Ga naar inhoud

Shirl : 20 februari 2018 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Gast Shirl

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben nieuw op dit forum.

Eigenlijk ben ik nooit tevreden over mijn borsten geweest maar sinds de geboorte van mijn kinderen en dat ik veel afgevallen ben afgelopen jaren heb ik de stap naar de PC toch gezet. Op 30 januari heb ik mijn eerste consult met een 3D schets. Ben zo benieuwd!! Heb nu 75/80 B en ben nieuwschierig welke maat het beste bij mij past. (mijn lengte is 1.71 en weeg 73 kilo) Ik laat het doen bij Zipper Clinics, al meer vrouwen die daar behandeld zijn geweest en ervaring hebben? 

Ik lees jullie verhalen allemaal met plezier door om zo alvast een beetje "ïdee" te krijgen hoe alles gaat. Ben ook zo benieuwd hoe lang het duurt voordat ik geopereerd kan worden. Of er wachtlijsten zijn etc... Spannend ! ik werk in de kinderopvang op de Bso (dus gelukkig niet met baby's ivm tillen etc) maar vraag me ook af hoe lang ik vrij moet nemen om te herstellen van de operatie. Ik zal er vast geen vrij voor krijgen, hoe hebben jullie dit geregeld?

 

groetjes Shirl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag naar de PC geweest en mijn ontevredenheid uitgesproken. Het blijkt dat het niet onterecht was want hij stelde vast dat ik een milde vorm heb van tubereuze borsten. (nooit van gehoord!!) Het vergroten van mijn borsten alleen zou mijn probleem zones (vergrote tepelhof en slap hangende borsten) alleen maar verergeren. Dus wanneer ik er iets aan wil laten doen kan het niet alleen met een vergroting maar zouden ze mijn hele borsten moeten liften en tepelhof verplaatsen en verkleinen.

Daar had ik uiteraard niet helemaal op gerekend (zowel qua andere littekens maar ook financieel niet...) maar uiteindelijk wordt het vast prachtig! Ik heb de 3D simulatie al gehad en dat verschil was zo groot!! Wauw. Helaas konden ze op de 3D afbeelding mijn tepelhof niet verkleinen dus die waren op de afbeelding nog wel erg groot maar in het echt worden die ook kleiner gemaakt en daar ben ik zo blij mee!! Ik kan niet wachten tot het 20 feb is haha de datum van opereren.

Over 1,5 week heb ik mijn tweede consult en gaan we kijken hoeveel CC ik graag zou willen (en wat kan) en praten we over de operatie en hoe de groot de tepelhof wordt.

Ik kijk er alweer naar uit!

Ik krijg geen anker vormige littekens maar een litteken onder in mijn borstplooi en rond de tepelhof. 

Zijn er meer dames op dit forum die een soortgelijke operatie hebben gehad? Ben zo benieuwd naar het eindresultaat en hoe de littekens er na een tijdje uitzien.

 

Ik hoor graag van jullie...

 

Groetjes Shirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

 

Afgelopen dinsdag was het zover! De grote dag, eindelijk was het zover. Ik kreeg een borstlift met protheses!!

Ik moest om 9.00 uur in het ziekenhuis zijn. Daar aangekomen werden we hartelijk ontvangen door Floortje (gastvrouw van de Zipper Clinic) en daarna moest ik me vrijwel direct omkleden in mijn mooie operatie pakje. Vooral die mooie onderbroek was prachtig haha. Om ongeveer half 11 werd ik naar de OK gereden en daar werd ik afgetekend door Michel Cromheecke (de chirurg) Ook kon ik daar de laatste dingen vragen. Om 11 uur was het dan zover. Ik kan me herinneren dat iemand tegen me zei het kapje ruikt misschien een beetje gek maar voor ik het door had was ik al vertrokken en ben ik geopereerd. 

Om ongeveer 13.20 uur waren ze klaar en werd ik wakker gemaakt met daarna de vraag wil je een ijsje of wil je nog even lekker slapen? Heel raar maar bij  iedereen lees ik erover dat ze gelijk even gaan spieken maar ik was zo moe dat ik zei ïk wil nog even slapen..." gek eigenlijk he  haha.

Na ongeveer 30 min was ik weer wakker en kreeg ik een ijsje. Uiteraard heb ik toen gelijk wel even gespiekt haha alleen zag ik niet veel meer dan twee witte bergen (met gaas en tape)  met 2 tepeltjes erbovenuit haha. Begin van de avond kwam de chirurg en hebben we al wat beter kunnen kijken. Mijn vriend heeft toen gelijk wat foto's voor mij gemaakt zodat ik beter kon kijken hoe het geworden was. Ik ben erg tevreden over het resultaat hoe het er nu al uitziet. Er was van te voren afgesproken dat er minimaal  ongeveer 320 cc in geplaatst zou worden. Uiteindelijk is dit 360 cc geworden. En de chirurg heeft de implantaten uiteindelijk boven de spier geplaatst omdat dit bij mij het beste en mooiste resultaat zou geven. Het is nu erg opgezwollen en dik nu maar ben ervan overtuigd dat het prachtig gaat worden. Ik kan ook al best veel zelf doen zoals aankleden, haar doen, bh zelf aandoen etc... best heel apart tenminste als ik sommige verslagen wel gelezen heb waarin sommigen nog niet veel kunnen doen. Ik heb me hier vooraf heel goed ingelezen en dat scheelt een hoop. Ik moest een nachtje blijven in het ziekenhuis omdat ik een borstlift met protheses had en dar was toch een hele ingreep volgens de chirurg, maar pfff wat was dat een ramp zeg,  dat had meer te maken met al die vreemde geluiden, controles bij me en het feit dat je om hulp moest vragen bij de verpleging die het echt reuze druk had... ik vond dat zo lastig en daardoor ging ik alles toch eerst zelf proberen en dat ging al best goed. (Al was mijn vriend het hier niet echt mee eens, die verpleging is er voor en ik voelde me een last voor ze wat ik niet moest doen volgens hem) Gistermiddag mocht ik lekker naar huis en nu wordt ik lekker in de watten gelegd door mijn lieve vriend en onze kids. Al met al is het me meer dan meegevallen en ik hoop dat ik volgende week als mijn tape er af gaat naar twee mooie borsten zal kijken. Mijn hangende tubereuze borst(jes) zijn echt verleden tijd!!! Nu kan ik ook eindelijk trots zijn!! 

 

groetjes Shirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Shirl:

Hoe gaat het nu met jou? Kun je het een beetje aan? Veel pijn?

Jij ook beterschap!!

Het begint goed te gaan nu, elke dag een beetje beter. De pijn viel mee, vooral die gevoeligheid in de tepelzone is erg vervelend.. maar ook daar mindert het elke dag wel wat dus dat komt ook goed.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.