Ga naar inhoud

kwart van de vrouwen na bv klachten?


ChDV

Aanbevolen berichten

Wat verstaan ze hier onder pijn??

Ik heb geen pijn meer maar wel een heel lastig en vreemd gevoel bij aanraking of als mijn zoontje bv op mijn schoot komt zitten en ertegen leunt.

(is hopelijk volstrekt normaal 2 maanden na bvg, en trekt hopelijk nog weg!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik weet het niet hoor, ik heb geen pijn, geen steken, helemaal niks, en ik doe alles weer incl zwaar tillen/.dragen. Er is ook niets overgevoelig of gevoelloos.

Alle vrouwen in mijn omgevving hebben hun borsten laten doen en dat zijn er zeker een stuk of 25 die ik persoonlijk goed ken en er is er maar 1 van hun die er last van bleef houden en nadat ze opnieuw onder het mes is gegaan (kapselcontractie) is het helemaal goed gekomen en ook zij heeft nergens meer last van. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over pijn en de meesten van hun hebben ze al ruim 10 jaar.

Ik vind eerlijk gezegd ook dat ik 265 vrouwen wel een heel klein aantal vind om zo'n onderzoek te doen......ondervraag dan op zn minst een paar duizend vrouwen om een goed beeld te krijgen, nu zit je al snel aan een kwart qua aantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag me af over wat voor pijn dit gaat.

kijk,ik heb ook gevoelige borsten,in de zin van,als je erop duwt/drukt dat het niet fijn voelt,maar echt pijn kan ik het niet noemen.

het is allemaal globaal getrokken en heb altijd me vraagtekens erbij,we weten allemaal van te voren(neem ik aan?) dat je borsten altijd net iets anders voelen en aangeraakt kunnen worden als dat je geen bv hebt gehad,je hebt nu eenmaal prothesen erin,is niet vergelijkbaar als je borsten ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HmmmIk vind eerlijk gezegd ook dat ik 265 vrouwen wel een heel klein aantal vind om zo'n onderzoek te doen......ondervraag dan op zn minst een paar duizend vrouwen om een goed beeld te krijgen, nu zit je al snel aan een kwart qua aantal.

Inderdaad! Dit is ook wel een heel klein groepje ja! Als je alleen al kijkt hoeveel vrouwen hier positief zijn.. ik ben altijd verbaasd te lezen hoe ontzettend snel we allemaal weer bezig zijn en hoe goed het met de meeste van ons gaat na een borstvergroting. :7:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en het is idd wat Moontje zei: wat voor pijn is het? En is het wel pijn of af een toe een steekje?

Als ik voor de rest van mn leven af en toe een steekje zou voelen dan zou me dat niet zoveel uitmaken...ik heb het niet hoor maar ik zou er ook niet om zeuren, dat lijkt me nu eenmaal niet zo raar met vreemde siliconen ballen in je lichaam, het ene lichaam reageert daar nu eenmaal wat heftiger op dan het andere, maar om dan gelijk over pijn te praten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal Daffyduck en Moon. Ik kan niet zeggen dat ik nog pijn ervaar aan mijn borsten. Wel wat steekjes af en toe vooral rond de menstruatie maar dat had ik voor mijn bv ook al. Dus dat zijn bekende 'pijntjes' voor mij. Wel is het zo met het aanraken van mijn borsten na de bv is dat nog niet echt prettig te noemen. Ze zijn nog ontzettend gevoelig. Naja bij de een is dat natuurlijk eerder weer als prettig te ervaren dan bij de ander. Ondanks dat ben ik toch super blij met mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.