Ga naar inhoud

Tubulaire borst na BV


Aanbevolen berichten

Op 26-2-2018 om 19:28 zei Vlinder07:

Hoi,

voor mijn borstvergroting had ik last van tubulaire borsten. Rechts meer dan links. 1 week geleden ben ik geopereerd en nu is mijn linkerborst nu al heel mooi, je ziet niks van de tubulaire borst maar de rechter borst ziet er nog vreselijk uit. Geen borstplooi en heel puntig (was voor de bv ook zo) Die borst was ook meer tubulair dan mijn linker borst. Mijn vraag is of dit zal bijtrekken? Ik maak me nu heel erg zorgen, omdat het verschil tussen de 2 borsten vanaf 100 meter al te zien is :( en de rechter borst er echt vreselijk uit ziet.. bij beiden borsten is wel mijn borstplooi verlaagd maar echt, rechts is echt vreselijk..

Hoe ziet het er nu uit? Ik heb ook tubulaire borsten en heb donderdag mijn vergroting. Ik ben hier dus zelf ook bang voor. Mag ik vragen hoe tubulaire je borsten waren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎26‎-‎2‎-‎2018 om 18:28 zei Vlinder07:

Hoi,

voor mijn borstvergroting had ik last van tubulaire borsten. Rechts meer dan links. 1 week geleden ben ik geopereerd en nu is mijn linkerborst nu al heel mooi, je ziet niks van de tubulaire borst maar de rechter borst ziet er nog vreselijk uit. Geen borstplooi en heel puntig (was voor de bv ook zo) Die borst was ook meer tubulair dan mijn linker borst. Mijn vraag is of dit zal bijtrekken? Ik maak me nu heel erg zorgen, omdat het verschil tussen de 2 borsten vanaf 100 meter al te zien is :( en de rechter borst er echt vreselijk uit ziet.. bij beiden borsten is wel mijn borstplooi verlaagd maar echt, rechts is echt vreselijk..

Hm, ik heb jouw foto's gezien, en ik kan die tubulaire vorm niet meer ontdekken bij jouw borsten. 
Normaal gezien, wordt deze door het gebruik van de 'unfurling techniek' meteen veranderd. (Het weefsel wordt ontplooit uit de constructie waar het in zit) 

Wat ik bij jou wel zag, was dat je prothese nog wat aan de hoge kant zit. Niet extreem hoog, maar gelijk aan hoe het vaak bij andere meiden zit na een bv.

Je zou eens bij Kattie kunnen kijken. Zij heeft een mooie collage gemaakt van haar tubulaire borsten door de weken heen. Daar zie je goed, hoe een en ander nog kan veranderen na een bv. 

Niet meteen in paniek raken meid, jouw borsten zien er echt goed uit, tenminste, de foto's die je me stuurde in pb. Als je foto's hebt waarop te zien is waar je je precies zorgen over maakt, mag je me die natuurlijk altijd doorsturen. 

Stel dat er iets niet goed is, dan moet je dit natuurlijk meteen opnemen met je pc, maar bij een bv heeft het wel vaak tijd nodig, zeker met zo een strakke huid als jij hebt, eer alles helemaal op zijn plek zit. Er wordt niet voor niets gezegd, dat je na 3 maanden pas ongeveer het eindresultaat kunt zien :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Jenny89:

Hoe ziet het er nu uit? Ik heb ook tubulaire borsten en heb donderdag mijn vergroting. Ik ben hier dus zelf ook bang voor. Mag ik vragen hoe tubulaire je borsten waren?

Mijn rechter borst was een stuk meer tubulair dan mijn linker borst. Mn rechter borst zag er als een punt uit en de afstand tussen mijn tepel en borstplooi was heel kort. Nu na mn vergroting zie ik nog steeds een verschil en vind ik mn rechter borst nog steeds al een punt. Maar ik heb geduld nodig en dan komt het vast allemaal goed! :)

hoe tubulair zijn jouw borsten? En wat krijg je? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 280cc rond van motiva. Ik wist nooit dat ik tubulaire borsten had totdat de pc het zei. Ik dacht altijd dat ik gewoon pech had en lelijke borsten had. Ik weet niet precies hoe tubulair ze zijn. Maar ik vind vooral die tepels zo extreem groot dus daar maar ik me zorgen over. Mijn borsten hangen nu, dacht altijd kwam door die grote tepels. Maar als mijn tepels hard zijn vind ik het wel oké, dus ben echt wel zenuwachtig om hoe het gaat worden. Ben zo bang dat ik die tepels alsnog lelijk ga vinden. Zou liever hebben dat ze altijd in standje hard konden staan, dan was er niks aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Jenny89:

Ik krijg 280cc rond van motiva. Ik wist nooit dat ik tubulaire borsten had totdat de pc het zei. Ik dacht altijd dat ik gewoon pech had en lelijke borsten had. Ik weet niet precies hoe tubulair ze zijn. Maar ik vind vooral die tepels zo extreem groot dus daar maar ik me zorgen over. Mijn borsten hangen nu, dacht altijd kwam door die grote tepels. Maar als mijn tepels hard zijn vind ik het wel oké, dus ben echt wel zenuwachtig om hoe het gaat worden. Ben zo bang dat ik die tepels alsnog lelijk ga vinden. Zou liever hebben dat ze altijd in standje hard konden staan, dan was er niks aan de hand.

Ja dat van de tepels is heeel herkenbaar, dat had ik ook! Als ze stijf waren was het prima. Maar wanneer ze niet stijf waren zag het er echt niet uit.. Is de afstand van jouw borstplooi en tepel ook heel klein? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk bekennen dat mijn boobkennis echt 0.0 is, dus ik heb even foto’s toegevoegd dan kan je kijken. Waar ik me aan stoor is dat ze hangen en dan die grote tepels. Persoonlijk vind ik het lijken alsof ik als 6 kids heb gehad en borstvoeding heb gegeven. Alleen ben ik 28 zonder kids. Lijken ze een beetje op die van jou @Vlinder07? Ik vind de mijne echt zo lelijk. Maar ben nu toch echt wel bang voor morgen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf ook vrij grote tepels en nu na de BV nog steeds natuurlijk...

Ik vond mijn borsten voor de BV heel lelijk en ik herken mijn "oude" borsten er nog steeds in.

Misschien wel iets dat je voor ogen moet houden, ze kunnen ze groter maken maar je gaat steeds je eigen borsten erin blijven herkennen.

@Vlinder07: het verschil tussen links en rechts is bij mij ook enorm vind ik persoonlijk.  Links is precies een hangborst...  maandag op controle en voor de rest geduld hebben zeker? :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jenny89:

Ik moet eerlijk bekennen dat mijn boobkennis echt 0.0 is, dus ik heb even foto’s toegevoegd dan kan je kijken. Waar ik me aan stoor is dat ze hangen en dan die grote tepels. Persoonlijk vind ik het lijken alsof ik als 6 kids heb gehad en borstvoeding heb gegeven. Alleen ben ik 28 zonder kids. Lijken ze een beetje op die van jou @Vlinder07? Ik vind de mijne echt zo lelijk. Maar ben nu toch echt wel bang voor morgen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh ik vind jouw borsten helemaal niet tubulair lijken eerlijk gezegd.. de mijne leken echt op een tube met amper een borstplooi. Ik denk dat je je echt niet zo veel zorgen hoeft te maken!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei ShSh:

Ik had zelf ook vrij grote tepels en nu na de BV nog steeds natuurlijk...

Ik vond mijn borsten voor de BV heel lelijk en ik herken mijn "oude" borsten er nog steeds in.

Misschien wel iets dat je voor ogen moet houden, ze kunnen ze groter maken maar je gaat steeds je eigen borsten erin blijven herkennen.

@Vlinder07: het verschil tussen links en rechts is bij mij ook enorm vind ik persoonlijk.  Links is precies een hangborst...  maandag op controle en voor de rest geduld hebben zeker? :139:

Heb je toevallig een foto van jouw borsten? Ik heb idd ook echt een verschil tussen links en rechts, dat was voor de vergroting ook wel zo. Ik heb vanavond mijn controle dus dan ga ik het meteen vragen aan de PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Vlinder07:

Oh ik vind jouw borsten helemaal niet tubulair lijken eerlijk gezegd.. de mijne leken echt op een tube met amper een borstplooi. Ik denk dat je je echt niet zo veel zorgen hoeft te maken!! 

Als de tepel ontspannen is, is de vorm wel wat anders maar alsnog vind ik wel fijn dat je het zegt. Merk dat ik gewoon toch behoorlijk bang ben voor morgen. Waren/zijn jou tepels ook dit formaat? Hoeveel cc heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Jenny89:

Als de tepel ontspannen is, is de vorm wel wat anders maar alsnog vind ik wel fijn dat je het zegt. Merk dat ik gewoon toch behoorlijk bang ben voor morgen. Waren/zijn jou tepels ook dit formaat? Hoeveel cc heb jij?

Ik vind het bij mij ook veel mooier als de tepels hard zijn :lol:

Mijn tepels waren/zijn ook ongeveer uw formaat.  Komt bij ook wel door 2x borstvoeding te geven...

Ik heb 340cc achter de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Vlinder07:

Heb je toevallig een foto van jouw borsten? Ik heb idd ook echt een verschil tussen links en rechts, dat was voor de vergroting ook wel zo. Ik heb vanavond mijn controle dus dan ga ik het meteen vragen aan de PC

Mijn foto's staan bij mijn profiel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei ShSh:

Ik vind het bij mij ook veel mooier als de tepels hard zijn :lol:

Mijn tepels waren/zijn ook ongeveer uw formaat.  Komt bij ook wel door 2x borstvoeding te geven...

Ik heb 340cc achter de spier. 

Ik vind het er bij jou al heel mooi uit zien. Heb je toevallig ook ‘before’ foto’s? Ik heb dus geen borstvoeding gegeven, überhaupt geen kindjes. Maar ik vind dat ze er wel uitzien alsof ik borstvoeding gegeven heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jenny89:

Ik vind het er bij jou al heel mooi uit zien. Heb je toevallig ook ‘before’ foto’s? Ik heb dus geen borstvoeding gegeven, überhaupt geen kindjes. Maar ik vind dat ze er wel uitzien alsof ik borstvoeding gegeven heb.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jenny89:

Ik vind echt dat het er mooi uitzien bij jou. Enig idee welke cup je ongeveer zal krijgen? Hoe gaat je herstel @ShSh?

Ik had ervoor kleine 80B en momenteel volle 80C.  Het had nog groter gemogen voor mij :D

Ik ben momenteel 3 weken PO en alles gaat vlot nu.  De eerste week was afzien, de tweede week ging beter en nu gaat het allemaal goed.  Pijnlijke tepels soms, branderig en af en toe een pijnscheut maar allemaal te doen hoor.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jenny89:

Als de tepel ontspannen is, is de vorm wel wat anders maar alsnog vind ik wel fijn dat je het zegt. Merk dat ik gewoon toch behoorlijk bang ben voor morgen. Waren/zijn jou tepels ook dit formaat? Hoeveel cc heb jij?

Nee mijn tepels zijn wel kleiner, maar mijn borsten waren ook een heel stuk kleiner. Ik heb 300 en 325cc gekregen, dual plane!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, jullie foto's zijn op google te vinden straks hè,  als je ze in een topic plaatst... Kijk maar even hierboven bij de mededeling op t forum (die voor nieuwe leden) en lees even de link naar het topic over Google. 

 

Ik vind het geen probleem, en als jullie er geen problemen mee hebben, dan is het goed, maar niet dat ik straks tig vragen krijg om foto's en namen te wijzigen, omdat je foto's googlebaar zijn ;)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei best_boobie:

Dames, jullie foto's zijn op google te vinden straks hè,  als je ze in een topic plaatst... Kijk maar even hierboven bij de mededeling op t forum (die voor nieuwe leden) en lees even de link naar het topic over Google. 

 

Ik vind het geen probleem, en als jullie er geen problemen mee hebben, dan is het goed, maar niet dat ik straks tig vragen krijg om foto's en namen te wijzigen, omdat je foto's googlebaar zijn ;)

 

Xx BB

Uh....das wel ff een goeie van jou. Hoe haal ik het weer weg? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jenny89:

Uh....das wel ff een goeie van jou. Hoe haal ik het weer weg? ;-)

Dat bedoel ik dus, dat moet ik doen, want kunnen jullie niet zelf :45: 
De jouwe moeten dus weg? Komt voor de bakker...

Lees toch maar even het stukje dat ik geschreven heb over google anders ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Dat bedoel ik dus, dat moet ik doen, want kunnen jullie niet zelf :45: 
De jouwe moeten dus weg? Komt voor de bakker...

Lees toch maar even het stukje dat ik geschreven heb over google anders ;) 

xx

Dank je wel! Xx ik ga het stukje ff lezen, ik ben überhaupt niet zo thuis in het internet, dus dacht hier helemaal niet over na.

 

thanks voor het scherp houden!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jenny89:

Wisselend. Ik vind mijn tepels nu nog erg laag zitten waardoor ze naar beneden wijzen. Daardoor zijn ze erg puntig. Vandaag 7 dagen po dus ik hoop dat dat weg trekt. Qua formaat ben ik opzich wel tevreden.

Ja dat heb ik dus ook met mijn rechter borst. Mn tepel wijst naar beneden en daardoor lijkt het idd puntig.. hoop dat het bij trekt bij ons :)

Fijn dat je wel over de grootte tevreden bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.