Ga naar inhoud

Advies nodig na bv


L96

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik heb een weekje geleden een borstvergroting ondergaan. Had hiervoor een grote A/kleine B en de dokter zei dat Sebbin 250cc achter de spier zou leiden tot een grote C/kleine D (2 maten groter). Ben ongeveer 1m60 en weeg 50 kg. Had het dan eerst eens gepast onder een topje en vond ze helemaal geweldig! Nu loop ik al een week rond met veel pijn en een drukverband en ik vind mijn borsten helemaal niet zo groot zoals ik ze toen gepast had! Ik heb schrik dat ik ze te klein vind.. Is er iemand met ervaring die mij kan vertellen of ze nog groter zullen worden na een tijdje? Dank jullie wel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L96 sorry ik zou het niet weten. maar kan me voorstellen dat een drukverband het volume wel negatief beïnvloed?

Ik heb ook begrepen dat cc naar cupmaten niet echt kan. Ik heb ook weer gehoor dat elke 150 cc ongeveer 1 cupmaat is. Tegenstrijdige verhalen dus. van het laatste uitgaande zou je met 250cc en je eigen cup op een C a D uitmoeten komen. 

 

Heb je @best_boobie deze vraag al gesteld? Zij kan je misschien meer hierover vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 24-2-2018 om 16:36 zei L96:

Hey iedereen,

Ik heb een weekje geleden een borstvergroting ondergaan. Had hiervoor een grote A/kleine B en de dokter zei dat Sebbin 250cc achter de spier zou leiden tot een grote C/kleine D (2 maten groter). Ben ongeveer 1m60 en weeg 50 kg. Had het dan eerst eens gepast onder een topje en vond ze helemaal geweldig! Nu loop ik al een week rond met veel pijn en een drukverband en ik vind mijn borsten helemaal niet zo groot zoals ik ze toen gepast had! Ik heb schrik dat ik ze te klein vind.. Is er iemand met ervaring die mij kan vertellen of ze nog groter zullen worden na een tijdje? Dank jullie wel! :)

Ik denk dat ik net dezelfde situatie heb dan jij!

ik ben 1m63 en weeg 49 kg. Heb ook 250 cc laten plaatsen, Sebbin achter de spier :-) 

Als ik ze bloot ziet, vind ik dat ze gerust een maatje groter gemogen hadden. Maar in een beha zijn ze écht groot genoeg! Ben woensdag 7 weken po, ik geloof als ze nog zachter/soepeler worden dat ze nog wat groter zullen lijken. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.