Ga naar inhoud

I NEED HELP! Ik kan niet kiezen.


Aanbevolen berichten

Beste allemaal!

 

Al bijna een jaar ben ik bezig met mezelf voorbereiden op een borstvergroting, en nu wil ik het wel echt laten gebeuren! 

Ik wil graag voor de zomervakantie mijn borstvergroting achter de rug hebben gehad, en ben al op consult geweest bij dr. van der Pot, dr. Straten, dr. Grabietz en er staan nog 2 consults geplant voor de komende 2 weken: dr. Moojen-zaal van de Velthuiskliniek en dr. Fresow van de Bauland kliniek (Faceland). 

 

Dr. Grabietz en dr. van Straten hebben mij hetzelfde aanbevolen (Mentor rond, 375cc dp hp), terwijl dr. van der Pot met totaal iets anders (Motiva Ergonomix 380 cc dp mp)

Maar nu twijfel ik nog tussen het merk Mentor en Motiva. Heeft iemand hier ervaringen met Motiva Ergonomix? Zo ja zou ik hier graag iets over willen horen! 

Dr. van Straten zij namelijk dat het een redelijk nieuw merk is wat risico's met zich mee kan brengen op lange termijn waardoor ik er best wel van ben afgeschrokken, ook al leken deze prothese's mij ideaal. 

 

Ook zou ik graag wat meer ervaringen over de pc's Fresow en van der Pot willen lezen, omdat ik hier niet zoveel over kan lezen. Vooral Fresow, omdat deze chirurg mij ook heel erg aanspreek en met beide merken Mentor en Movita werkt. 

 

Ik ben 22 jaar oud, 1,70 en weeg 57 kilo. Ik heb een hele kleine b cup, misschien zelfs wel a cup, omvang 75cm. Ik heb dus weinig borstklierweefsel. 

Ik zou graag een volle C of kleine D willen

Als iemand zich hier in kan vinden, al geopereerd is een graag zijn ervaring met mij willen delen (want ik heb HULP nodig), zou ik dat top vinden!!

 

Suggesties voor andere PC's waar ik zeker op consult zou moeten gaan hoor ik ook graag! Of ervaringen met de PC's hierboven, ik wil het allemaal horen!

 

ALVAST BEDANKT!

 

Groetjes Nima.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @NimaOlivia, lastig he al die keuzes!

 

Ik ben 27 december door dr. Straten geopereerd, en tot nu toe heel erg tevreden. Ik kan met al mijn vragen terecht bij de kliniek en krijg erg snel antwoord van de consulentes of zelfs dr. Straten zelf. Ik had zelf ook meerdere consulten gepland staan, maar na mijn consult met dr. Straten klikte het zo goed, dat ik alle andere consulten heb afgezegd en de knoop heb doorgehakt.

 

Ik ben ook 1.70, weeg 62 kg, omvang 75 en mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup. Ik heb 400 en 450cc, hp dp, rond van Mentor gekregen. Ik was erg bang dat het te groot ging worden, maar achteraf gezien heb ik me druk gemaakt om niets. Ik vind ze heel goed bij mijn lichaam passen en ze hadden niet groter of kleiner moeten zijn. Wat dat betreft vind ik dat dr. Straten mij erg goed geadviseerd heeft kijkende naar mijn lichaam, en ben ik ook blij dat ik ondanks al mijn twijfels uiteindelijk niet voor kleiner ben gegaan :D 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, misschien heb je er wat aan! Draag nu een 75E/F, maar het oogt meer als een D cup. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995

Hooi kijk even in mijn topic,

ik ben dinsdag geopereerd door dr fresow en super erg tevreden!

je kan ook boven dr fresow intypen en dan kom je bij meerdere danes die door hem geholpen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jessie1995:

Hooi kijk even in mijn topic,

ik ben dinsdag geopereerd door dr fresow en super erg tevreden!

je kan ook boven dr fresow intypen en dan kom je bij meerdere danes die door hem geholpen zijn!

Hi @Jessie1995, bedankt voor je reactie! Ik zou graag voor&na foto’s willen zien van meiden die geopereerd zijn door dr Fresow. Bij jou kan ik ook geen foto’s vinden, klopt dat? Er zijn er maar heel weinig en zou graag een foto willen zien van iemand met ongeveer mijn voorsituatie. Wel erg fijn dat je ook zo tevreden bent met de behandeling! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @NimaOlivia

 

Die twijfels hebben alle meiden hier wel gehad denk ik... ik ook namelijk ;)

Ik begon met het idee voor 300cc, dat werd al snel 350cc na consult en passen, en ben geëindigd op 400cc.

Ben 1.69 en 64kg, met voorheen een kleine 70B.

Ik zit vandaag op precies 3 weken po, en met het meten van mn omvang zou ik nu uitkomen op een E,

maar wat @Aloysa ook zegt, bh maat is altijd groter als zichtmaat.

Als je wil kan ik je ook toevoegen aan mn album.

 

Heb alleen geen ervaring met de artsen die je hebt bezocht of gaat bezoeken, ik ben geopereerd door Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Hij staat bekend om natuurlijkere boobs, en zal dus niet snel te groot plaatsten. Hoewel de mijne voor hem net op het randje waren.

Maar tot nu toe zeer tevreden over het resultaat en past prima heel bij mijn lichaam. Zeker blij dat ik niet voor kleiner ben gegaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2018 om 11:11 zei Auks:

Hoi @NimaOlivia

 

Die twijfels hebben alle meiden hier wel gehad denk ik... ik ook namelijk ;)

Ik begon met het idee voor 300cc, dat werd al snel 350cc na consult en passen, en ben geëindigd op 400cc.

Ben 1.69 en 64kg, met voorheen een kleine 70B.

Ik zit vandaag op precies 3 weken po, en met het meten van mn omvang zou ik nu uitkomen op een E,

maar wat @Aloysa ook zegt, bh maat is altijd groter als zichtmaat.

Als je wil kan ik je ook toevoegen aan mn album.

 

Heb alleen geen ervaring met de artsen die je hebt bezocht of gaat bezoeken, ik ben geopereerd door Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Hij staat bekend om natuurlijkere boobs, en zal dus niet snel te groot plaatsten. Hoewel de mijne voor hem net op het randje waren.

Maar tot nu toe zeer tevreden over het resultaat en past prima heel bij mijn lichaam. Zeker blij dat ik niet voor kleiner ben gegaan!!

Hi!! Zou je me ook willen toevoegen aan je album? Ik heb nu ook een b cup en wil graag naar een E. Ben zo benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2018 om 11:11 zei Auks:

Hoi @NimaOlivia

 

Die twijfels hebben alle meiden hier wel gehad denk ik... ik ook namelijk ;)

Ik begon met het idee voor 300cc, dat werd al snel 350cc na consult en passen, en ben geëindigd op 400cc.

Ben 1.69 en 64kg, met voorheen een kleine 70B.

Ik zit vandaag op precies 3 weken po, en met het meten van mn omvang zou ik nu uitkomen op een E,

maar wat @Aloysa ook zegt, bh maat is altijd groter als zichtmaat.

Als je wil kan ik je ook toevoegen aan mn album.

 

Heb alleen geen ervaring met de artsen die je hebt bezocht of gaat bezoeken, ik ben geopereerd door Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Hij staat bekend om natuurlijkere boobs, en zal dus niet snel te groot plaatsten. Hoewel de mijne voor hem net op het randje waren.

Maar tot nu toe zeer tevreden over het resultaat en past prima heel bij mijn lichaam. Zeker blij dat ik niet voor kleiner ben gegaan!!

zou je mij ook willen toevoegen aan je album? ik heb 21-3 een consult bij dr Verdonck en ik ben heel erg benieuwd! alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei mommyoftwo93:

zou je mij ook willen toevoegen aan je album? ik heb 21-3 een consult bij dr Verdonck en ik ben heel erg benieuwd! alvast bedankt :)

 

Hoi hoi,

 

Wat spannend! En ook al bijna! Weet je al een beetje wat je wilt of?

Ik heb je toegevoegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedendag .... Mijn naam is Monique en heb donderdag mijn 3e consult dit keer bij Dr. Nio waarschijnlijk heb ik ook tussen de 360 en 400 cc nodig en ik vindt het ook allemaal erg moeilijk met kiezen  en vormen ed. Zou ik ook mee mogen kijken naar foto's misschien dat het helpt .... alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2018 om 20:59 zei NimaOlivia:

Maar nu twijfel ik nog tussen het merk Mentor en Motiva. Heeft iemand hier ervaringen met Motiva Ergonomix? Zo ja zou ik hier graag iets over willen horen! 

Dr. van Straten zij namelijk dat het een redelijk nieuw merk is wat risico's met zich mee kan brengen op lange termijn waardoor ik er best wel van ben afgeschrokken, ook al leken deze prothese's mij ideaal. 

Hey,

 

Laat je niet afschrikken hoor door wat Straten zegt over Motiva. Hij werkt niet met dit merk maar een hoop klinieken wel: Bloemingdael, OLVG, Parkkliniek, Faceland, Bauland, Belgian Breast Clinic, Esthetisch centrum Jan van Goyen, en wellicht nog wel meer. 

 

Motiva is wel wat nieuwer geloof ik, maar de prothesen zijn veel belovend. Kijk maar eens op hun website http://motivaimplants.nl

 

Motiva is heel zacht en flexibel, speciaal laagje (BlueSeal) tegen zweten van siliconen, microscopisch ruw waardoor minste kans op kapsel en door de flexibele gel weinig kans op rimpels. Ik ben er heel blij mee! Heb voor Motiva Ergonomix gekozen, dual plane en dan full (high) profile.

 

Dr. vd Pot maakt mooie borsten, maar gebruikt wel vaak demi/medium profiles geloof ik. Voor dual plane plaatsing vind ik dat zelf niet zo mooi. Ik houd wel van een volle borst en het hoeft dan nog steeds niet nep te zijn als je voor hoog profile gaat. 

Dr. Moojen-Zaal vond ik veel te zakelijk en ik vond Velthuis ook gewoon veel te duur. Belachelijke prijzen! (volgens mij is zij inmiddels gescheiden want nu staat overal op internet Laura Zaal ipv Moojen-Zaal :P )

 

Voor foto's van Fresow kun je het beste op Facebook in de borstvergroting groep kijken. Daar zijn heel veel meiden die naar Fresow zijn gegaan. Ziet er mooi uit vind ik!

 

Succes met je keuze!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben 23/2/18 geopereerd door dr. Laura Moojen en ben erg tevreden over haar. Ze is inderdaad heel zakelijk maar voor mij wel heel duidelijk en dat vond ik erg prettig. Ik heb mentor 325cc HP  gekregen. Anders moet je even bij mijn verslag kijken misschien heb je er wat aan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2018 om 10:26 zei NimaOlivia:

@Aloysa Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo tevreden bent over het resultaat, het ziet er ook heel mooi uit! Ik neig nu ook het meest naar Straten, maar ik ben nog steeds erg zenuwachtig. Welke cohesie heb jij gekozen en waarom? 

Sorry heb je reactie helemaal gemist! 

 

Bedankt! Ben er ook heel blij mee :D Ik ken het gevoel, ik heb me tot het aftekenen net voor de operatie nog druk gemaakt of ik wel de goede keuze had gemaakt kwa het aantal cc. Was erg bang dat het te groot ging worden, maar dr. Straten stelde me tijdens het aftekenen weer gerust dat dit echt mooi bij mijn lichaam ging passen. Nu achteraf had ik ze ook niet groter of kleiner gewild, en ben ik heel blij dat ik op zijn advies vertrouwd heb! 

 

Ik heb gekozen voor cohesive II. Volgens dr. Straten kon ik coh I makkelijk hebben omdat mijn huid dik genoeg was etc. Maar aangezien ik van te voren veel erover had gelezen ging mijn voorkeur toch uit naar coh II omdat de kans op rimpelvorming minder zou zijn. Tijdens het consult heb ik zowel I als II gevoeld, II was inderdaad net was steviger maar echt niet dat ik zoiets had van wow die voelen echt veel harder aan! Heb destijds ook nog gevraagd aan iemand hier op het forum die coh II heeft hoe ze aanvoelen en zij zei ook dat ze gewoon zacht aanvoelen. Coh II betaal je wel net iets meer voor, maar ik nam liever het zekere voor het onzekere. 

 

Ik ben nu pas 10 weken po, maar ik vind ze toch al erg zacht aanvoelen. Ik betrap mezelf erop dat ik regelmatig even aan mijn borsten zit te voelen :45: Gelukkig zit ik momenteel alleen op kantoor:44:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
On 9-3-2018 at 2:46 PM, Ellen125 said:

Motiva is heel zacht en flexibel, speciaal laagje (BlueSeal) tegen zweten van siliconen,

 

Elk implantaat gaat op den duur zweten, die blueseal zal het wel wat minimaliseren maar kan het niet helemaal voorkomen dat er deeltjes in je lijf gaan rondspoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎05‎-‎2018 om 17:20 zei Rocker:

 

Elk implantaat gaat op den duur zweten, die blueseal zal het wel wat minimaliseren maar kan het niet helemaal voorkomen dat er deeltjes in je lijf gaan rondspoken.

Nee het zal het vast niet helemaal kunnen voorkomen, maar gelukkig doen ze er wel alles aan middels zo'n extra laagje om het zoveel mogelijk te beperken :) 

 

Zelf zeggen ze namelijk dit:

BluSeal®

Volledige zekerheid met onze visuele indicator van de barrier layer

Onze unieke en gepatenteerde indicator van de barrier layer geeft een veiligheidsvoorziening die uniek is bij Motiva Implants®.

Een barrier layer is een laag binnenin het siliconen implantaat dat de diffusie van siliconengel in het lichaam verhindert (zie afbeelding). Door het reduceren van de diffusie van de gel tot het minimum kunnen we het risico van kapselvorming en de verspreiding van lichtgewichtmoleculen (d3 en d4) in alle Motiva implantaten aanzienlijk verminderen.

Picture3.png?zoom=0.9024999886751175&fit

Motiva is de enige met een gekleurde barrier layer, de gepatenteerde BluSeal®.

Met onze BluSeal® indicator kunnen chirurgen eindelijk de aanwezigheid van deze belangrijke veiligheidscomponent rondom het gehele implantaat controleren. Dit zorgt voor 100% zekerheid van zijn aanwezigheid van een barrier layer die in elk Motiva implantaat gebruikt wordt.  De BluSeal® indicator voldoet aan de strengste kwaliteits- en veiligheidsnormen van de ASTM (American Society of Testing and Materials) en ISO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22-2-2018 om 22:08 zei Aloysa:

Hoi @NimaOlivia, lastig he al die keuzes!

 

Ik ben 27 december door dr. Straten geopereerd, en tot nu toe heel erg tevreden. Ik kan met al mijn vragen terecht bij de kliniek en krijg erg snel antwoord van de consulentes of zelfs dr. Straten zelf. Ik had zelf ook meerdere consulten gepland staan, maar na mijn consult met dr. Straten klikte het zo goed, dat ik alle andere consulten heb afgezegd en de knoop heb doorgehakt.

 

Ik ben ook 1.70, weeg 62 kg, omvang 75 en mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup. Ik heb 400 en 450cc, hp dp, rond van Mentor gekregen. Ik was erg bang dat het te groot ging worden, maar achteraf gezien heb ik me druk gemaakt om niets. Ik vind ze heel goed bij mijn lichaam passen en ze hadden niet groter of kleiner moeten zijn. Wat dat betreft vind ik dat dr. Straten mij erg goed geadviseerd heeft kijkende naar mijn lichaam, en ben ik ook blij dat ik ondanks al mijn twijfels uiteindelijk niet voor kleiner ben gegaan :D 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, misschien heb je er wat aan! Draag nu een 75E/F, maar het oogt meer als een D cup. 

Zou k mogen kijken in je album.. wil ook 450cc hp dp

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Bloemmetje:

Zou k mogen kijken in je album.. wil ook 450cc hp dp

Ik heb je toegevoegd! Ben al een tijdje niet online geweest, zal binnenkort eens wat nieuwe fotos plaatsen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @NimaOlivia

 

Pff, ik herken mezelf helemaal in je verhaal!! Zelf heb ik Natrelle en ben ik geopereerd door dr. Verduijn (helaas ook weinig over te vinden op het forum). Ik voelde me erg op me gemak bij hem en ben nu 5 dagen po, vrijwel fijlloos. Enkel de eerste dagen pijnstilling gehad en ook mijn littekens zijn heel erg klein! Het personeel stond er zelfs van te kijken. 

 

Ik heb ongeveer dezelfde voorsituatie als jij en heb nu anatomische 335cc high profile protheses. Als je wilt voeg ik je toe aan mijn album zodat je het resultaat (tot nu toe) kan zien. En mocht je nog echt zoekende zijn, zou ik je echt aanraden om een consult in te plannen bij dr Verduijn (het eerste consult is ook gratis!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-5-2018 om 15:33 zei Nathalies:

Heee @NimaOlivia

 

Pff, ik herken mezelf helemaal in je verhaal!! Zelf heb ik Natrelle en ben ik geopereerd door dr. Verduijn (helaas ook weinig over te vinden op het forum). Ik voelde me erg op me gemak bij hem en ben nu 5 dagen po, vrijwel fijlloos. Enkel de eerste dagen pijnstilling gehad en ook mijn littekens zijn heel erg klein! Het personeel stond er zelfs van te kijken. 

 

Ik heb ongeveer dezelfde voorsituatie als jij en heb nu anatomische 335cc high profile protheses. Als je wilt voeg ik je toe aan mijn album zodat je het resultaat (tot nu toe) kan zien. En mocht je nog echt zoekende zijn, zou ik je echt aanraden om een consult in te plannen bij dr Verduijn (het eerste consult is ook gratis!)

Bedankt voor je berichtje! Kan je mij aan je album toevoegen, zou graag willen zien hoe het bij jou geworden is.. ik ben er namelijk nog steeds niet over uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.