Ga naar inhoud

Steenbok : 30 april 2018 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

ik heb een vraagje.

ik wil graag een borstvergroting, maar omdat mijn borst van nature best wel ‘ breed’ is heb ik ook een breed implantaat nodig. (12,5 - 13 cm)  maar omdat ik niet al te groot wil gaan, raadde mijn pc mij een low profile implantaat aan. 

Ik kan hier maar weinig informatie over vinden, omdat de meeste dames voor een high profile implantaat gaan. 

Iemand ervaring met laag profiel? 

Alvast bedankt 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steenbok. Heb geen ervaring met deze implantaten. Ik heb zelf een high profile implant van 11.7cm (350cc) en vind ze absoluut niet zo groot. Heb je al meerdere pc's gezien voor meerdere meningen? Zou ik wel doen aangezien je interesse hebt in implantaten die minder vaak gebruikt worden. 

Je kant in het zoekbalkje intypen "low profile" en wel de haakjes gebruiken he ;). Dan ga  je een lijst krijgen van alle topics waarin low profile vermeld werd. 

Succes meid xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎2‎-‎2018 om 21:16 zei Lavelle:

Hey Steenbok. Heb geen ervaring met deze implantaten. Ik heb zelf een high profile implant van 11.7cm (350cc) en vind ze absoluut niet zo groot. Heb je al meerdere pc's gezien voor meerdere meningen? Zou ik wel doen aangezien je interesse hebt in implantaten die minder vaak gebruikt worden. 

Je kant in het zoekbalkje intypen "low profile" en wel de haakjes gebruiken he ;). Dan ga  je een lijst krijgen van alle topics waarin low profile vermeld werd. 

Succes meid xxx

Heey,

Bedankt voor je berichtje!

Ja ik heb inderdaad al meerdere PC's gezien maar heb veel vertrouwen in deze.

Bedankt voor je tips, ga ik zeker even proberen!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi @Steenbok

Mijn prothese heeft 4 cm projectie en is 11.2 cm breed. Het is een monobloc hydrogel prothese, wel de high profile. Maar bij siliconen protheses zouden deze afmetingen eerder onder een low of medium profile vallen. Ik ben zelf wel vrij tenger gebouwd. 

 

Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik heb low profile prothese van sebbin en ziet er eveneens heel natuurlijk uit. Ik heb sebbin 11.5 cm breed en 4.1 cm projectie (245cc). Ik kom van kleine van 75A en ben nu 5 weken po.  Vandaag ga ik laten opmeten :-).

 

Ik heb wel (nog) geen foto album...

 

Misschien op internet eens zoeken naar foto's? Ik heb ook gewoon op mijn pc zijn ervaring vertrouwd.

 

Veel succes! X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei B00bies:

Hoihoi @Steenbok

Mijn prothese heeft 4 cm projectie en is 11.2 cm breed. Het is een monobloc hydrogel prothese, wel de high profile. Maar bij siliconen protheses zouden deze afmetingen eerder onder een low of medium profile vallen. Ik ben zelf wel vrij tenger gebouwd. 

 

Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

 

xx 

Hoi hoi! 

Bedankt voor je reactie!

ja inderdaad 4 cm projectie is niet erg veel.

ben je er blij mee? 

Ja graag! Ben heel benieuwd. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Misstery:

Hoi hoi,

 

Ik heb low profile prothese van sebbin en ziet er eveneens heel natuurlijk uit. Ik heb sebbin 11.5 cm breed en 4.1 cm projectie (245cc). Ik kom van kleine van 75A en ben nu 5 weken po.  Vandaag ga ik laten opmeten :-).

 

Ik heb wel (nog) geen foto album...

 

Misschien op internet eens zoeken naar foto's? Ik heb ook gewoon op mijn pc zijn ervaring vertrouwd.

 

Veel succes! X

 

Hoiiii,

bedankt voor je reactie!

ah goed om te horen, dat het er erg natuurlijk uitziet! 

Ben je er blij mee? 

Af en toe lees ik dat een low profile alleen de onderkant van de borst opvult. Is dat ook zo? Of is het bovenin ook gewoon vol? 

Op internet kan ik niet veel fotos vinden, de meeste chirurgen gebruiken low profile alleen bij borstliften geloof ik.. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er blij mee ja. Ik had gevraagd voor een natuurlijke look. Mijn chirurg werkt enkel met anatomische implantaten. Als je dan zo op internet protheses bekijkt anatomisch low profile ziet het er inderdaad uit of je niks vanboven hebt, maar is niet zo...bij mij toch niet. Ik denk dat veel ook afhangt van je voorsituatie. Welke maat heb je en waar wil je graag naartoe? Ik wilde graag in proportie zijn....eindelijk eens een bikini kunnen kopen in proportie. Vandaag laten opmeten en kom op 75c.

 

Ik heb dit forum pas ontdekt 2 dagen voor operatie (al een geluk misschien want anders zou ik niet meer weten wat kiezen :-)), dus ik heb geen verschillende consults bij verschillende chirurgen gehad. Ik begrijp dat je op den duur de bomen door het bos niet meer ziet. :-). Volgens mijn chirurg was 245 cc het maximum voor een natuurlijke look. Anders zou je randen zien etc. Ik moet ook pas betalen na een jaar (enkel 500 euro voorschot), dus hij wil het perfect. 

 

Stelt je chirurg rond of anatomisch voor?

 

Groetjes 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb ook 245 cc en medium profile en zie geen randen  en ziet er heel natuurlijk uit! 

Ook van boven niet heel erg plat. 

Zou miss dan ook voor medium gaan?

Dan heb je boven op mooi iets voller voor je decolleté. 

Als je foto wilt zien dan stuur ik die privé!

Soms twijfel ik nog wel eens of ik niet liever high profile had gewild.. omdat ik voor een goede decolleté best moet pushen met een goede bh lijkt me... nu 7 weken po dus mag nog geen push ups aan... 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Steenbok:

Hoi hoi! 

Bedankt voor je reactie!

ja inderdaad 4 cm projectie is niet erg veel.

ben je er blij mee? 

Ja graag! Ben heel benieuwd. 

Xxx

 

Je hebt toegang! Graag gedaan :) 

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik droeg voor mijn operatie trouwens altijd een 70C van de Hunkemoller (oogde als een Bcup). Ik draag nu 60h of 65f/g (soms 65E). Verschilt echt per merk en model. Ik heb dus 320cc monobloc hydrogel voor de spier. 

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei B00bies:

 

Je hebt toegang! Graag gedaan :) 

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik droeg voor mijn operatie trouwens altijd een 70C van de Hunkemoller (oogde als een Bcup). Ik draag nu 60h of 65f/g (soms 65E). Verschilt echt per merk en model. Ik heb dus 320cc monobloc hydrogel voor de spier. 

 

xx

 

 

 

 

Bedankt!

ziet er echt heel mooi uit! 

Zoiets zou ik ook willen! 

Ik heb zelf ook een 70C/75C nu.

en zou dan voor motiva 310cc low profile gaan, wel duel plane. 

Ik vind een  F - G -H cup altijd heel groot klinken, maar als ik het bij jou zie vind ik dat heel erg mee vallen! 

Stelt me weer gerust, dankjewel 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Misstery:

Ik ben er blij mee ja. Ik had gevraagd voor een natuurlijke look. Mijn chirurg werkt enkel met anatomische implantaten. Als je dan zo op internet protheses bekijkt anatomisch low profile ziet het er inderdaad uit of je niks vanboven hebt, maar is niet zo...bij mij toch niet. Ik denk dat veel ook afhangt van je voorsituatie. Welke maat heb je en waar wil je graag naartoe? Ik wilde graag in proportie zijn....eindelijk eens een bikini kunnen kopen in proportie. Vandaag laten opmeten en kom op 75c.

 

Ik heb dit forum pas ontdekt 2 dagen voor operatie (al een geluk misschien want anders zou ik niet meer weten wat kiezen :-)), dus ik heb geen verschillende consults bij verschillende chirurgen gehad. Ik begrijp dat je op den duur de bomen door het bos niet meer ziet. :-). Volgens mijn chirurg was 245 cc het maximum voor een natuurlijke look. Anders zou je randen zien etc. Ik moet ook pas betalen na een jaar (enkel 500 euro voorschot), dus hij wil het perfect. 

 

Stelt je chirurg rond of anatomisch voor?

 

Groetjes 

Xxx

Ah goed om te horen dat je er blij mee bent!!

Ik wil inderdaad ook een anatomisch implantaat en zou dan voor een 310cc motiva gaan (anders is het implantaat niet breed genoeg)

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bnice:

Hoi hoi

Ik heb ook 245 cc en medium profile en zie geen randen  en ziet er heel natuurlijk uit! 

Ook van boven niet heel erg plat. 

Zou miss dan ook voor medium gaan?

Dan heb je boven op mooi iets voller voor je decolleté. 

Als je foto wilt zien dan stuur ik die privé!

Soms twijfel ik nog wel eens of ik niet liever high profile had gewild.. omdat ik voor een goede decolleté best moet pushen met een goede bh lijkt me... nu 7 weken po dus mag nog geen push ups aan... 

Xxx

Hoiii, 

bedankt voor je reactie!

een medium profiel lijkt mij inderdaad ook beter, maar als ik voor een medium profiel zou gaan kom ik op 380cc uit I.v.m. het brede implantaat dat ik nodig heb. 

En ik ben bang dat dat te groot gaat worden. 

Wat was je voorsituatie ? 

En waarop ben je nu uitgekomen na de bv ? 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Steenbok:

Hoiii, 

bedankt voor je reactie!

een medium profiel lijkt mij inderdaad ook beter, maar als ik voor een medium profiel zou gaan kom ik op 380cc uit I.v.m. het brede implantaat dat ik nodig heb. 

En ik ben bang dat dat te groot gaat worden. 

Wat was je voorsituatie ? 

En waarop ben je nu uitgekomen na de bv ? 

Xxx 

Kleine a cup.... 70 a.. 

Nu 70D! Oogt als grote B kleine c

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Steenbok:

Hoiii, 

bedankt voor je reactie!

een medium profiel lijkt mij inderdaad ook beter, maar als ik voor een medium profiel zou gaan kom ik op 380cc uit I.v.m. het brede implantaat dat ik nodig heb. 

En ik ben bang dat dat te groot gaat worden. 

Wat was je voorsituatie ? 

En waarop ben je nu uitgekomen na de bv ? 

Xxx 

Hoi meid. Misschien kan je ook eens vertellen hoe groot en hoe zwaar je bent en wat je huidige maat en omtrek is? Cc's zeggen eigenlijk niet zo heel veel... Twee implantaten kunnen hetzelfde aantal Cc hebben en er toch helemaal anders uitzien. Ook per persoon verschilt dan de uiteindelijke bh maat ook nog eens. 380cc klinkt de eerste keer erg groot, maar geloof me (en veel andere meiden hier) de grootte went supersnel! Heb al vaker gelezen dat meiden dan toch iets groter hadden gewild. Staar je niet blind op cm's en cc's. Kies bij je pasbeurt gewoon wat jij het mooiste vind :) (ga zeker meerdere x passen) En hoor je nadien van de chirurg dat het 400cc's was die je leuk vond, ach dan is het maar zo. Hoe dan ook, je gaat een stel mooie gevulde boobies krijgen. Het is niet eenvoudig he, de beste maat kiezen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Steenbok:

Bedankt!

ziet er echt heel mooi uit! 

Zoiets zou ik ook willen! 

Ik heb zelf ook een 70C/75C nu.

en zou dan voor motiva 310cc low profile gaan, wel duel plane. 

Ik vind een  F - G -H cup altijd heel groot klinken, maar als ik het bij jou zie vind ik dat heel erg mee vallen! 

Stelt me weer gerust, dankjewel 

xx

 

Dankjewel:blush: Ja, het valt heel erg mee. Het oogt eerder als een D-cup vind ik. In bepaalde kleding zelfs eerder een C-cup. Komt ook door mijn kleine omvang, dat het op zo’n hoge cup uitkomt. De beugel van de bh moet natuurlijk ook om de breedte van de protheses heen vallen. Daarbij ogen “nep” borsten vaak kleiner. 

 

Ikzelf zou bij een wissel dan ook voor grotere protheses gaan en vooral meer projectie willen.. Echt, het went zo snel. Ik zal dan ook op een ander merk protheses moeten overstappen, dat maakt voor mij de keuze wel moeilijk. Hopelijk hebben ze tegen die tijd ook een extra high profile van de monobloc hydrogel. Anders wordt het Motiva denk ik. 

 

Maar goed, denk er goed over na en houd er rekening mee dat de maat erg snel went. Dus als je twijfelt tussen twee maten, dan zou ik zeggen kies de grootste van de twee. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

P.s. Als je graag wilt weten wat je toekomstige cupmaat wordt, dan kan je het beste best_boobie een privé bericht sturen, met daarin je huidige bh-maat (cup + omvang), welke protheses je neemt, welke profile en hoeveel cc. Zij kan dat erg goed inschatten. 

 

En laat je niet afschrikken door het aantal cc. Als jij nu 70-75 draagt en dat je goede omvangmaat is (ik droeg dus voorheen een te grote omvangmaat met 70C. Ik heb eigenlijk omvangmaat 60 of 65), dan heb jij meer cc nodig dan ik om hetzelfde resultaat te bereiken. Daarbij hangt het resultaat ook af van de precieze breedte en projectie van de protheses, niet enkel van het aantal cc en natuurlijk ook van je voorsituatie.

 

Mijn advies is om het vooral van je passessie af te laten hangen welke maat je neemt. Heb ik ook gedaan, daardoor uiteindelijk de grootste gekozen. Nog even getwijfeld, maar dr Nio gaf ook aan dat dat het beste resultaat zou geven. Ben nu heel erg blij dat ik niet kleiner ben gegaan. Neem ook voorbeeld foto’s mee van wat je mooi vindt (mocht je nog een keer op consult gaan). Bij twijfel liever nog een keer passen, dan achteraf spijt. 

 

Sorry voor deze spam, maar ik weet hoe moeilijk deze keuze is..  

 

Succes met je keuze xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Bnice:

Kleine a cup.... 70 a.. 

Nu 70D! Oogt als grote B kleine c

Idem bij mij! 75c of 70D ( gisteren eerste BH van chantelle gekocht in 70d :-). Ze ogen inderdaad als een volle B bij mij. 

 

Wanneer mogen we weer push up bh aandoen? Niet dat ik dat continue wil dragen maar als je eens een avondje uit gaat of een mooi topje draagt in de zomer... heb al eens gezocht hier op forum en zie allemaal andere adviezen. Zou het eens aan pc moeten vragen.

 

Ze wennen inderdaad ontzettend snel... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei B00bies:

P.s. Als je graag wilt weten wat je toekomstige cupmaat wordt, dan kan je het beste best_boobie een privé bericht sturen, met daarin je huidige bh-maat (cup + omvang), welke protheses je neemt, welke profile en hoeveel cc. Zij kan dat erg goed inschatten. 

 

En laat je niet afschrikken door het aantal cc. Als jij nu 70-75 draagt en dat je goede omvangmaat is (ik droeg dus voorheen een te grote omvangmaat met 70C. Ik heb eigenlijk omvangmaat 60 of 65), dan heb jij meer cc nodig dan ik om hetzelfde resultaat te bereiken. Daarbij hangt het resultaat ook af van de precieze breedte en projectie van de protheses, niet enkel van het aantal cc en natuurlijk ook van je voorsituatie.

 

Mijn advies is om het vooral van je passessie af te laten hangen welke maat je neemt. Heb ik ook gedaan, daardoor uiteindelijk de grootste gekozen. Nog even getwijfeld, maar dr Nio gaf ook aan dat dat het beste resultaat zou geven. Ben nu heel erg blij dat ik niet kleiner ben gegaan. Neem ook voorbeeld foto’s mee van wat je mooi vindt (mocht je nog een keer op consult gaan). Bij twijfel liever nog een keer passen, dan achteraf spijt. 

 

Sorry voor deze spam, maar ik weet hoe moeilijk deze keuze is..  

 

Succes met je keuze xx 

Bedankt voor al je tips!!

XXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Lavelle:

Hoi meid. Misschien kan je ook eens vertellen hoe groot en hoe zwaar je bent en wat je huidige maat en omtrek is? Cc's zeggen eigenlijk niet zo heel veel... Twee implantaten kunnen hetzelfde aantal Cc hebben en er toch helemaal anders uitzien. Ook per persoon verschilt dan de uiteindelijke bh maat ook nog eens. 380cc klinkt de eerste keer erg groot, maar geloof me (en veel andere meiden hier) de grootte went supersnel! Heb al vaker gelezen dat meiden dan toch iets groter hadden gewild. Staar je niet blind op cm's en cc's. Kies bij je pasbeurt gewoon wat jij het mooiste vind :) (ga zeker meerdere x passen) En hoor je nadien van de chirurg dat het 400cc's was die je leuk vond, ach dan is het maar zo. Hoe dan ook, je gaat een stel mooie gevulde boobies krijgen. Het is niet eenvoudig he, de beste maat kiezen ;)

Bedankt voor je berichtje! 

Ik ben 1,71 m en weeg 58 kilo en ben 22 jaar. Heb nu een 70/75 C cup maar oogt als een B vind ik.

Het liefst zou ik niet groter gaan als een D....

Maar als ik nu weer foto's  zie van meiden met een E of F denk ik, valt eigenlijk wel mee.

Het gaat mij vooral om een mooie vorm.

Ja, je hebt gelijk, ik lees zo vaak dat meiden toch groter hadden gewild.. 

Ik heb vrijdag een 2e consult, dan ga ik nog een keer passen.

lief van je dat je zo meedenkt!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Na 2 consulten gehad te hebben bij kliniek Bloemingdael in Haarlem heb ik afgelopen vrijdag besloten dat ik een borstvergroting ga nemen!

Super blij!

Ik moet alleen nog de datum vastleggen en dat gaat telefonisch.

Ik heb net de kliniek gebeld en kreeg de indruk dat er hele lange wachttijden zijn... de mevrouw aan de telefoon had over "ik zet je op de reserve lijst, want we werken met wachtlijsten hé"

Beetje vreemd.

Nu wordt ik volgende week (ergens?) terug gebeld..

Ik zit nog op school, dus heb maar beperkte data waarop ik geopereerd zou kunnen worden zonder teveel te missen op school.

 

Heeft iemand ervaringen met deze kliniek?

Hoeveel tijd zat er tussen het consult en de operatie? 

 

Alvast bedankt!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Steenbok:

Hoi hoi,

Na 2 consulten gehad te hebben bij kliniek Bloemingdael in Haarlem heb ik afgelopen vrijdag besloten dat ik een borstvergroting ga nemen!

Super blij!

Ik moet alleen nog de datum vastleggen en dat gaat telefonisch.

Ik heb net de kliniek gebeld en kreeg de indruk dat er hele lange wachttijden zijn... de mevrouw aan de telefoon had over "ik zet je op de reserve lijst, want we werken met wachtlijsten hé"

Beetje vreemd.

Nu wordt ik volgende week (ergens?) terug gebeld..

Ik zit nog op school, dus heb maar beperkte data waarop ik geopereerd zou kunnen worden zonder teveel te missen op school.

 

Heeft iemand ervaringen met deze kliniek?

Hoeveel tijd zat er tussen het consult en de operatie? 

 

Alvast bedankt!

XX

Hi Steenbok, je was bij Wouter van der Pot geweest toch? Goed dat je een beslissing hebt kunnen maken! Wat gaat het uiteindelijk worden?

 

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje ben afgeknapt op Bloemingdael, en voor een deel vanwege de wachttijden. Zelf wilde ik ook graag een tweede consult met Wouter. Eind januari gebeld en wat denk je? 13 april kan ik terecht! Toegegeven, ik ben een bijzonder ongeduldig persoon, maar meer dan 2,5 maand wachten op een consult gaat toch wel ver!

 

De telefoniste vertelde mij verder dat het vervolgens zeker 6 weken duurt voordat je geopereerd kan worden. Wanneer de eerst mogelijke datum is, kunnen ze alleen niet zeggen want de planning gaat via het ziekenhuis.

 

Wanneer zou jij graag geholpen willen worden? Ik hoop voor je dat je snel bericht krijgt en terecht kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Rosanna123:

Hi Steenbok, je was bij Wouter van der Pot geweest toch? Goed dat je een beslissing hebt kunnen maken! Wat gaat het uiteindelijk worden?

 

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje ben afgeknapt op Bloemingdael, en voor een deel vanwege de wachttijden. Zelf wilde ik ook graag een tweede consult met Wouter. Eind januari gebeld en wat denk je? 13 april kan ik terecht! Toegegeven, ik ben een bijzonder ongeduldig persoon, maar meer dan 2,5 maand wachten op een consult gaat toch wel ver!

 

De telefoniste vertelde mij verder dat het vervolgens zeker 6 weken duurt voordat je geopereerd kan worden. Wanneer de eerst mogelijke datum is, kunnen ze alleen niet zeggen want de planning gaat via het ziekenhuis.

 

Wanneer zou jij graag geholpen willen worden? Ik hoop voor je dat je snel bericht krijgt en terecht kan!

Hoi hoi,

Ja dat klopt!

Ik ga toch voor de 310 cc mini's van motiva. 

Heb jij inmiddels al een keuze gemaakt?

pfff 2,5 maand voor een consult!? Dat gaat inderdaad echt te ver.

Ik heb 1 maand moeten wachten voor mijn eerste consult en 3 weken voor mijn 2e..

Ik wil graag eind april geopereerd worden, dus dat is pas over 9 weken.

Maar de telefoniste deed net alsof ik iets heel raars vroeg... "Ja wouter opereert maar 1 dag in de week he"

"We werken met een wachtlijst he". 

Dus ik ben eigenlijk bang dat het niet gaat lukken op mijn voorkeursdata ): 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou dat had ik al toen ik belde voor een tweede consult, alsof ik iets heel moeilijks vroeg. Aan de andere kant, je kan het ook positief zien. Als je naar de bakker gaat en de rij staat tot aan de andere kant van de straat, dan zal die wel iets goed doen ;)

 

Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt, maar denk dat ik toch ga kiezen voor een andere arts. Heb inmiddels van 3 artsen gehoord dat de ruimte tussen mijn borsten in verkleinen in mijn geval echt onverstandig is. Mijn huid is te dun, waardoor ik een groter risico heb op rimpeling tussen mijn borsten in. Dat risico vind ik te groot, dus kies dan denk ik toch voor een andere arts.

 

310cc mini zie je niet vaak, kwam toevallig laatst een foto tegen van de mini in precies dit aantal cc. Heb hem even voor je bijgevoegd. Kan me voorstellen dat het in jouw geval mooi wordt, gezien je al een mooie basis van jezelf hebt.

 

Heel veel succes in ieder geval met je datum en de operatie! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.