Sign in to follow this  
Steenbok

Steenbok : 30 april 2018 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael

Recommended Posts

Hallo allemaal, 

iemand ervaring met 310 cc low profile ? 

Ik heb zelf een 75c cup. 

Iemand enig idee op welke cup maat ik uit zou komen?

alvast bedankt !

Edited by Steenbok
Verbeterd

Hallo dames,

ik heb een vraagje.

ik wil graag een borstvergroting, maar omdat mijn borst van nature best wel ‘ breed’ is heb ik ook een breed implantaat nodig. (12,5 - 13 cm)  maar omdat ik niet al te groot wil gaan, raadde mijn pc mij een low profile implantaat aan. 

Ik kan hier maar weinig informatie over vinden, omdat de meeste dames voor een high profile implantaat gaan. 

Iemand ervaring met laag profiel? 

Alvast bedankt 

xxx

Hey Steenbok. Heb geen ervaring met deze implantaten. Ik heb zelf een high profile implant van 11.7cm (350cc) en vind ze absoluut niet zo groot. Heb je al meerdere pc's gezien voor meerdere meningen? Zou ik wel doen aangezien je interesse hebt in implantaten die minder vaak gebruikt worden. 

Je kant in het zoekbalkje intypen "low profile" en wel de haakjes gebruiken he ;). Dan ga  je een lijst krijgen van alle topics waarin low profile vermeld werd. 

Succes meid xxx

Heey,

Bedankt voor je berichtje!

Ja ik heb inderdaad al meerdere PC's gezien maar heb veel vertrouwen in deze.

Bedankt voor je tips, ga ik zeker even proberen!

XXX

• Like 1

Guest B00bies

Hoihoi @Steenbok

Mijn prothese heeft 4 cm projectie en is 11.2 cm breed. Het is een monobloc hydrogel prothese, wel de high profile. Maar bij siliconen protheses zouden deze afmetingen eerder onder een low of medium profile vallen. Ik ben zelf wel vrij tenger gebouwd. 

Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

xx 

Hoi hoi,

Ik heb low profile prothese van sebbin en ziet er eveneens heel natuurlijk uit. Ik heb sebbin 11.5 cm breed en 4.1 cm projectie (245cc). Ik kom van kleine van 75A en ben nu 5 weken po.  Vandaag ga ik laten opmeten :-).

Ik heb wel (nog) geen foto album...

Misschien op internet eens zoeken naar foto's? Ik heb ook gewoon op mijn pc zijn ervaring vertrouwd.

Veel succes! X

Hoi hoi! 

Bedankt voor je reactie!

ja inderdaad 4 cm projectie is niet erg veel.

ben je er blij mee? 

Ja graag! Ben heel benieuwd. 

Xxx

Hoiiii,

bedankt voor je reactie!

ah goed om te horen, dat het er erg natuurlijk uitziet! 

Ben je er blij mee? 

Af en toe lees ik dat een low profile alleen de onderkant van de borst opvult. Is dat ook zo? Of is het bovenin ook gewoon vol? 

Op internet kan ik niet veel fotos vinden, de meeste chirurgen gebruiken low profile alleen bij borstliften geloof ik.. 

xx

Ik ben er blij mee ja. Ik had gevraagd voor een natuurlijke look. Mijn chirurg werkt enkel met anatomische implantaten. Als je dan zo op internet protheses bekijkt anatomisch low profile ziet het er inderdaad uit of je niks vanboven hebt, maar is niet zo...bij mij toch niet. Ik denk dat veel ook afhangt van je voorsituatie. Welke maat heb je en waar wil je graag naartoe? Ik wilde graag in proportie zijn....eindelijk eens een bikini kunnen kopen in proportie. Vandaag laten opmeten en kom op 75c.

Ik heb dit forum pas ontdekt 2 dagen voor operatie (al een geluk misschien want anders zou ik niet meer weten wat kiezen :-)), dus ik heb geen verschillende consults bij verschillende chirurgen gehad. Ik begrijp dat je op den duur de bomen door het bos niet meer ziet. :-). Volgens mijn chirurg was 245 cc het maximum voor een natuurlijke look. Anders zou je randen zien etc. Ik moet ook pas betalen na een jaar (enkel 500 euro voorschot), dus hij wil het perfect. 

Stelt je chirurg rond of anatomisch voor?

Groetjes 

Xxx

Guest Bnice

Hoi hoi

Ik heb ook 245 cc en medium profile en zie geen randen  en ziet er heel natuurlijk uit! 

Ook van boven niet heel erg plat. 

Zou miss dan ook voor medium gaan?

Dan heb je boven op mooi iets voller voor je decolleté. 

Als je foto wilt zien dan stuur ik die privé!

Soms twijfel ik nog wel eens of ik niet liever high profile had gewild.. omdat ik voor een goede decolleté best moet pushen met een goede bh lijkt me... nu 7 weken po dus mag nog geen push ups aan... 

Xxx

Guest B00bies

Je hebt toegang! Graag gedaan :) 

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik droeg voor mijn operatie trouwens altijd een 70C van de Hunkemoller (oogde als een Bcup). Ik draag nu 60h of 65f/g (soms 65E). Verschilt echt per merk en model. Ik heb dus 320cc monobloc hydrogel voor de spier. 

xx

Bedankt!

ziet er echt heel mooi uit! 

Zoiets zou ik ook willen! 

Ik heb zelf ook een 70C/75C nu.

en zou dan voor motiva 310cc low profile gaan, wel duel plane. 

Ik vind een  F - G -H cup altijd heel groot klinken, maar als ik het bij jou zie vind ik dat heel erg mee vallen! 

Stelt me weer gerust, dankjewel 

xx

Ah goed om te horen dat je er blij mee bent!!

Ik wil inderdaad ook een anatomisch implantaat en zou dan voor een 310cc motiva gaan (anders is het implantaat niet breed genoeg)

xxx

Hoiii, 

bedankt voor je reactie!

een medium profiel lijkt mij inderdaad ook beter, maar als ik voor een medium profiel zou gaan kom ik op 380cc uit I.v.m. het brede implantaat dat ik nodig heb. 

En ik ben bang dat dat te groot gaat worden. 

Wat was je voorsituatie ? 

En waarop ben je nu uitgekomen na de bv ? 

Xxx 

Guest Bnice

Kleine a cup.... 70 a.. 

Nu 70D! Oogt als grote B kleine c

Sign in to follow this