Ga naar inhoud

Help! Groot verschil tussen borsten


Jd1234

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben intussen 8 weken PO maar ik heb dus een groot verschil tussen mijn borsten.

Mijn linkerborst is echt veel groter en naast de grootte verschillen ze ook in vorm.. (ik heb een foto in mijn album geplaatst)

Ik heb vorige week Bergman gebeld maar mijn pc is op dit moment op vakantie dus ik kan niet langskomen.

Ik heb op aanraden van de consulente wel een mail gestuurd met de omschrijving en foto's, maar ik heb tot nu toe nog niks gehoord.

De verpleegkundige zei dat als ze er eventueel iets aan zouden doen, dat sowieso pas na 3 maanden is.

Ik heb nu echt geen idee wat ik moet doen en ben er de hele tijd mee bezig.

Weet iemand misschien ook wat ze bedoelen met 'iets eraan doen'?

 

Als iemand hiermee ervaring heeft of er meer verstand van heeft dan ik, hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei enthousiasteling:

Ook ik heb een verschil, maar ik denk dat er bij mij nog wat vocht bij zit. Mag ik je foto's eens bekijken? en als je wilt, mag je mijn album natuurlijk ook zien. Dan zie je dat de ene groter lijkt en ook iets anders van vorm is. Ik hoop dat dit nog bijtrekt (nu bijna 6 weken po). 

Ja ik zal je toevoegen! En als het mag zou ik jouw album graag zien :)

De verpleegkundige zei tegen mij dat als het vocht is het waarschijnlijk nog bijtrekt, dus ik denk dat het bij jou dan wel goed komt :).

Bij mij is het waarschijnlijk geen vocht dus helaas..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jd1234,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Had je voor je bv misschien ook al een verschil in je borsten?... want bij een bv wordt je natuurlijke situatie uitvergroot. 

Maar bijna iedereen heeft wel een verschil tussen beide boobs zitten hè? Bij mij is ook de vorm en de grootte niet hetzelfde. 

Zou ik eens in je album mee mogen kijken? Als je het leuk vindt kan ik je ook aan mijn album toevoegen. Ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt en dat je ook tevreden over je boobs kunt zijn. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jaydee:

@Jd1234,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Had je voor je bv misschien ook al een verschil in je borsten?... want bij een bv wordt je natuurlijke situatie uitvergroot. 

Maar bijna iedereen heeft wel een verschil tussen beide boobs zitten hè? Bij mij is ook de vorm en de grootte niet hetzelfde. 

Zou ik eens in je album mee mogen kijken? Als je het leuk vindt kan ik je ook aan mijn album toevoegen. Ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt en dat je ook tevreden over je boobs kunt zijn. 

 

Xxx Jaydee 

Hee, bedankt voor je berichtje!

Ja ik had al een klein verschil tussen mijn borsten en ik weet dat iedereen een beetje ongelijke borsten heeft, maar het verschil is (zo) groot dat ik het ook onder kleding zie..

Ik zal je even toevoegen en ik zou ook graag jouw foto's bekijken (: 

 

Hoop dat ik binnenkort een beetje gerustgesteld word en dan tevreden kan zijn :) Thanks! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jd1234:

Hee, bedankt voor je berichtje!

Ja ik had al klein verschil tussen mijn borsten en ik weet dat iedereen een beetje ongelijke borsten heeft, maar het verschil is (zo) groot dat ik het ook onder kleding zie..

Ik zal je even toevoegen en ik zou ook graag jouw foto's bekijken (: 

 

Hoop dat ik binnenkort een beetje gerustgesteld word en dan tevreden kan zijn :) Thanks! X

Ik heb je toegevoegd. Ga snel ff bij jou kijken. 

Bedankt voor het toevoegen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jd1234, ik vind het zelf op de foto's niet zo heel erg opvallen. Maar jij ziet ze natuurlijk ook in het echt en in de spiegel en dat ziet er vaak toch weer anders uit dan op een foto. En ik kan ze wel mooi vinden, maar het zijn jouw borsten en het is de bedoeling dat jij er gelukkig mee bent. Heb je @best_boobie al een pb-tje met je foto gestuurd? Zij heeft er goede kijk op en kan je misschien vertellen wat zij eraan ziet. Dat zou ik even doen als ik jou was. Sterkte ermee, meis. Want nogmaals..... ik vind ze heel mooi, maar jij moet er tevreden mee zijn, niet ik. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jaydee:

@Jd1234, ik vind het zelf op de foto's niet zo heel erg opvallen. Maar jij ziet ze natuurlijk ook in het echt en in de spiegel en dat ziet er vaak toch weer anders uit dan op een foto. En ik kan ze wel mooi vinden, maar het zijn jouw borsten en het is de bedoeling dat jij er gelukkig mee bent. Heb je @best_boobie al een pb-tje met je foto gestuurd? Zij heeft er goede kijk op en kan je misschien vertellen wat zij eraan ziet. Dat zou ik even doen als ik jou was. Sterkte ermee, meis. Want nogmaals..... ik vind ze heel mooi, maar jij moet er tevreden mee zijn, niet ik. 

 

Xx Jaydee 

Bedankt voor je tip! Ik ga het meteen doen. Super bedankt!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jd1234:

Ja ik zal je toevoegen! En als het mag zou ik jouw album graag zien :)

De verpleegkundige zei tegen mij dat als het vocht is het waarschijnlijk nog bijtrekt, dus ik denk dat het bij jou dan wel goed komt :).

Bij mij is het waarschijnlijk geen vocht dus helaas..

Ik heb net even gekeken, en als ik heel eerlijk ben zie ik eigenlijk niet zoveel verschil...Pas na lang turen zag ik dat de ene kant inderdaad iets groter lijkt. Maar een heel groot verschil zie ik echt niet. Maar het gaat natuurlijk niet om wat ik vind, maar om wat jij ervan vindt. En als je echt niet tevreden bent, dan is het goed dat je actie onderneemt. En inheb je toegevoegd aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei enthousiasteling:

Ik heb net even gekeken, en als ik heel eerlijk ben zie ik eigenlijk niet zoveel verschil...Pas na lang turen zag ik dat de ene kant inderdaad iets groter lijkt. Maar een heel groot verschil zie ik echt niet. Maar het gaat natuurlijk niet om wat ik vind, maar om wat jij ervan vindt. En als je echt niet tevreden bent, dan is het goed dat je actie onderneemt. En inheb je toegevoegd aan mijn album. 

Hee! bedankt voor je berichtje. 

Misschien zie ik het zelf als een heel groot verschil omdat ik vaak naar mijn borsten kijk haha. 

Maar mijn moeder zei het laatst ook wel dus dat bevestigde mijn gedachte wel een beetje. 

Ik ben niet ontevreden maar ik baal er gewoon een beetje van.

Het is misschien ook meer dat het mij de hele tijd bezig houd en dat ik dat heel vervelend vind.

Hoop dat mijn pc me binnenkort kan geruststellen. 

Bedankt voor het toevoegen trouwens! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 22-2-2018 om 21:21 zei Jd1234:

Hoi allemaal,

 

Ik ben intussen 8 weken PO maar ik heb dus een groot verschil tussen mijn borsten.

Mijn linkerborst is echt veel groter en naast de grootte verschillen ze ook in vorm.. (ik heb een foto in mijn album geplaatst)

Ik heb vorige week Bergman gebeld maar mijn pc is op dit moment op vakantie dus ik kan niet langskomen.

Ik heb op aanraden van de consulente wel een mail gestuurd met de omschrijving en foto's, maar ik heb tot nu toe nog niks gehoord.

De verpleegkundige zei dat als ze er eventueel iets aan zouden doen, dat sowieso pas na 3 maanden is.

Ik heb nu echt geen idee wat ik moet doen en ben er de hele tijd mee bezig.

Weet iemand misschien ook wat ze bedoelen met 'iets eraan doen'?

 

Als iemand hiermee ervaring heeft of er meer verstand van heeft dan ik, hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

 

Hey JD1234,

 

Is het inmiddels toch wat meer bijgetrokken of? Zou ik je album mogen zien? Ik heb zelf ook verschil maar ben nog vlak PO dus hoop enorm dat het nog bijtrekt. Maar het scheelt nu echt een cm vanaf de bovenkant nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.