Ga naar inhoud

iemand ervaring bvk in het ijselland ziekehuis in capelle aan den ijssel


yasmintjuhhhhhh

Aanbevolen berichten

Hoi Yasmintje,

Ik heb geen info voor je over een bvk, heb zelf een bv ondergaan maar ik ken het Ijsselland ziekenhuis wel goed en het is naar mijn mening een erg goed ziekenhuis. Heel modern, nieuwste apparatuur en goede artsen.

Ik hoop dat je hier genoeg kan lezen over bvk's zodat je je wat minder zorgen maakt en vol goede moet de ingreep tegemoet gaat.

Succes meid!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasmintje,

Ik heb geen info voor je over een bvk, heb zelf een bv ondergaan maar ik ken het Ijsselland ziekenhuis wel goed en het is naar mijn mening een erg goed ziekenhuis. Heel modern, nieuwste apparatuur en goede artsen.

Ik hoop dat je hier genoeg kan lezen over bvk's zodat je je wat minder zorgen maakt en vol goede moet de ingreep tegemoet gaat.

Succes meid!!!

xxx

hoi

thanx voor je berichtje ik ken die ziekehuis niet echt heel goed en ken veder niemand in mijn omgeving die die ziekehuis kent.Dus dacht ik hier proberen

maar nogmaals bedank voor je info

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het ziekenhuis (helaas) heel goed. Mijn opa en oma hebben er beide heel lang gelegen dus ik kwam daar vaak. Mijn andere oma ligt er ook heel vaak, soms lang soms kort. Zij is heel kritisch met alles en staat er op om alleen maar naar dat ziekenhuis te gaan. Ze moest een keer naar een ander ziekenhuis en heeft net zo lang gezeurd tot ze toch naar het Ijselland mocht omdat ze het daar heel erg goed vindt en dat ze daar heel erg vriendelijk zijn.

Woon je er vlakbij? Heb je al een consult gehad daar? Had je er een goed gevoel bij?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het ziekenhuis (helaas) heel goed. Mijn opa en oma hebben er beide heel lang gelegen dus ik kwam daar vaak. Mijn andere oma ligt er ook heel vaak, soms lang soms kort. Zij is heel kritisch met alles en staat er op om alleen maar naar dat ziekenhuis te gaan. Ze moest een keer naar een ander ziekenhuis en heeft net zo lang gezeurd tot ze toch naar het Ijselland mocht omdat ze het daar heel erg goed vindt en dat ze daar heel erg vriendelijk zijn.

Woon je er vlakbij? Heb je al een consult gehad daar? Had je er een goed gevoel bij?

xxx

hoi ik heb daar vlakbij gewoont woon nu in vlaardingen.En ja heb daar 1 afspraak gehad in juni 2010 Ik heb toen niet echt een gevoel gehad van neee hier wil ik niet heen.

Ik vond het best wel goed uitzien en alles de artsen waren wel aadig enso.Maar weet niet hoe goed ze zijn met een bvk op de site vind ik niets terug en op internet eigelijk ook niet so veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasmin.

Ik ken het ziekenhuis ook verder niet, maar het ziekenhuis waar ik geholpen ben kon ik de plastisch chirurg ook niet. Het ziekenhuis ken ik op mijn duimpje, maar de afdeling waar ik kwam te leggen na mijn operatie totaal niet. Omdat het ziekenhuis geen eigen verpleegafdeling heb voor plastisch chirurgie wordt je ondergebracht waar er plaats is en bij mij was het op een soort longafdeling.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het niet erg is als je de chirurg of ziekenhuis niet zo goed kent. Ik denk dat bijna alle plastisch chirurgen erg goed in hun vak zijn, ze hebben er tenslotte heeeeeeeeeel lang voor moeten leren. Kwakzalvers zal je altijd houden, maar ik denk niet dat die gauw zitten in ziekenhuizen maar meer in privé klinieken.

En je hoeft in principe maar kort in het ziekenhuis te verblijven, dus zou me echt geen zorgen maken.

Voor de ingreep hoef je niet bang te zijn. Als je vragen hebt moet je ze hier gewoon stellen, er zitten hier mensen die het meegemaakt hebben en kunnen je vragen zeker beantwoorden. Het is altijd eng als je nog nooit geopereerd bent, het is het onbekende, maar daar ben je echt niet de enigste in hoor. Tuurlijk heb je pijn, er is geen ene operatie waarna je geen pijn hebt, maar weet je........... die pijn verdwijnt na een paar dagen of weken en de pijn die je nu hebt van je borsten blijven bestaan zolang je die grote dingen hebt, dus je kan er alleen maar op vooruit gaan en hebt niks te verliezen.

Heel veel succes.

Groetjes, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasmin.

Ik ken het ziekenhuis ook verder niet, maar het ziekenhuis waar ik geholpen ben kon ik de plastisch chirurg ook niet. Het ziekenhuis ken ik op mijn duimpje, maar de afdeling waar ik kwam te leggen na mijn operatie totaal niet. Omdat het ziekenhuis geen eigen verpleegafdeling heb voor plastisch chirurgie wordt je ondergebracht waar er plaats is en bij mij was het op een soort longafdeling.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het niet erg is als je de chirurg of ziekenhuis niet zo goed kent. Ik denk dat bijna alle plastisch chirurgen erg goed in hun vak zijn, ze hebben er tenslotte heeeeeeeeeel lang voor moeten leren. Kwakzalvers zal je altijd houden, maar ik denk niet dat die gauw zitten in ziekenhuizen maar meer in privé klinieken.

En je hoeft in principe maar kort in het ziekenhuis te verblijven, dus zou me echt geen zorgen maken.

Voor de ingreep hoef je niet bang te zijn. Als je vragen hebt moet je ze hier gewoon stellen, er zitten hier mensen die het meegemaakt hebben en kunnen je vragen zeker beantwoorden. Het is altijd eng als je nog nooit geopereerd bent, het is het onbekende, maar daar ben je echt niet de enigste in hoor. Tuurlijk heb je pijn, er is geen ene operatie waarna je geen pijn hebt, maar weet je........... die pijn verdwijnt na een paar dagen of weken en de pijn die je nu hebt van je borsten blijven bestaan zolang je die grote dingen hebt, dus je kan er alleen maar op vooruit gaan en hebt niks te verliezen.

Heel veel succes.

Groetjes, Ivonne.

hoi

thnx voor je bericht heb je heel goed gezegt hihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik ga 9 maart een bvk doen in het ijselland ziekehuis in capelle aan den ijssel.En wil graag weten of iemand wat info voor me heeft.

Ik ben 23jaar oud en ben heeeeeel bang voor zo ingreep ben nog nooit geopereert of iets dergelijks.

ik hoop echt dat ik hier wat info of ervaringen kan lezen.

groetjessss

hoi ik ken het ziekenhuis niet maar ga zelf 24 dec een bvk laten doen en ondanks dat ik 2 keer eerder onder narcose ben geweest ontzettend bang ,

ga er toch voor dus ik hou je op de hoogte .

grtjes christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat leuk,eentje uit capelle aan de IJssel hier! Ik kom er zelf ook vandaan,sterker nog ben dr geboren,en wil met alle liefde trug ...:43:

maar ik ken IJsselland ziekenhuis wel,maar heeft geen goeie verhalen achtergelaten ..

mn moeder wil er al niet eens geholpen meer worden,die vraagt altyd of ze naar havenziekenhuis mag als ze een ingreep moet ondergaan...:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey maar ik was ook nog nooit geopereerd he,en toch al 40 jaar oud hihi.

Nou kan je vertellen,je gaat onder narcose,dus je voelt dr helemaal nix van...

dus je hoeft niet bang te zijn,genoeg ervaringen hier op t forum te vinden/lezen ook,en je hebt nog zat tyd ook,

komt goed!:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hellaba

quote name='yasmintjuhhhhhh' date='10 maart 2011 - 13:21' timestamp='1299759719' post='77826']

he prutske

ik ben gisteren geopereerd en het valt echt allemaal mee gelukkig ik had erger verwacht, er is bij mij 2kilo verwijderd en mag morgen lekker na huis

en heb geen pijn of misselijkheid. nu jij nog succes

groetjes

Sorry,

ik was uit het oog verloren dat je ook aan de beurt kwam.

goed dat alles oke is met u !

heb intussen uw mededeling die bij mij stond ook bij u gezet.

ben blij dat het goed is meegevallen van u .

Ja nog 29d en ik kom ook aan de beurt.

Ik kijk wel uit naar je volledig verslagje.

Hoelaat moet je er zijn?

Hoelang ben je weg geweest?

Was je er nerveus toen je binnenging gisteren?

Het zijn een aantal vragen he, maar ja,

toch ook nieuwsgierig

Nog veel succes en tot later.

groetjesxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey prutske

ik moestt er om 8 uur zijn hadden ze nog beetje verteld hoe en wat er gedaan zou worden.

toem na me kamer gebracht waar ik hun schort aan moest en kreeg 2 paracetamol die ik im moest nemen.

10 uur ging ik na de inslaap kamer waar ik de infuus kreeg werd toen al een beetje slaperig daarna kwam de pc die me borsten kwam aftekenen.

kwart voor 11 ging ik de operatie kamer in daar spoten se de verdoving door de infuus en half 2 werd ik wakker im de uitslaap kamer,me borsten zijn in verband heb ze nog niet kunnen zien morgen gaat het eraf en de drains ook.

hoop dat het bij jou ook goed gaat en dat je nergens last van zult hebben.het valt echt allemaal mee ik was super bang toem ik naar de operatie kamer werd gebacht ik was alleen.maaar achteraf was het helemaal niet so eng gelukkig als je nog vragen heb hoor ik het graag van je.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yasmintjuhhhhhh,

wat ben ik blij voor u dat alles vlot verlopen is!

Je verlangt al zeker tot die verbanden eraf zijn? Amai, 2kg. is niet nix, da's letterlijk een hele last die van je schouders valt!

Veel suc6 morgen! :) Laat iets weten hoe je het stelt he!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.