Ga naar inhoud

Eeeesa : 27 februari 2018 : Dr. Malfeyt : Reinaert Kliniek : Maastricht


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

@Eeeesa, als je foto's wil zien, moet je je eerst voorstellen in een voorsteltopic en daarna ook een aantal bijdragen plaatsen. 

Ik zag ook dat je toegang gevraagd had tot de club " alle kerstballen verzamelen". Maar die club is alleen voor dames die in december geopereerd zijn. En dat is voor jou niet van toepassing, omdat ik uit je enige berichtje hier op het forum opmaak dat je nog geopereerd moet worden. 

Toen je lid bent geworden van het borstenforum heb je in je inbox hier op het forum een mailtje gekregen dat "welkom" heet. Als je dat even doorleest, dan weet je precies hoe het borstenforum werkt en in elkaar zit. 

Veel succes ermee. 

 

Gr. Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎1‎-‎2018 om 20:09 zei Eeeesa:

Ik ben aan Het twijfelen tussen 500cc of 550cc van eurosilliconen rond ik heb nu een kleine b en ben zwanger geweest heeft iemand foto’s die 500 of 550 cc heeft? Dan kan ik meschien eindelijk een keuze maken 

Hoi hoi

Zou je iets meer willen vertellen? :)
Even je omvang bij de kleine b vermelden (dus je bh maat, aangezien de ene b de andere niet is) en graag even vermelden waarom je hier tussen twijfelt (500 en 550)
Bij welke pc ben je op consult geweest? En heb je al een operatiedatum gepland? Zoja, waar? :) 
Sorry voor alle vragen, maar je voorstelling is nogal summier.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo 

ik heb mij aangemeld om mee te kunnen kijken en lezen over borstvergrotingen ik heb aanstaande dinsdag 6 maar mijn operatie gepland en ben nog al zenuwachtig vooral hoe het uit komt te zien!! Ik ben 1.68 en 58 kilo ik krijg 550cc ehp ik heb nu een kleine b cup na mijn zwangerschap is het nogal wat uitgerekt en heb altijd graag een borstvergroting gewild

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eeeesa, heel veel succes morgen. Je hoeft geen zenuwen te hebben hoor. Zo zonde van je energie. Je gaat gewoon lekker slapen en als je wakker wordt heb je nieuwe boobs..... zo gemakkelijk kan het zijn. Dus maak je niet druk..... zie het als een feestje... morgen is het jouw dag. Good luck, meis :71:.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eeeesa

 

hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, waar en door wie ben je geholpen, dan kan ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Voor nu lekker rustig aan doen, op tijd je pijnstilling en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.