Ga naar inhoud

Silvers : 7 maart 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 2/27/2018 om 19:04 zei Silvers:

jaa! oh echtt, wat toevallig! Ben je ook vandaag gebeld met de tijd? Ik hoop het wel! Heb jij al een bh? Of haal je die daar? 

 

xxxx

@SilversSorry voor late reactie! Ik kreeg helaas geen melding.. maar ik mag mij woensdag om 10.45 melden  in rosendaal! Vind t nu wel erg spannend worden hoor! Ik koop de bh daar.. want heb echt geen idee welke maat ik moet hebben.. hoe laat moet jij komen? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

@Silvers succes morgen!!! Hopelijk niet teveel stress? Hopelijk heb je een goede nachtrust, geniet ook nog eens van op je zij slapen, want dat zal je na morgen even moeten missen. Laat ons eens weten hoe het is gegaan is. Ben benieuwd naar je ervaring en je resultaten.

 

Liefs xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lavelle:

@Silvers succes morgen!!! Hopelijk niet teveel stress? Hopelijk heb je een goede nachtrust, geniet ook nog eens van op je zij slapen, want dat zal je na morgen even moeten missen. Laat ons eens weten hoe het is gegaan is. Ben benieuwd naar je ervaring en je resultaten.

 

Liefs xxxxxx

wat lief! dankjewel wijffie, met de stress valt 't mee. Gezonde zenuwen: heb ik niet te klein gekozen/had ik een andere vorm moeten kiezen... maar we vertrouwen erop haha! Ga ik zeker doen, zal een verslagje schrijven. Nogmaals dankje, hoop dat ik net zulke mooie borsten als jij krijg! xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2018 om 11:22 zei oopsnewboobs:

@Silvers Aah jeetje dus je bent wel gewend aan het hebben van boobies in ieder geval! Die komen straks dubbel en dwars weer bij je terug ^_^ Ik kwam van een 70A/75A dus ik was niet veel gewend haha. Ik zal even de links doorsturen net als Lavelle:

 

https://www.borstenforum.com/gallery/album/8948-frans-straten-345-cc-anatomisch/

 

https://www.borstenforum.com/gallery/album/9089-vanaf-3-maanden-po/

 

 

supermooi.. past perfect bij je lijf ook. sorry had over je reactie heen gelezen. Twijfel slaat toch weer toe... anatomisch of rond, zooo lastig!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2018 om 14:16 zei Lavelle:

Hey, ik heb je toegevoegd. Veel succes woensdag xxx

ik snap ook nooit iets van die fotos haha! ik ga over 3 weken langs Frans ben erg benieuwd!

heb ook nog weinig fotos gezien van andere omdat ik er niets van begrijp ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Silvers:

wat lief! dankjewel wijffie, met de stress valt 't mee. Gezonde zenuwen: heb ik niet te klein gekozen/had ik een andere vorm moeten kiezen... maar we vertrouwen erop haha! Ga ik zeker doen, zal een verslagje schrijven. Nogmaals dankje, hoop dat ik net zulke mooie borsten als jij krijg! xxxxxx

Wel, je gaat naar de boobiekoning :105: dus ik twijfel er geen moment aan dat je gewoon prachtige boobs gaan krijgen. Hij zal ze niet te klein of te groot maken. Merk wel aan de foto's die ik hier zie langskomen dat Dr. Straten altijd de perfecte maat helpt kiezen ;). Schrik vooral niet van je Boobs de eerste dagen. Ze gaan er misschien een beetje gek gaan uitzien. Maar dat komt ook hélemaal weer in orde. Good luck :35:xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei mooda:

ik snap ook nooit iets van die fotos haha! ik ga over 3 weken langs Frans ben erg benieuwd!

heb ook nog weinig fotos gezien van andere omdat ik er niets van begrijp ;)

 

Hihi dat snap ik wel. Het is wat zoeken in het begin hier op het forum. Albums kun je bekijken via het tabblad albums. Als de albums privé staan moet je eerst iemand vragen of je ze mag bekijken.Dan kun je via het profiel van iemand naar een album gaan. Als je nog wat meer waarderingen behaalt op het forum of een eigen topic start kan ik je ook toevoegen aan de mijne :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Lavelle:

Wel, je gaat naar de boobiekoning :105: dus ik twijfel er geen moment aan dat je gewoon prachtige boobs gaan krijgen. Hij zal ze niet te klein of te groot maken. Merk wel aan de foto's die ik hier zie langskomen dat Dr. Straten altijd de perfecte maat helpt kiezen ;). Schrik vooral niet van je Boobs de eerste dagen. Ze gaan er misschien een beetje gek gaan uitzien. Maar dat komt ook hélemaal weer in orde. Good luck :35:xxx

thxx for de tip, dan weet ik dat alles op z'n plek valt. :) Ga morgen toch nog vragen of 't misschien ietsjes groter kan. Heb vandaag met waterzakjes rondgelopen en werd SOOO excited. Loop echt te stuiteren nu van de spanning. Maar gezonde spanning, ga zometeen lekker vroeg naar bed. Ik heb iniedergeval heel veel vertrouwen in hem!! Dankjewel! Kan niet geloven dat ik morgen rond deze tijd eindelijk tieten heb. ;pp

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei mooda:

ik snap ook nooit iets van die fotos haha! ik ga over 3 weken langs Frans ben erg benieuwd!

heb ook nog weinig fotos gezien van andere omdat ik er niets van begrijp ;)

 

ik snapte 't ook nooit ;pp, je kan wel "straten" intikken en dan op afbeeldingen. Voor voorbeeden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvers heel veel succes morgen!!

Frans gaat er zeker iets moois van maken, hij is echt fantastisch!

Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht en morgen trots wakker mag worden na de ingreep!

 

Ik ben nu precies 1 week PO, en ben zo blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Maree:

@Silvers heel veel succes morgen!!

Frans gaat er zeker iets moois van maken, hij is echt fantastisch!

Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht en morgen trots wakker mag worden na de ingreep!

 

Ik ben nu precies 1 week PO, en ben zo blij!

dankjewel, goed dat je zo tevreden bent. Doet me goed dat te horen! Hoop dat ik net zo blij mag worden als jij! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Silvers:

supermooi.. past perfect bij je lijf ook. sorry had over je reactie heen gelezen. Twijfel slaat toch weer toe... anatomisch of rond, zooo lastig!! 

Hihi geeft niet :) 

 

Heeel veel succes vandaag!! Gaat helemaal goedkomen en Straten gaat ze vast prachtig maken. Hopelijk heb je niet teveel pijn en kan je al een beetje genieten van je boobs als je straks wakker wordt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei oopsnewboobs:

Hihi geeft niet :) 

 

Heeel veel succes vandaag!! Gaat helemaal goedkomen en Straten gaat ze vast prachtig maken. Hopelijk heb je niet teveel pijn en kan je al een beetje genieten van je boobs als je straks wakker wordt! 

Ze zijn nu al echt supermooi, en groot!! Met de pijn valt het ook wel mee nu. Toen ik wakker werd was het echt 10 x erger. Hij heeft er wat CC bijgedaan op verzoek. Ben nu al zo blij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! Hoeveel cc heb je nu gekregen? Ben wel benieuwd hoor :blush: je kunt best_boobie een berichtje sturen met de titel medicatie, en welke medicatie je mag nemen en hoelaat je de laatste hebt genomen, dan kan zij een schema voor je opstellen zodat je de pijn goed voorblijft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Aloysa:

Gefeliciteerd met je boobies! Hoeveel cc heb je nu gekregen? Ben wel benieuwd hoor :blush: je kunt best_boobie een berichtje sturen met de titel medicatie, en welke medicatie je mag nemen en hoelaat je de laatste hebt genomen, dan kan zij een schema voor je opstellen zodat je de pijn goed voorblijft. 

Dankjewel! Ik heb 450 CC gekregen. Maar moet zeggen dat 't op dit moment wel 600 lijkt, zo groot zijn ze. Ligt misschien ook aan m'n bouw/voorsituatie. Mijn borst steekt echt ver uit naar voren. De pijn valt me mee, voelt gewoon alsof er 2 dingen in zijn gepropt.  :P Voel het vooral onder m'n oksels. Maar als dit het ergste is ben ik blij!  Ga ik doen! thxxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

@Silvers Fijn dat het zo meevalt met de pijn. Is de nacht ook goed gegaan? Hihi, 450cc dat is niet niks! Wordt vast prachtig met zo'n strak lijf als jij (daar ga ik tenminste vanuit als je 2x per dag sport ;))! Doe rustig aan en laat je lekker verzorgen X

Ik kom daar wel even op terug, haha. De pijn is wel even doorbijten vandaag, zeker in de ochtend. Nu loop ik wel weer een beetje rond. Ga me aan 't schema van bestboobie houden. Hoop dat t dan minder wordt! Heb wel goed geslapen in de zetel, was bang om naast m'n vriend te slapen want die is nogal een kickboxertje als hij slaapt...;pp Hoop het ook, al schrok ik me rot toen ik naar m'n buik keek vanochtend. Waar ik gister nog 6 blokjes had.. werd ik vandaag wakker met een opgeblazen buik! :o Vocht dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvers Oeps iets te vroeg gejuicht dus. Nog maar 4 dagen en dan gaat de pijn echt afzwakken! Precies, houd je maar goed aan je schema en lekker rustig aan doen, meer kan je niet doen nu. Haha, heeft je vriend geluk; hij in bed en jij in een stoel :D Heel sexy, dus veeel drinken! Dat drijft het vocht weg. Heb je je boobies al naakt aanschouwt of laat je de bh nog lekker even aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Silvers Oeps iets te vroeg gejuicht dus. Nog maar 4 dagen en dan gaat de pijn echt afzwakken! Precies, houd je maar goed aan je schema en lekker rustig aan doen, meer kan je niet doen nu. Haha, heeft je vriend geluk; hij in bed en jij in een stoel :D Heel sexy, dus veeel drinken! Dat drijft het vocht weg. Heb je je boobies al naakt aanschouwt of laat je de bh nog lekker even aan?

Ik heb ze gisteren naakt gezien ja in de kliniek, maar heb de BH nog niet uitgedaan vandaag. Zie er een beetje tegenop eerlijk gezegd: bang dat de steun totaal wegvalt. Maar zal er toch aan moeten geloven want wil gaan douchen. Haha kon wel in bed maar was bang dat ik me vanzelf zou omdraaien.  Lag in de stoel wel lekker veilig, had de bank ertegenaan gezet. Pijn is ookal weer wat minder nu, alleen dat gevoel alsof m'n oksels uitelkaar gaan scheuren... En moet al zeker niet lachen want dan ga ik er echt aan.. ;pp

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Silvers:

Ik heb ze gisteren naakt gezien ja in de kliniek, maar heb de BH nog niet uitgedaan vandaag. Zie er een beetje tegenop eerlijk gezegd: bang dat de steun totaal wegvalt. Maar zal er toch aan moeten geloven want wil gaan douchen. Haha kon wel in bed maar was bang dat ik me vanzelf zou omdraaien.  Lag in de stoel wel lekker veilig, had de bank ertegenaan gezet. Pijn is ookal weer wat minder nu, alleen dat gevoel alsof m'n oksels uitelkaar gaan scheuren... En moet al zeker niet lachen want dan ga ik er echt aan.. ;pp

Ik was daar ook super bang voor! Uiteindelijk op dag 3 (geloof ik) toch gedaan. Mijn vriend moest héél langzaam de bh openmaken en steeds losser vast houden en ik hield de voorkant dan vast. Was bang dat ze eruit zouden vallen :154: Maar je wilt toch een keer douchen en dat roze van je lichaam af! Fijn dat je pijn iets minder is alweer, maar dat van je oksels klinkt niet echt fijn.. Haha nee lachen en niezen kan echt niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.