch de knoop doorgehakt, dus is de titel van dat andere topic wat overbodig, denk ik..

Je had een aanvraag gedaan voor de aprilclub, maar ik kan je daar pas toevoegen als je definitief een datum hebt helaas. Stel dat je toevallig 1 mei geopereerd gaat worden, omdat het niet eerder kan, dan moet ik je dan uit de groep halen, is ook niet echt fijn, toch? :) 

Ik pas ook meteen je titel even aan, en verhuis je naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic voor al je updates blijven gebruiken, zowel voor als na je operatie :35:

Laat je het even weten als je een definitieve datum hebt?

 

xx BB

Bedankt voor het aanpassen!

Ja, ik heb inmiddels een datum: maandag 30 april.

Ik zou heel graag bij het aprilclubje aansluiten :)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 27-2-2018 om 12:51 zei Steenbok:

Hoi hoi,

Ja dat klopt!

Ik ga toch voor de 310 cc mini's van motiva

Heb jij inmiddels al een keuze gemaakt?

pfff 2,5 maand voor een consult!? Dat gaat inderdaad echt te ver.

Ik heb 1 maand moeten wachten voor mijn eerste consult en 3 weken voor mijn 2e..

Ik wil graag eind april geopereerd worden, dus dat is pas over 9 weken.

Maar de telefoniste deed net alsof ik iets heel raars vroeg... "Ja wouter opereert maar 1 dag in de week he"

"We werken met een wachtlijst he". 

Dus ik ben eigenlijk bang dat het niet gaat lukken op mijn voorkeursdata ): 

 

X

Hoi Steenbok, mag ik je vragen waarom jij voor Motiva gekozen heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei agape:

Hoi Steenbok, mag ik je vragen waarom jij voor Motiva gekozen heb?

Tuurlijk (:

Omdat dit de meest natuurlijke look en feel zou geven. 

Ook hebben zij de ergonomix, dit is een implantaat dat druppelvormig is en wanneer je gaat liggen rond wordt. (Beweegt mee met je lichaam zoals een natuurlijk borst dat ook doet) 

ook omdat motiva het meest veilige implantaat zou zijn (minste kans op kapselvorming en scheuren) 

 

ik ben nu bijna 4 weken geleden geopereerd en ben er heel blij mee!

ze zijn nu al super zacht en het ziet er echt heel natuurlijk uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Steenbok:

Tuurlijk (:

Omdat dit de meest natuurlijk look en feel zou geven. 

Ook hebben zij de ergonomix, dit is een implantaat dat druppelvormig is en wanneer je gaat liggen rond wordt. (Beweegt mee met je lichaam zoals een natuurlijk borst dat ook doet) 

ook omdat motiva het meest veilige implantaat zou zijn (minste kans op kapselvorming en kan niet scheuren) 

 

ik ben nu bijna 4 weken geleden geopereerd en ben er heel blij mee!

ze zijn nu al super zacht en het ziet er echt heel natuurlijk uit. 

Wat fijn voor je! Je hebt je dus ook in de merkafwegingen gestort ;-) Ik sta daar door een herstelvraag middenin. Heb na 15 jaar wel weer wat koudwatervrees t.g.v. de siliconen discussies online (en wat fysieke klachten die ik heb). Zie ook mijn voorstelbericht. Bedankt dus voor je reactie, dat helpt me de juiste keuze(s) te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.