Ga naar inhoud

Borstvergroting A klikieken oktober 2018!


SophiaLarissa

Aanbevolen berichten

De kogel is door de kerk! Oktober dit jaar ga ik dan eindelijk voor mijn borstvergroting!

Op dit moment heb ik een kleine B cup die strak zit in een A cup. Ik ben 1,68 lang en weeg doorgaans iets minder dan 60 kilo. Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat voor formaat en wat voor vorm implantaat ik ga nemen. Ik ben benieuwd naar meiden die qua lichaam ongeveer hetzelfde zijn en wat voor vergroting zij hebben laten doen. Ik vind het belangrijk dat het niet te groot en te rond is, omdat ik voor de rest ook vrij weinig rondingen heb. Maar ik wil het natuurlijk ook niet te klein. ;) Ik ben overigens 26 jaren jong. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, wat leuk dat je de beslissende stap hebt genomen! :)

Ik ben 1,66 en weeg rond de 64kg. Heb ook een kleine b cup, qua breedte moet ik deze hebben want a is te smal, maar qua volume kan ik de b-cup niet vullen.

Ik krijg ronde mentor protheses (via Diana Gabriels) 375cc Dual Plane High Profile. Mijn arts zei dat dit heel mooi ging staan bij mijn lichaam (groter paste niet, maar dat was ook niet mooi geweest denk ik). Ik heb echter (op borsten na) wel rondingen, dus kleiner had ik ook niet gewild. ze zijn zo mooi in verhouding met mn billen bijvoorbeeld. 

Het verschilt wel echt per merk implantaten, bij het ene merk valt bijv. 300cc veel groter uit dan bij een ander merk. Dat zou je echt goed met een arts moeten bespreken, die kan het beste op jouw wensen inspelen. Heb je al een idee bij welke kliniek je het wilt gaan laten doen? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 26-2-2018 om 19:09 zei SophiaLarissa:

De kogel is door de kerk! Oktober dit jaar ga ik dan eindelijk voor mijn borstvergroting!

Op dit moment heb ik een kleine B cup die strak zit in een A cup. Ik ben 1,68 lang en weeg doorgaans iets minder dan 60 kilo. Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat voor formaat en wat voor vorm implantaat ik ga nemen. Ik ben benieuwd naar meiden die qua lichaam ongeveer hetzelfde zijn en wat voor vergroting zij hebben laten doen. Ik vind het belangrijk dat het niet te groot en te rond is, omdat ik voor de rest ook vrij weinig rondingen heb. Maar ik wil het natuurlijk ook niet te klein. ;) Ik ben overigens 26 jaren jong. 

Hoi! 

Ik heb waarschijnlijk wel hetzelfde postuur als jij. 

Ik heb 6 februari 390cc anatomisch gekregen! Kom ongeveer uit op 75c. 

Zit nog in de herstel periode, dus wat en hoe het echt zal worden is nog een grote vraag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.