Ga naar inhoud

Laurake : 19 februari 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Sinds deze zomer beslist dak er wil voor gaan en dus een borstvergroting wil!

nu een A cup !

nu op zoek naar goede pc uit regio Limburg België !

En zijn die Bessin protheses goed van kwaliteit?

Of zou je de Motiva aanraden?

En wanneer zou ik op consult gaan als ik pas in najaar 2018 de operatie kan plannen(sparen)!

Nog dames die een A cup hadden en erna een mooie volle boezem ? Voor en na foto’s altijd Welkom!

 

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal ik ben Laura en ben 32 jaar en heb 2 kids(8 en 2).

sinds zomer 2017 de knoop doorgehakt dak men borsten graag wil vergoten!

nu een a cupje en wil naar mooie C of kleine D gaan!

op zoek naar ervaring van dames die het hebben laten doen in Limburg België ! Ben er nog niet uit waar te gaan!

en zou graag verschillen willen zien tss de bessin en motiva protheses!

met wat chance kan ik in najaar 2018 men twins laten plaatsen!

info en voor en na foto’s altijd welkom

 

grtjs Laura 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Goede beslissing om voor een bv te gaan. Ik heb het gedaan op 18/10 en alles verliep zo vlot, ik had het al veel eerder moeten doen! Ik ben echt heel blij dat ik de stap gezet heb. 

Je bedoelt waarschijnlijk Sebbin ;) daar heb ik zelf geen ervaring mee want ikzelf heb gekozen voor Motiva. 

Ik werd geopereerd door dr. Verdonck in de Belgian Breast Clinic in Diest. Hij werkt met Sebbin, Motiva en Mentor. Het grote verschil tussen Sebbin en Motiva is de prijs. Verder durf ik me niet echt uitspreken over de verschillen. Toen ik de eerste keer op consult ging vergeleek hij de prothesen met wagens ;) Sebbin was de Volvo, Mentor was de Mercedes en Motiva de porsche... Allemaal goede kwalitatieve wagens, maar de keuze ligt bij jezelf. Als je de prothesen voelt dan vond ik de Motiva ook het beste. Voelde echt heel zacht aan en tevens heel erg sterk. Ik kreeg de Motiva Ergonomics Full 295cc (dual plane). Deze prothesen zijn rond maar bestaan uit een "slimme gel" die ervoor zorgt dat deze in een druppelvorm vallen door de zwaartekracht. Dit zorgt voor een 100% naturel look. Verdonck werkt voornamelijk met de Full, tenzij je anders vraagt (dan kan je ook de demi of corse kiezen). 

Dr. Verdonck geeft zelf de voorkeur aan naturel look. Hij weet echt waar hij mee bezig is en doet zen job met hart en ziel. Hij doet zo'n 800 - 1000 bv per jaar. 

Ik ben gestart met een A-cup en heb nu een mooie volle C. In mijn sportbh's heb ik maat 80C of 75D. 

Een fotoalbum heb ik (nog) niet. 

Wat ik je zeker nog wil meegeven als raad: kies bij twijfel zeker voor de grootste! Het went enorm snel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, nog vergeten... Wat het consult betreft ga je best zo dicht mogelijk bij de operatiedatum. Ik ben in augustus op consult geweest en met operatie was pas op 18/10. Ik was zo zeker van men stuk na het consult, maar in tussentijd heb ik nog zoooo getwijfeld!! "Hoe zag het er ook alweer uit?" "Zou het niet te groot/te klein zijn?".. Ik wilde wel terug gaan op consult maar omdat het 1,5u rijden is (zonder al te veel verkeer) heb ik het niet gedaan en heb ik dan uiteindelijk gemaild om 2 maten te voorzien op de dag van de operatie. 275cc (wat er was 'afgesproken' op het consult) en 295cc. De dag zelf heb ik dan toch voor de grootste gekozen. Maar je kan dan niet meer passen, dus het was wel spannend! :P maar ben heeeel erg blij met men keuze, het verschil tussen 275 en 295 is uiteindelijk bijna niks... 

Succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je berichtje en ja bedoel Sebbin !

ma tis Ni zo da da slechte protheses zijn? 

Ga denk ik zowieso nr Verdonk gaan op consult want veel goeds over gehoord! 

Mss ook es langs welnesskliniek en faceland(veel over gelezen)!

hoop da de tijd snel gaat want wil het zo graag ! Ma zo moeilijk te kiezen allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! Neen hoor, absoluut niet. Het is wel een vrij groot prijsverschil, de Motiva kost €3395, de Sebbin €2500 (ongeveer, exacte prijs weet ik niet meer). De Motiva kan je online registreren, die heeft een "id-bewijs". Is handig als je ooit een wissel ofzo moet krijgen. Dan zien ze direct welke prothesen je hebt... 

Ja, Verdonck is echt een topdokter. Hij maakt ook echt tijd voor jou, geeft enorm veel uitleg en antwoordt uitgebreid op al je vragen. Hij is ook heel eerlijk en oprecht.

Wellnesskliniek en Faceland zie ik hier ook heel vaak passeren :-) daar ben je ongetwijfeld ook in goede handen hoor! 

Het is niet evident hé. Je moet vooral veel vergelijken en opzoeken. Dit forum is zo super. Je vindt er echt alle info! 

Succes :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook al gehoord over de monoblock hydrogel?  Dat is geen silicone gel maar een wateroplossing met glucose waardoor het een gel is. Vooral als je allergieën hebt of het idee van silicone in je lijf eng vind is dit een hele goede oplossing. Ik krijg ze zelf in december bij dr nio. Er zijn ook een paar meiden op het forum die ze al hebben. 

Heel veel succes alvast bij de zoektocht! Dat is de halve pret!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87 ik zie da je BV ondertussen al zo een 3 weken geleden is.. verloopt alles goed? Fijn te horen da je tevreden bent van hem. Men operatie staat op 1/12 ingepland bij Dr.Verdonck. Ik kwam bij de eerst consultatie ook uit op 275/295 Motiva maar heb na al da lezen en vergelijken toch maar een 2e passessie gepland op 20/11.

Ik start met een 75AA, en jij? Heb je ondertussen al een fototje gemaakt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei liesje:

@Bunny87 ik zie da je BV ondertussen al zo een 3 weken geleden is.. verloopt alles goed? Fijn te horen da je tevreden bent van hem. Men operatie staat op 1/12 ingepland bij Dr.Verdonck. Ik kwam bij de eerst consultatie ook uit op 275/295 Motiva maar heb na al da lezen en vergelijken toch maar een 2e passessie gepland op 20/11.

Ik start met een 75AA, en jij? Heb je ondertussen al een fototje gemaakt?

 

Hey @liesje, ja klopt! Het gaat snel, ondertussen al +3 weken po en heel tevreden! Alles verloopt super!!! Ik zou het zo opnieuw doen. 

Ik heb geen 2de consult ingepland maar het is zeker goed dat jij dat gaat doen. Ik wilde wel nog eens terug maar de afstand hield me tegen... Ik had dan via mail mijn keuze doorgegeven maar had toch liever nog eens gepast. Ik had 275 en 295 laten voorzien maar omdat ik bij iedereen lees dat het enorm snel went en je bij twijfel zeker het grootste moet kiezen, ben ik voor de 295 gegaan en ben zoooo blij! 

Je kan ook al beginnen aftellen, het zal er snel zijn! :43:

Ik ben gestart met een A-cup. Nu heb ik een 80C (of 75D) in men sportbh's.

Ik heb geen album maar kan je wel via pb een fotootje sturen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey dames,

morgen ben ik alweer 1 week po!

Ongelofelijk hoe snel alles gaat.

Vorige week maandag door dr Fresow geholpen en heb 255 en 275 cc Motiva Full gekregen. De dag zelf enkel stijf en strak echte pijn noem ik het zelf niet! Tot vrijdag mooi men schema gevolg qua medicatie en dan beginnen afbouwen en sinds gisteren geen pijnstillers meer , niks!

Elke dag goed gerust en ook wat rondgewandeld en zelfs es de stad in geweest. 

Vandaag wat kleine klusjes int huis samen met men man gedaan en dinsdag ga ik opt gemak men werk hervatten. Ben opticien dus is op zich niet echt een zware job. 

Super tevreden over verplegend personeel bij de Bauland kliniek en natuurlijk Dr Fresow!!!

Zou het morgen zo opnieuw doen.

Borsten staan nog hoog maar geduld ist sleutelwoord zeker.

Kijk enorm uit naart moment dak terug gewone bh’s kan dragen en alles weer normaal kan hervatten!!

Post hieronder even paar foto’s van de eerste week po!

 

grtjs Laura

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen ben ik ook al bijna 1 week po en super tevreden dak de stap heb gezet !!

Zou het zo opnieuw doen! 

Amper pijn gehad en enkel stijf en strak gevoel!! Alles gaat vlot en ben nu al blij met resultaat wat ik zie en elke dag worden ze mooier en mooier!!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.