Ga naar inhoud

lovie : 22 maart 2018 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi @lovie ik lees datbij jou al 6 weken achter de rug is. Ik ben pas afgelopen donderdag behandeld. Maar ik mis nu al me zoontje knuffelen en op te tillen... hoe is t bij jou gegaan wanneer heb je je kindje weer op kunnen tillen? Was dat pijnlijk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei Zzz:

Hoi @lovie ik lees datbij jou al 6 weken achter de rug is. Ik ben pas afgelopen donderdag behandeld. Maar ik mis nu al me zoontje knuffelen en op te tillen... hoe is t bij jou gegaan wanneer heb je je kindje weer op kunnen tillen? Was dat pijnlijk? 

Goedemorgen :)

 

Aller eerst gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten hihi!

Het is nog geen 6 weekjes achter de rug maar as donderdag 4 weekjes..

De eerste 2 weken was mijn zoontje vooral bij zn opa s en oma s, daarna zouden we wel verder kijken.. uit eindelijk is bijna die 2 weken weer lekker thuis gaan slapen en pakte ik het zelf weer op, optillen probeer ik zo min mogelijk te doen alleen een beetje met mijn bovenarmen langs mn zij (het doet overigens echt geen pijn meer maar gewoon uit voorzorg nog even rustig aan) verder knuffelen we wel op de bank dan gaat hij lekker bij me zitten (klimt zelf op schoot) we redden ons wel prima eigenlijk :)!

Hoe oud is jouw kleine mannetje?

 

liefs Lovie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1

Hoi lieve meiden,

 

Ik ben nu 7 weken po. Ik ben 1,69 en 55 kilo. Ik kwam van een mini cup 70a.

Ik heb druppelvorm 420 natrelle laten plaatsen. Ook ik was bang dat het veel te groot zou zijn maar het valt heel erg mee! Achteraf had ik misschien zelfs wel wat groter gewilt. Ik heb nu cup C/D maar het lijkt eerder een volle B zonder bh.

Ik raad zeker aan om altijd de meeste hoeveelheid cc te kiezen. Als je meer leest op dit forum zie je ook bij veel meiden dat het kleiner lijkt dan de daadwerkelijke cup die je hebt. 

Heel veel succes met kiezen en de operatie!! 

Ik ben trouwens er wel super blij mee hoor!! Ze zijn heel erg mooi geworden. Ik heb het laten doen bij Beekman klinieken.

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.