Ga naar inhoud

Tepels te veel naar beneden?!


Boopy

Aanbevolen berichten

Hallo lieve allemaal, 

 

Ik zit ergens mee en ik vraag me af of dit nog goed gaat komen... Ik ben inmiddels 3 maanden po en ik vind dat mijn tepels een beetje te laag zitten. De protheses zijn al aardig op hun plek gezakt is mijn idee, maar ik heb het gevoel dat m'n tepels als het ware mee zijn gezakt. Of in ieder geval echt te laag zitten en daardoor kijken mijn borsten, ondanks de bv een beetje naar beneden. Dit was van tevoren niet zo. Ik had geen hangborsten ofzo.. Ik vraag me af of dit nog goed gaat komen? Als je nu van de zijkant naar mijn borsten kijkt, dan zit 3/4 van de borst boven de tepel en 1/4 eronder zeg maar. Ik baal er zo van.... :(

Heeft er iemand hier ervaring mee? En kan ik er zelf nog iets aan doen?? 

 

Thnx vast voor je reactie!!

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het ook zo maar ik ben nog maar 16 dagen PO, ik hoop ook dat dit nog goed komt.  :mellow:

 

Misschien moet je is horen bij je chirurg?  Ik mag 12/3 terug op controle en ga dit dan ook nog is vragen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/26/2018 om 13:45 zei Boopy:

Hallo lieve allemaal, 

 

Ik zit ergens mee en ik vraag me af of dit nog goed gaat komen... Ik ben inmiddels 3 maanden po en ik vind dat mijn tepels een beetje te laag zitten. De protheses zijn al aardig op hun plek gezakt is mijn idee, maar ik heb het gevoel dat m'n tepels als het ware mee zijn gezakt. Of in ieder geval echt te laag zitten en daardoor kijken mijn borsten, ondanks de bv een beetje naar beneden. Dit was van tevoren niet zo. Ik had geen hangborsten ofzo.. Ik vraag me af of dit nog goed gaat komen? Als je nu van de zijkant naar mijn borsten kijkt, dan zit 3/4 van de borst boven de tepel en 1/4 eronder zeg maar. Ik baal er zo van.... :(

Heeft er iemand hier ervaring mee? En kan ik er zelf nog iets aan doen?? 

 

Thnx vast voor je reactie!!

 

Liefs!

 

Hoi,

 

Wat vervelend dat je (nog) niet tevreden bent over het eindresutaat!

Ik heb er zelf geen verstand van, maar ik zou Best Boobie een persoonlijk bericht sturen met foto's en dan kan zij er naar kijken en je advies geven.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Is nu meer dan jaar geleden, en zal je helaas moeten zeggen, ze blijven zakken en ronder worden tot zeker een jaar lang, is bij mij een cupmaat ook gekrompen. ( er is me van te voren wel verteld over een borstlift maar dat ze eerst wouden wachten tot eindresultaat wegens de extra littekens) maar alsnog ben ik blij met mijn borsten en zolang ik nog geen kinderen heb gehad vind ik een borstlift overbodig... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.