Ga naar inhoud

lovie : 22 maart 2018 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Shaar:

Thnx! Ik vind ze al erg mooi geworden! Ben je blij met de maat? @Auks

 

Dank je wel!

Ja ben er tot nu toe heel blij mee! Ben wel erg nieuwsgierig hoe ze eruit zien over een paar maanden. Enige wat ik jammer vind ( maar daar kan de pc niets aan doen ^_^ ) is dat ik van nature een afwijking heb in mijn linker borst waardoor deze wat meer naar buiten staat. En dat valt....nu ze groter zijn... wel wat meer op. Maar dat zie je alleen wanneer ik niets aan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames!!

 

Ik heb een vraagje is hier iemand die omvang 75 heeft en (motiva) 425 cc full implantaten heeft?

(eventueel lengte, gewicht een voor situatie cup maat)

Zo ja?:Ddan zou ik heel graag willen weten hoe dit er uit zien? qua cup maat van borst maar ook van de bh? 

 

XX Lovie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei lovie:

@Auks Zou ik jou foto's eens mogen bekijken? ik heb je toegevoegd om te volgen? maar ik zie nog niks :)

Ik ga je toevoegen. Ik heb mijn album afgeschermd staan dus ik moet jou toevoegen, vandaar dat je niets ziet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames, 

 

Ik zit echt te twijfelen wat ik moet doen, ik word over een weekje geopereerd en ik kan nog kiezen tussen motiva 380 cc demi (medium profile) en 425 cc full (high profile)!

Mijn huidige maat is 75 A/B en mijn borsten staan een beetje uit elkaar, ik ben 1.67 cm en 63 kg.

Ik hoop echt wel op een cup D uit te komen dan bedoel ik zonder bh, maar gewoon mijn borsten op zich.

Mijn chirurg gaf aan dat met een demi mijn borsten wat dichter bij elkaar gebracht kunnen worden, maar ik hoop niet dat ik het volume dan te weinig ga vinden..

Hebben jullie tips advies, ervaring/foto's? ik hoor het heel graag!

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Bij dualplane wordt meestal een full aangeraden omdat je dan meer projectie hebt. 

Demi is inderdaad wel wat breder, maar daardoor ook platter. Je zou Best_boobie in een pb deze informatie kunnen sturen (gewicht, lengte, voorsituatie, merk, cc, profile). Zij kan je dan wel helpen of je op die D uit komt. Maar zo mijn eerst ingeving zou toch wel zijn om voor de full te kiezen. Ik ben van een 70A naar een 70E gegaan, maar voor het zicht is dit maar een C cup. Had ook maar 275cc van motiva ergonomix.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2018 om 19:24 zei Lauras:

Hoi! En welkom! 

Ik ben zelf ook net nieuw haha. Maar ik deel je nieuwschierigheid! 

Ik ben 169cm en 60 kg, 75/80 in omtrek en moet binnenkort een keuze maken voor 325,350 of 375!! Nu ook cub a/b.. ik wil niet tè groot en te obvious BV borsten, maar hou zeker wel van mooi vol in verhouding. Hoe sta jij daarin? 

 Mijn operatie staat voor 7 maart gepland. 

Heb jij al een datum? 

Wauww je bent vandaag geopereerd?!:D

Hoe is het gegaan en hoe voel je je? Hoeveel cc is het geworden en hoe lijkt het resultaat tot nu toe? 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond dames!!

 

Wie van jullie heeft er een medium profile en hoe is het resultaat? 

Ben je er blij mee of valt de projectie tegen?

En waarom heb je hier voor gekozen?

Aik zie niet zo veel dames die hiervoor gekozen hebben..

 

graag lees ik jullie ervaring:)xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lovie

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, de titel aangepast en tevens topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag neerzetten, maar ook alle verdere updates, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Heel veel succes morgen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2018 om 19:15 zei Desert-Rose:

@lovie

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, de titel aangepast en tevens topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag neerzetten, maar ook alle verdere updates, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Heel veel succes morgen.

 

x

 

Op 12-3-2018 om 09:06 zei Aloysa:

@lovie heel veel succes vandaag!

Lief, bedankt voor jullie berichtje! :)  
Helaas is de operatie afgelopen maandag niet doorgegaan vanwege een griepepedemie, de datum is verzet naar 22 maart door dr Bauland.

 

Lieve groetjes Lovie

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei lovie:

 

Lief, bedankt voor jullie berichtje! :)  
Helaas is de operatie afgelopen maandag niet doorgegaan vanwege een griepepedemie, de datum is verzet naar 22 maart door dr Bauland.

 

Lieve groetjes Lovie

 

 

He meis, ik heb het gelijk voor je aangepast.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wauw iv'e got them! oh wat ben ik blij!:tatice_04:

Ik zal even een klein verslagje typen.

Om 10:45 moest ik me melden bij de kliniek in Mill (stik zenuwachtig natuurlijk), wat was ik blij dat ze mij eindelijk kwamen halen toen ik aan de beurt was, ik was er helemaal aan toe!

Ik moest me omkleden en zo'n mooie blauwe ''jurk''aan doen metprachtige bijpassende slofjes en haarkapje:44:

De dames op de afdeling waren en echt super lief en geruststellend,onwijs fijn!

Toen kreeg ik een heerlijke warme deken over me heen en werd het infuus geprikt, later kwam de anesthesist en chirurg nog even langs om wat vragen door te nemen.

Ik had nog keuze uit 2 verschillende protheses 380 demi of 425 full van Motiva beide, ik ben voor de 425 cc gegaan!

Daarna werd ik naar de o.k. gereden, al gauw viel ik in slaap... Heerlijk.

Ik werd ontzettend uitgerust wakker, en wilde gelijk in de benen (ik zat al recht op):4:

Toen werd mij verteld dat de operatie goed was gegaan en heb ik natuurlijk even gekeken, wauw niet te geloven dat ik opeens borsten had!
Al al gauw moest ik plassen, dus dat was een goed teken en na een thee'tje te hebben gedronken en wat gegeten te hebben mocht ik lekker naar huis.

Ik ben niet misselijk of naar geweest van de narcose, ik voelde mij eigenlijk gelijk top fit.
Heb goed geslapen gelukkig, hele nacht op mn rug gelegen volgens mij, dit ging prima.
Nuvanmorgen heb ik wel het gevoel of er een olifant op me heeft gestaan maar goed daar hebben te medicijnen voor mee gekregen :)

 

Heel veel liefs lovie,

ik zal eens kijken of ik wat fotos kan uploaden in een mapje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2018 om 18:26 zei Ellen125:

Hey,

 

Bij dualplane wordt meestal een full aangeraden omdat je dan meer projectie hebt. 

Demi is inderdaad wel wat breder, maar daardoor ook platter. Je zou Best_boobie in een pb deze informatie kunnen sturen (gewicht, lengte, voorsituatie, merk, cc, profile). Zij kan je dan wel helpen of je op die D uit komt. Maar zo mijn eerst ingeving zou toch wel zijn om voor de full te kiezen. Ik ben van een 70A naar een 70E gegaan, maar voor het zicht is dit maar een C cup. Had ook maar 275cc van motiva ergonomix.

 

xxx

Nog bedankt voor je reactie Ellen, heb ook voor de full gekozen! 

 

Liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei lovie:

Nog bedankt voor je reactie Ellen, heb ook voor de full gekozen! 

 

Liefs van mij

Graag gedaan ;) 

 

Je bent net geopereerd zie ik? Lekker uitrusten nu en veel drinken zodat vocht vlug weg gaat. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Graag gedaan ;) 

 

Je bent net geopereerd zie ik? Lekker uitrusten nu en veel drinken zodat vocht vlug weg gaat. 

 

xx

Ja gisteren geopereerd:D ben zo blij!!

dankjewel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @lovie ik heb je topic maar even opgezocht haha. Ik heb precies het zelfde als jou. Ook qua voorsituatie gewicht enz.. Ik kreeg na mijn operatie een bh aan van triumph maat 75d. Kreeg je die ook of kreeg je een grotere? Ik hoop bij mijzelf dat ze nog groter gaan lijken, ik vind ze er opzich best klein uit zien haha. Ik heb nu ook een andere sport bh aan van de hunkemuller maat 80d want die andere kreeg ik amper lucht door:P.

Hoe gaat het nu met je? Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat leuk!! En toevallig he:D

Ik heb ook maat 75D, ik vind de maat opzich wel goed zo, vond ze eerst ook wel meevallen qua grootte toen ik ze voor het eerst zag. maar vind ze al wat veranderd(gezakt en vorm is al mooier/soepeler) eigenlijk ben ik dik tevreden :33: als je straks een mooie voorgevormde bh aan hebt is het denk ik groot genoeg voor het oog (in kleding).. 

Het gaat eigenlijk wel goed hier, af en toe doe ik al iets teveel en denk ik oeps even rustig aan doen!

Zou blij zijn als die 6 weken voorbij zijn, (mis het om mijn zoontje van 2 op te tillen en te knuffelen)

Hoe gaat het bij jou? Is het je tot nu toe een beetje meegevallen? 

 

Liefs Lovie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.