Ga naar inhoud

Mandy1304 : 4 mei 2018 : Dr. van Selms : Olvg West


Aanbevolen berichten

Hii, 

 

Na 9 jaar geleden een borstvergroting te hebben gedaan in Kliniek Klein Rosendeal door Dr. Maas  druppelvormig 225cc dual plane. Nu tijd voor een volgende vergroting om van boven ook meer volume te krijgen ga ik nu voor een ronde prothese. Alleen is er een twijfel tussen hoog en extra hoog profiel, heeft iemand hier ervaring mee? Dr. van Selms adviseerde mij 550/590 cc  van het merk Motiva. Zelf zit ik nu erg in twijfel of de hoeveelheid cc en welk profiel ik moet nemen.. Ik lees graag mee of er mensen in een soort gelijk situatie zitten of hebben gezeten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎26‎-‎2‎-‎2018 om 21:04 zei Mandy1304:

Hii, 

 

Na 9 jaar geleden een borstvergroting te hebben gedaan in Kliniek Klein Rosendeal door Dr. Maas  druppelvormig 225cc dual plane. Nu tijd voor een volgende vergroting om van boven ook meer volume te krijgen ga ik nu voor een ronde prothese. Alleen is er een twijfel tussen hoog en extra hoog profiel, heeft iemand hier ervaring mee? Dr. van Selms adviseerde mij 550/590 cc  van het merk Motiva. Zelf zit ik nu erg in twijfel of de hoeveelheid cc en welk profiel ik moet nemen.. Ik lees graag mee of er mensen in een soort gelijk situatie zitten of hebben gezeten.. 

Hoi hoi

Ik zie je bericht nu pas in het rijtje operatieverslagen staan, en zie dat je een twijfel hebt over het aantal cc...

Mag ik een paar vragen stellen? Om een beetje een beeld te krijgen van wat je nu hebt en wat je graag zou krijgen?
Weet je allereerst toevallig welk merk prothesen je destijds gekregen hebt (dus je huidige prothesen)?
En wat had je voor cupmaat voor je eerste bv en welke heb je nu?

Waarschijnlijk heb je wel ongeveer een doel voor ogen, voor wat je nu wilt bereiken, toch? Afhankelijk van de grootte die je wenst, en van de bolling (maar ook hoeveel er opgevuld moet worden in je borst) die je wenst, zou je voor het ene of het andere profile kunnen kiezen..

Heeft dr. van Selms hier ook nog een advies in gegeven, nav je wens?

Ik zie dat de 550 zowel in high profile als in extra high profile bestaat, maar tussen die twee zit een breedteverschil van 1,25 cm. Je kon hier dus tussen kiezen? Of was het meer een keuze tussen de 550 HP en de 590 EHP?

Sorry voor de lastige vragen :P

Als je nog iemand nodig hebt die met je mee denkt, dan hoor ik het van je :) Mag ook in pb.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii, 

 

Merk prothese wat ik nu heb is Mc Ghan toen der tijd had ik 70 A. Na de bv ben ik inmiddels ook 20 kilo zwaarder nu 9 jaar later en zit op een 80C. 

 

Het resultaat wat ik zelf wil is van boven ook meer rondingen hebben dan dat ik nu heb zonder bh aan. Van Selms gaf mij de optie inderdaad 550 HP of 590 EHP. 

 

20 maart heb ik ook nog een consult staan bij dr Nio ik Parkkliniek om te kijken wat die adviseerd. 

 

Mijn twijfel is erg groot of het niet heel groot zal worden het klinkt zoveel de aantal cc hahaha 

 

xX 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2018 om 00:34 zei best_boobie:

Hoi hoi

Ik zie je bericht nu pas in het rijtje operatieverslagen staan, en zie dat je een twijfel hebt over het aantal cc...

Mag ik een paar vragen stellen? Om een beetje een beeld te krijgen van wat je nu hebt en wat je graag zou krijgen?
Weet je allereerst toevallig welk merk prothesen je destijds gekregen hebt (dus je huidige prothesen)?
En wat had je voor cupmaat voor je eerste bv en welke heb je nu?

Waarschijnlijk heb je wel ongeveer een doel voor ogen, voor wat je nu wilt bereiken, toch? Afhankelijk van de grootte die je wenst, en van de bolling (maar ook hoeveel er opgevuld moet worden in je borst) die je wenst, zou je voor het ene of het andere profile kunnen kiezen..

Heeft dr. van Selms hier ook nog een advies in gegeven, nav je wens?

Ik zie dat de 550 zowel in high profile als in extra high profile bestaat, maar tussen die twee zit een breedteverschil van 1,25 cm. Je kon hier dus tussen kiezen? Of was het meer een keuze tussen de 550 HP en de 590 EHP?

Sorry voor de lastige vragen :P

Als je nog iemand nodig hebt die met je mee denkt, dan hoor ik het van je :) Mag ook in pb.

xx BB

 

Hii, 

 

Merk prothese wat ik nu heb is Mc Ghan toen der tijd had ik 70 A. Na de bv ben ik inmiddels ook 20 kilo zwaarder nu 9 jaar later en zit op een 80C. 

 

Het resultaat wat ik zelf wil is van boven ook meer rondingen hebben dan dat ik nu heb zonder bh aan. Van Selms gaf mij de optie inderdaad 550 HP of 590 EHP. 

 

20 maart heb ik ook nog een consult staan bij dr Nio ik Parkkliniek om te kijken wat die adviseerd. 

 

Mijn twijfel is erg groot of het niet heel groot zal worden het klinkt zoveel de aantal cc hahaha 

 

xX 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mandy1304:

 

Hii, 

 

Merk prothese wat ik nu heb is Mc Ghan toen der tijd had ik 70 A. Na de bv ben ik inmiddels ook 20 kilo zwaarder nu 9 jaar later en zit op een 80C. 

 

Het resultaat wat ik zelf wil is van boven ook meer rondingen hebben dan dat ik nu heb zonder bh aan. Van Selms gaf mij de optie inderdaad 550 HP of 590 EHP. 

 

20 maart heb ik ook nog een consult staan bij dr Nio ik Parkkliniek om te kijken wat die adviseerd. 

 

Mijn twijfel is erg groot of het niet heel groot zal worden het klinkt zoveel de aantal cc hahaha 

 

xX 


Hoi hoi

Het aantal cc zou ik niet laten leiden in dit soort gevallen. Als je van anatomisch naar rond gaat, met dezelfde breedte van prothese, ga je er normaal gezien al in projectie op achteruit (projectie is het volume naar voren) (heb ik het dus wel over een prothese met hetzelfde profile (HP of MP of EHP ))
Een anatomische prothese hoeft aan de bovenkant niet zo veel gevuld te worden, als een rond implantaat. Verder zijn anatomische implantaten vaak korter (richting sleutelbeen) dan de ronde implantaten, die even breed als lang zijn... (Hier is natuurlijk de full height een uitzondering op, maar als ik álles ga uitleggen, loopt het verhaal 2 pagina's door, dus even in vogelvlucht:)
Dus, om van hetzelfde profile en dezelfde breedte, een gelijk volume naar voren te bereiken, heb je vaak bij een anatomisch implantaat al makkelijk 100 cc minder nodig, dan bij een rond implantaat... (even algemeen genomen, en fictief)
 

Het implantaat dat je nu hebt, zal rond de 11 cm breed zijn en zal rond de 4,4 cm projectie hebben.
De 550 HP Motiva is 13,5 cm breed met een projectie van 5,5 cm
De 590 EHP Motiva is 12,5 cm breed met een projectie van 6,3 cm

Afhankelijk van hoe breed jouw prothesen nu tov je borst zijn, en hoe groot je je borsten graag wilt hebben, kun je natuurlijk kiezen voor een smallere prothese met meer projectie, of een bredere prothese met iets minder projectie..
Het ligt er maar net aan hoe jij graag de verhoudingen ziet.. 
Wil je graag wat 'sideboob' maar je wilt niet te groot gaan in volume naar voren, dan is de HP de beste oplossing, mijns inziens... Wil je niet te breed, maar wel 2 cupmaten groeien in volume naar voren, dan lijkt mij de EHP beter. 
Ik wil er wel expliciet bijzetten dat ik geen garantie kan geven op hoe groot het uitvalt bij jou, aangezien ik ook maar een leek ben, maar dit is een beetje de ervaring die ik opgedaan heb de afgelopen 6 jaar hier op het forum..

Heb je een bepaalde voorbeeld, van borsten die je graag zou willen hebben (qua volume en qua verhouding met je lichaam?)

Ik denk dus dat je met de 550 op een 80D/E uit zult komen in bh, voor het zicht een volle D en met de 590 dat je dan uitkomt op een 80E (heel misschien F) in bh, en voor het zicht op een mooie, maar niet te brede E.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi, ik lees ook even mee:D 

 

Ik ga 30 mei naar dr hawinkel voor een wissel. Na eerste consult gekozen voor mentor 495 cc anatomisch hp.

 

Heb nu 7 mei nog n consult, twijfel net als 17 jaar geleden (320cc mghan anatomisch) weer zo over aantal cc en misschien toch voor rond te kiezen. Moeilijk allemaal! 

 

Vind mn boobs nu echt te klein ( een aantal x aankomen en afvallen plus een zoontje doet geen goed voor je voorgevelB))

 

Wil mn boobs ook graag wat dichter naar elkaar. Dus waar ben je dan goed mee? Dr hawinkel gaf meteen aan omdat ik weinig vet en borstweefsel heb dat ik weer anatomisch zou moete pakken. Maar zie ook heel veel meiden die zelfde postuur hebben maar ook voor rond gaan. Ben ongv 169 en 60 kilo. Nu bh maat 80c. Hoop dat ik toch iets meer mag dan 495cc:P

 

Tijdens het consult niet gevraagd wat mijn max cc is. Was al veel te blij dat er iig meer cc in kan dan 17jaar geleden:blush:

 

@best_boobie wil graag een album aanmaken maar zie nergens hoe dat moet:wacko:

 

Liefs noelle xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Noelle2612:

Hoi hoi, ik lees ook even mee:D 

 

Ik ga 30 mei naar dr hawinkel voor een wissel. Na eerste consult gekozen voor mentor 495 cc anatomisch hp.

 

Heb nu 7 mei nog n consult, twijfel net als 17 jaar geleden (320cc mghan anatomisch) weer zo over aantal cc en misschien toch voor rond te kiezen. Moeilijk allemaal! 

 

Vind mn boobs nu echt te klein ( een aantal x aankomen en afvallen plus een zoontje doet geen goed voor je voorgevelB))

 

Wil mn boobs ook graag wat dichter naar elkaar. Dus waar ben je dan goed mee? Dr hawinkel gaf meteen aan omdat ik weinig vet en borstweefsel heb dat ik weer anatomisch zou moete pakken. Maar zie ook heel veel meiden die zelfde postuur hebben maar ook voor rond gaan. Ben ongv 169 en 60 kilo. Nu bh maat 80c. Hoop dat ik toch iets meer mag dan 495cc:P

 

Tijdens het consult niet gevraagd wat mijn max cc is. Was al veel te blij dat er iig meer cc in kan dan 17jaar geleden:blush:

 

@best_boobie wil graag een album aanmaken maar zie nergens hoe dat moet:wacko:

 

Liefs noelle xx

 

 

Hii Noelle,

 

Ik vind het ook super moeilijk om te kiezen qua aantal cc.. ben bij 3 verschillende artsen geweest op consult.

 

1. dr Van Selms die adviseerde mij 550/590 cc

2. dr De Weij die adviseerde 450/500 cc

3. Nio die adviseerde 500cc 

 

Ik heb toen ik 18 was een bv gedaan en kon toen niet meer dan 225 cc dual plane van mc ghan anatomisch prothese ook. Nu 9 jaar later en aangekomen te zijn en inderdaad een dochtertje erbij zijn mn boobs niet meer naar wens vind ze van boven leeg vandaar dat ik nu toch kies om ronde protheses te nemen zodat het van boven ook meer gevuld zal worden. 

 

Heb mijn operatie 4 mei gepland staan toch bij dr van Selms. Heb dinsdag 10 april nog een laatste pas afspraak staan om te kiezen vind het zo erg moeilijk. Lees dat de meeste hier HP hebben denk dat ik toch ook voor HP ga, ik kan wel kiezen tussen HP of EHP.

 

Voor jou ook super spannend je volgende consult! 

 

Liefs Mandy xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mandy1304:

Hii Noelle,

 

Ik vind het ook super moeilijk om te kiezen qua aantal cc.. ben bij 3 verschillende artsen geweest op consult.

 

1. dr Van Selms die adviseerde mij 550/590 cc

2. dr De Weij die adviseerde 450/500 cc

3. Nio die adviseerde 500cc 

 

Ik heb toen ik 18 was een bv gedaan en kon toen niet meer dan 225 cc dual plane van mc ghan anatomisch prothese ook. Nu 9 jaar later en aangekomen te zijn en inderdaad een dochtertje erbij zijn mn boobs niet meer naar wens vind ze van boven leeg vandaar dat ik nu toch kies om ronde protheses te nemen zodat het van boven ook meer gevuld zal worden. 

 

Heb mijn operatie 4 mei gepland staan toch bij dr van Selms. Heb dinsdag 10 april nog een laatste pas afspraak staan om te kiezen vind het zo erg moeilijk. Lees dat de meeste hier HP hebben denk dat ik toch ook voor HP ga, ik kan wel kiezen tussen HP of EHP.

 

Voor jou ook super spannend je volgende consult! 

 

Liefs Mandy xx

 He mandy

 

Ohhhh jij ook in mei aan de beurd! Spannend allemaal he  ook al weet je wel n beetje wat er gaat komen;)

 

Ja ik dacht eerst ook van klinkt zoveel 500cc en nu denk ik weer zou t misschien nog iets groter kunnen:rolleyes:

 

Ben benieuwd wat je gaat kiezen! Misschien mag ik jou resultaat zien tzt. Dan kan ik ook misschien nog switchen:D dus je kiest wel de pc die het grootste cc adviseerde. Lees wel goede verhalen over deze pc! 

 

Ik heb gevonden hoe ik n album moet aanmaken. Ga daar een dezer dagen is aan beginnen. Zal ook mn voor situatie erop zetten. 

 

Keep me posted:lol:

 

Liefs noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mandy,

 

Heb je pb bericht gelezen. Ziet er bij jou wel heel natuurlijk uit zeg. Zou nooit zeggen dat je fake boobies hebt:D

 

Bij jou zit er ook best wel wat ruimte tusse je boobs? Wil je dat ook dichter naar elkaar hebben? En waarom ga je nu naar rond ipv druppel?

 

Morgen heb je nog n consult staan toch? Let me know wat je gaat kiezen! Ik wil misschien ook nog iets groter dan de 495 die we nu hebbe gekozen:P

 

Ja dat is lelijk he bij mij die spier. @Desert-Rose @best_boobie misschien hebbe jullie hier n mening over. Zie foto;) dit is wel veel erger geworden sinds ik paar x best wel ben afgevallen. Of is mijn pocket te groot geworden zodat je dit nu zo goed ziet. Echt bij de minste inspanning trekt mijn borst zo samen.

 

Mijn zus is destijds tegelijk met mij bij dr d'hondt geweest en zij heeft t lang niet zo erg als ik. Zij is wel smaller als mij en heeft maar 280cc ( druppel achter de spier )

 

Hoop niet dat na mn wissel je dit blijft zien:blink:

 

Liefs noelle xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps dit zijn mn boobies ' in ruste ' :D

 

Mag niet klagen. Dat ziet er allemaal prima uit:) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Noëlle, 

 

Ja klopt ziet er ook heel natuurlijk uit niemand ziet het ook bij mij als ik het eenmaal vertel haha.. 

 

Ja klopt heb ook een brede ruimte tussen de borst zitten zou deze ook graaf dichter naar elkaar toe willen hebben. Ga nu voor rond om meer ronding te krijgen van boven en meer gevuld heb na me idee nu alleen aan de onderkant borst en van boven leeg.... Inderdaad morgen middag me laatste afspraak ok nogmaals te passen best spannend wat het gaat worden! Let You know!

 

Vind die van jou er wel mooi uit zien hoor! Ook niet persee heel opvallend dat het fake is. 

 

Liefs Mandy Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Noelle2612:

Hee mandy,

 

Heb je pb bericht gelezen. Ziet er bij jou wel heel natuurlijk uit zeg. Zou nooit zeggen dat je fake boobies hebt:D

 

Bij jou zit er ook best wel wat ruimte tusse je boobs? Wil je dat ook dichter naar elkaar hebben? En waarom ga je nu naar rond ipv druppel?

 

Morgen heb je nog n consult staan toch? Let me know wat je gaat kiezen! Ik wil misschien ook nog iets groter dan de 495 die we nu hebbe gekozen:P

 

Ja dat is lelijk he bij mij die spier. @Desert-Rose @best_boobie misschien hebbe jullie hier n mening over. Zie foto;) dit is wel veel erger geworden sinds ik paar x best wel ben afgevallen. Of is mijn pocket te groot geworden zodat je dit nu zo goed ziet. Echt bij de minste inspanning trekt mijn borst zo samen.

 

Mijn zus is destijds tegelijk met mij bij dr d'hondt geweest en zij heeft t lang niet zo erg als ik. Zij is wel smaller als mij en heeft maar 280cc ( druppel achter de spier )

 

Hoop niet dat na mn wissel je dit blijft zien:blink:

 

Liefs noelle xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oef, stuur me anders even een pb hierover, want ik houd even niet alles bij :P
Beetje druk. Maar pb's beantwoord ik altijd, al kan ook dat nu soms even een paar dagen duren.. Excuses alvast, mocht dat gebeuren :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Noëlle.. 

 

sorry voor de late reactie!! 

Jaa ik heb dinsdag mijn laatste pasafspraak gehad en heb de 3 maten gepast 500/550/590CC. Met de 500cc zou ik niet het resultaat gaan behalen wat ik wil qua bolling aan de bovenkant vertelde Selms mij. Nu krijgt ik toch de 590CC EHP. Hij wilt soiso de EHP prothese gebruiken voor de mooie rondingen. 

Hij denkt uit te komen op een dubbel D / E cup.

Vind het nog steeds super spannend!

 

 

Liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Super spannend nog 4 nachtjes te gaan en dan is het zover de dag! Vandaag gebeld met Parkkliniek en moet me sochtend om 7 uur al melden, als eerste van de dag aan de beurt. Ongeveer een klein uurtje rijden voor mij dus word vroeg vertrekken al van huis! Nu het zo dichtbij komt begin ik toch wel zenuwachtig te worden voor het resultaat hoe het eruit zal zien als je wakker word hahaha... En aangezien ik niet van naalden en prikken houd kijk ik op tegen het infuus inbrengen maar goed dat zal allemaal wel goed aflopen. Laat het nu maar super snel vrijdag zijn dan :) 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.