Ga naar inhoud

High profile = fake look???


Snoetje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb bij mijn pc aangegeven een grote C cup te willen, ik heb nu een lege B/C na de zwangerschappen en borstvoeding. Ik ben 1.74 lang en weeg ongeveer 60 kg, onderwijdte 72. Mijn pc gaf aan een high profile prothese te willen gebruiken tussen de 200 en 240cc. Nu vraag ik me alleen heel de tijd af, geeft dit niet een minder natuurlijk effect. Ik wil graag natuurlijk ogende borsten, volgens de chirurg kan dat ook want hij vertelde dat ik genoeg bedekking heb etc. Toch twijfel ik. Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Snoetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snoetje,

High profile wordt meestal gebruikt bij iemand die heel smal is van omvang, die prothesen zijn minder breed, maar geven niet noodzakelijk een fake look.

Ik heb zelf Extra High Profile gekregen, 200cc voor de spier en vind zelf en hoor dat ook van andere die m'n foto's al gezien hebben dat ze er heel natuurlijk uitzien, als je het niet weet zou je niet vermoeden dat ze nep zijn.

Weet niet of je m'n foto's al hebt gezien, anders stuur je me maar een berichtje! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, zou je jouw wachtwoord willen sturen ik zou je foto's graag willen bekijken.

Ja soms heb ik het idee dat ik helemaal niet zo smal ben. 72 onderwijdte is niet heel smal, misschien wel voor 1.74 lengte? Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik weer meer cm in de 'diepte' heb dan in de breedte dan iemand die ook 72 meet.... Hoeveel cm meet jij van de aanzet van je borsten, aan de zijkanten? Over de voorkant gemeten?

Nu heb ik eindelijk de keuze gemaakt welke pc en het uberhaupt echt te gaan doen, krijg ik weer een nieuw dilemma.....

Groetjes Snoetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Mijn omtrek is 79 (ben 1.73 m), en ik heb ook high profile gekregen. Mijn pc vond mij ook smal maar als ik naar de cm bij jullie kijk ben ik helemaal zo smal niet. Mijn foto kan je in de gallerij zien onder het kopje van borstlift, ik vind dat ik totaal geen fake-look heb.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben niet breed en ook niet smal,maar heb toch extra high :rolleyes:

niet alleen word er gekozen voor dit profile als je smal bent,maar ook als de wens er is bolling te willen.

ik heb nu extra high en wel een enorme diameter die menig dames niet eens kwijt zouden kunnen,en toch ben ik niet smal,zo zie je maar.

hoe hoger het profile hoe meer bolling,hoe lager het profile hoe platter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik bang voor ben met high profile is het effect van 2 halve sinaasappels op de borst.... Volgens mijn arts gebeurt dit niet bij mij omdat ik genoeg bedekking heb en mijn borst heel lichtjes hangt. Ik krijg ze overigens voor de spier. Ik hou wel van bolling maar wel op een natuurlijke manier, niet dat je van 100 meter al ziet dat ze 'nep' zijn...

De protheses die ik krijg zijn trouwens ronde Eurosilicone, High profile, Soft cohesive.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, zou je jouw wachtwoord willen sturen ik zou je foto's graag willen bekijken.

Ja soms heb ik het idee dat ik helemaal niet zo smal ben. 72 onderwijdte is niet heel smal, misschien wel voor 1.74 lengte? Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik weer meer cm in de 'diepte' heb dan in de breedte dan iemand die ook 72 meet.... Hoeveel cm meet jij van de aanzet van je borsten, aan de zijkanten? Over de voorkant gemeten?

Nu heb ik eindelijk de keuze gemaakt welke pc en het uberhaupt echt te gaan doen, krijg ik weer een nieuw dilemma.....

Groetjes Snoetje

Hey Snoetje,

Stuur je zo m'n ww, heb even gemeten boven m'n kledij, kom rond 31 cm ongeveer. Oh, en ik heb wel anatomische prothesen, dus de vorm is wel iets anders dan ronde.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel smal en heb een high profile gekregen, weliswaar onder de spier, maar het ziet er niet fake uit vind ik! Als ik deze prothesen niet had gehad weet ik zeker dat het er niet had uitgezien, ze passen precies bij me.

Ik denk dat je moet vertrouwen op de arts. Die heeft al zoveel boobs gezien, en net als wat Bloodelf zegt, bij de 1 pakt het anders uit als bij de ander. Je kan er van tevoren denk ik niks over zeggen

Liefs

Excells

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook high profile. Heb een omvang van 63 cm.

Eerlijk gezegd, had ik liever wat maatjes kleiner gehad.

(160cc was genoeg geweest....)

Ik vind het zelf namelijk te veel opvallen.

Mijn borsten zien er niet nep uit, maar ze passen niet bij mijn figuur.

Iets te veel van het goede...zal ik maar zeggen.....

Maar goed, bij iedereen komt het anders uit.

Die van Eefje zien er heel natuurlijk uit..!

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 100 plus een 0 erbij cc,s en extra high profile,en niks neps aan ,al zeg ik het zelf ^_^

Helemaal mee eens, ze zijn goot en goed gevuld maar wel heel natuurlijk....er zijn zat vrouwen met een slank postuur en grote borsten van zichzelf, dat heeft de natuur ze gegeven, aan wie is het dan om te zeggen dat dat niet bij je lichaam past? Hetzelfde met dikkere mensen met kleine borsten.Passen bij je figuur is een relatief begrip. De een vindt grote borsten bij haar lichaam passen, de ander kleine....daar zijn denk ik geen regels voor, eerder smaak. Mijn ene zusje is slank en heeft een natuurlijke 75F/G (ligt aan het merk), mijn andere zusje is wat mollig en heeft een B. Het staat hun allebei goed en past bij hun lichaam.

Ik heb 600 cc en een 75F nu, ik ben erg slank maar vind mijn borsten mooi bij mn lichaam passen, helemaal niet te groot, precies goed juist!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind dat soms ook zo een rare gedachten van mensen en artsen ook,dat er dan word geroepen past niet bij je lichaam,te groot word onnatuurlijk,maar idd ik ken er genoeg die zijn echt slank,en hebben echt tetters,en van hun eigen ook,moet je ze dan maar lelijk vinden omdat ze slank zijn en grotere borsten?? nee dus....

en andersom ook,je vind iemand niet meteen lelijk die wat mollig is en minder heeft,maar het word helaas altijd wel veroordeeld,ooh ga je boven de D uit,dan word het standaard te groot,en heel toevallig roepen altijd dezelfde soort artsen dat <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja puur smaak inderdaad, er zijn zat slanke vrouwen met grote borsten van zichzelf en met grootte heeft het niet te maken. Ik zie soms meiden die een F cup hebben gekregen die supernatuurlijk lijkt en ook die naar een B zijn gegaan waarvan je gewoon ziet dat het nep is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook high profile en 450cc gekregen.

Ik vind ze er natuurlijk uitzien en echt niet nep. (ze hadden van mij zelfs wel heel wat groter gemogen)

Ben ook erg blij met mijn high profile. Ik heb nu al bijna geen bolling bovenin en als ik medium of low had gehad dan had ik niets gehad bovenin (in mijn geval dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.