Ga naar inhoud

Noukie1986 : 23 februari 2018 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoihoi :-)

 

Ik ben een (jonge) vrouw van 31. Ik ben zo'n 20kg afgevallen dmv gezonde voeding en veel sporten. Ik had een mooie D-cup, maar deze was (bijna) volledig verdwenen naar een kleine B...

 

Ik zat al maanden in mijn hoofd met een BV en heb de stap genomen. Ik ben vrijdag (23/02) geopereerd door dr. Van Zele in de Wellnesskliniek. Ik heb gekozen voor 330CC Monobloc en deze is geplaatst achter de borstspier. 

 

Momenteel ben ik dus 3 dagen PO en ik kan het mij niet beter inbeelden! Ik heb enkel een enorme druk en pijn bij het opstaan, maar ik kan reeds de dagelijkse activiteiten (rustig) opnemen. Uiteraard niet tillen en dergelijke, maar ik ben al elke dag gaan wandelen.

 

Verder lijk ik een beetje gezwollen, maar niet in die aard dat ik mijn gewone kleding niet aankrijg.

 

Ik durf wel nog niet op de weegschaal gaan :-)

 

Zijn er nog vrouwen bij wie het zo vlot verloopt? Ik maak me precies wat zorgen dat het TE vlot gaat...

 

Ik kan niet wachten tot ik ze volledig zie en lingerie en bikini's kan passen!

 

Ik ben ZEER tevreden over dr. Van Zele en de Wellnesskliniek, ook al had ik in mijn omgeving verschillende meningen gehoord. Dr Van Zele vertelde me dat ik de 'perfecte' borsten had om te vergroten, dat er veel plaats was. Toch raadde hij me af om 'bimbo' groot te gaan, gezien dit niet zou passen bij mijn lichaamsbouw.

 

Ik ben binnengegaan om 7.50u, om 8.40u lag ik in slaap, om 9.20u was ik wakker en om 10.45u mocht ik alweer naar huis!

 

Enkel het drukverband bleek ik een allergische reactie op te vertonen, dus ik draag nu een postoperatieve BH.

 

Het lijkt echt de beste beslissing die ik kon nemen, ik ben zo blij!

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 26-2-2018 om 18:18 zei Noukie1986:

Hoihoi :-)

 

Ik ben een (jonge) vrouw van 31. Ik ben zo'n 20kg afgevallen dmv gezonde voeding en veel sporten. Ik had een mooie D-cup, maar deze was (bijna) volledig verdwenen naar een kleine B...

 

Ik zat al maanden in mijn hoofd met een BV en heb de stap genomen. Ik ben vrijdag (23/02) geopereerd door dr. Van Zele in de Wellnesskliniek. Ik heb gekozen voor 330CC Monobloc en deze is geplaatst achter de borstspier. 

 

Momenteel ben ik dus 3 dagen PO en ik kan het mij niet beter inbeelden! Ik heb enkel een enorme druk en pijn bij het opstaan, maar ik kan reeds de dagelijkse activiteiten (rustig) opnemen. Uiteraard niet tillen en dergelijke, maar ik ben al elke dag gaan wandelen.

 

Verder lijk ik een beetje gezwollen, maar niet in die aard dat ik mijn gewone kleding niet aankrijg.

 

Ik durf wel nog niet op de weegschaal gaan :-)

 

Zijn er nog vrouwen bij wie het zo vlot verloopt? Ik maak me precies wat zorgen dat het TE vlot gaat...

 

Ik kan niet wachten tot ik ze volledig zie en lingerie en bikini's kan passen!

 

Ik ben ZEER tevreden over dr. Van Zele en de Wellnesskliniek, ook al had ik in mijn omgeving verschillende meningen gehoord. Dr Van Zele vertelde me dat ik de 'perfecte' borsten had om te vergroten, dat er veel plaats was. Toch raadde hij me af om 'bimbo' groot te gaan, gezien dit niet zou passen bij mijn lichaamsbouw.

 

Ik ben binnengegaan om 7.50u, om 8.40u lag ik in slaap, om 9.20u was ik wakker en om 10.45u mocht ik alweer naar huis!

 

Enkel het drukverband bleek ik een allergische reactie op te vertonen, dus ik draag nu een postoperatieve BH.

 

Het lijkt echt de beste beslissing die ik kon nemen, ik ben zo blij!

 

Groetjes!

Hoi meid

hoe gaat het nu met je?  Bevallen je borsten je?

ik mag dinsdag nd wellness kliniek ik krijg 380 cc achter de spier en begin me echt zenuwachtig te voelen inmiddels

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Joyce!

 

Wel, gaat heel goed! Ben nog steeds super blij met mijn beslissing!

De wondjes zijn volledig dicht en onzichtbaar onder de borst.

 

Verder zijn ze al mooi gezakt en zien ze er nu al top uit. Ik kan alles weer, autorijden, op mn zij slapen, ... Ben ook al rustig terug aan het trainen (squats, lunges,...), zonder gewichten en niet lopen, enkel wandelen.

 

Ook mijn gewicht lijkt weer stabiel, 57 PO en nu 58, maar ligt ongetwijfeld aan de implantaten ;-)

 

Door welke dokter word je geopereerd? Ben zelf namelijk super tevreden over dr Van Zele.

 

Succes!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.