Ga naar inhoud

lovie : 22 maart 2018 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb me net geregistreerd op deze site!

Vandaag bij mijn consult met de chirurg besloten om voor motiva protheses te gaan 380 cc demi, ik ben 1,67 en 63 kg mijn omtrek is 77 cm en heb nu cup a/b.

Is er iemand die ook deze protheses heeft laten plaatsen en op welke cupmaat ben je uitgekomen en zou ik hier van een foto mogen zien? Ben zooooo nieuwschierig!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi! En welkom! 

Ik ben zelf ook net nieuw haha. Maar ik deel je nieuwschierigheid! 

Ik ben 169cm en 60 kg, 75/80 in omtrek en moet binnenkort een keuze maken voor 325,350 of 375!! Nu ook cub a/b.. ik wil niet tè groot en te obvious BV borsten, maar hou zeker wel van mooi vol in verhouding. Hoe sta jij daarin? 

 Mijn operatie staat voor 7 maart gepland. 

Heb jij al een datum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei lovie:

Hallo allemaal,

Ik heb me net geregistreerd op deze site!

Vandaag bij mijn consult met de chirurg besloten om voor motiva protheses te gaan 380 cc demi, ik ben 1,67 en 63 kg mijn omtrek is 77 cm en heb nu cup a/b.

Is er iemand die ook deze protheses heeft laten plaatsen en op welke cupmaat ben je uitgekomen en zou ik hier van een foto mogen zien? Ben zooooo nieuwschierig!

 

 

Hoihoi welkom op het forum! :)

Ik krijg 375cc alleen dan van mentor. Ik ben 166 en 64kg, omtrek 78 en ook a/b, dus eigenlijk zo'n beetje hetzelfde haha

Mijn operatie is echter pas 28 april, dus ik heb nog geen foto van het eindresultaat helaas.. wel zei mn pc dat mentor 375cc me bij een mooie D kon brengen vanaf de a/b cup die ik nu heb, maar volgens mij verschilt dit echt per persoon. Hiervoor kun je toch het beste bij je chirurg zijn denk ik ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Lauras:

Hoi! En welkom! 

Ik ben zelf ook net nieuw haha. Maar ik deel je nieuwschierigheid! 

Ik ben 169cm en 60 kg, 75/80 in omtrek en moet binnenkort een keuze maken voor 325,350 of 375!! Nu ook cub a/b.. ik wil niet tè groot en te obvious BV borsten, maar hou zeker wel van mooi vol in verhouding. Hoe sta jij daarin? 

 Mijn operatie staat voor 7 maart gepland. 

Heb jij al een datum? 

Oh wat spannend he!

Ik heb precies hetzelfde, ik wil t liefst mooie volle borsten maar niet té! De chirurg kon het niet met zekerheid zeggen maar hij verwachtte wel een mooie d cup, dat had ik ongeveer zelf ook in gedachten :D! dus maar duimen dan..

Wauw je bent al bijna aan de beurt dus, ik zelf moet 12 maart dus hoef ook niet meer zo lang te wachten!
Ben benieuwd naar je resultaat en heb je al enig idee wat je keuze gaat worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Annemarte:

Hoihoi welkom op het forum! :)

Ik krijg 375cc alleen dan van mentor. Ik ben 166 en 64kg, omtrek 78 en ook a/b, dus eigenlijk zo'n beetje hetzelfde haha

Mijn operatie is echter pas 28 april, dus ik heb nog geen foto van het eindresultaat helaas.. wel zei mn pc dat mentor 375cc me bij een mooie D kon brengen vanaf de a/b cup die ik nu heb, maar volgens mij verschilt dit echt per persoon. Hiervoor kun je toch het beste bij je chirurg zijn denk ik ;)

 

Dank voor je berichtje! voor jou ook nog even afwachten dus.. 
De chirurg kon mij niet met zekerheid zeggen welke cup het zou worden maar hij heeft toch een D cup geschat, verschild ook echt per persoon volgens mij je lichaamsbouw en je soort prothese, ik neem een normal profile en kon niet meer nemen dan 380...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei lovie:

Oh wat spannend he!

Ik heb precies hetzelfde, ik wil t liefst mooie volle borsten maar niet té! De chirurg kon het niet met zekerheid zeggen maar hij verwachtte wel een mooie d cup, dat had ik ongeveer zelf ook in gedachten :D! dus maar duimen dan..

Wauw je bent al bijna aan de beurt dus, ik zelf moet 12 maart dus hoef ook niet meer zo lang te wachten!
Ben benieuwd naar je resultaat en heb je al enig idee wat je keuze gaat worden?

 

aaah dit is voor het eerst dat ik iemand "spreek" die later gaat dan ik! Zoooo gek dat ik dus al een week post op ben als jij aan de beurt bent.. :o kan er met mn hoofd nog niet bij. Ik zat eerst meer te dubben tussen 325 en 350 maar vrees dat het nu meer tussen 350-375 gaat.. ik moet snel beslissen, nog een paar dagen. Max een week voor de operatie datum moet ik het doorbellen.

bij mij wordt er niks beloofd of geschat over een cup maat post op. Dat risico nemen ze niet hier. Het is hier echt de klant is koning, de surgeon gaf me wel een range aan maten, die volgens hem allemaal goed zullen staan. 

Dat maakt het tegelijkertijd lastig, want dat betekend dat de keuze helemaal bij mij ligt. 

Een mooie volle C of kleine D lijkt mij ook prachtig! 

Ik kreeg de inschatting dat 150cc ongeveer gelijk staat aan 1 cupmaat. Dus ik moet minimaal 325 hebben wil ik überhaupt in de buurt van een goede C komen. Maar het blijft een gok… Want hoeveel weefsel heb ik zelf wat er bovenop komt? En hoever "verdwijnt" de prothese onder de spier? ik krijg dual plane, vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lauras @lovie Als je een beetje wilt weten op welke maat je uit gaat komen, kun je het beste een privéberichtje sturen aan onze tietengoeroe @best_boobie.  Vermeld je maten nu (omtrek, cup, lengte, gewicht) en welke protheses je krijgt (merk, cc, profiel, etc). Zij kan dan gokken waar je ongeveer op uit zult komen. Geen garanties, maar ze zit er niet vaak naast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei lovie:

Dank voor je berichtje! voor jou ook nog even afwachten dus.. 
De chirurg kon mij niet met zekerheid zeggen welke cup het zou worden maar hij heeft toch een D cup geschat, verschild ook echt per persoon volgens mij je lichaamsbouw en je soort prothese, ik neem een normal profile en kon niet meer nemen dan 380...

Mijn pc zei ook dat ik een d kon krijgen. Gezien we ongeveer dezelfde bouw en voorsituatie hebben en zowel mijn als jouw chirurg ons op een d schatten na hetzelfde aantal cc's, denk ik dat het wel haalbaar is (ik hoop het echt haha). Ik krijg high profile. Paste bij de consulente 400cc maar de arts zei dat dit niet ging passen en maakte er 375 van. En ook al wordt het een c cup, zal alsnog een stuk beter worden dan het nu is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2018 om 11:31 zei Annemarte:

Mijn pc zei ook dat ik een d kon krijgen. Gezien we ongeveer dezelfde bouw en voorsituatie hebben en zowel mijn als jouw chirurg ons op een d schatten na hetzelfde aantal cc's, denk ik dat het wel haalbaar is (ik hoop het echt haha). Ik krijg high profile. Paste bij de consulente 400cc maar de arts zei dat dit niet ging passen en maakte er 375 van. En ook al wordt het een c cup, zal alsnog een stuk beter worden dan het nu is :)

 

Het komt voor mij allemaal wat meer op zn plek. Na heel veel bodys vergeleken te hebben denk ik dat ik idd ook voor een 375 moet gaan als ik een volle C kleine D wil krijgen. Het blijft een gok. Ik wilde proberen te voorkomen op zon irritante tussenmaat uit te komen waarbij je niks leuks past (zoals ik nu heb beetje haha, de B cup niet vullen en de A cub is te klein) Maar ik vrees dat je daar toch niet uit gaat komen. Het zijn geen keiharde getallen waar je als een feit mee aan de slag kan. 
Ik ben het met je eens, het kan alleen maar beter worden! 

Waarom kies jij voor een high profile? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lauras:

 

Het komt voor mij allemaal wat meer op zn plek. Na heel veel bodys vergeleken te hebben denk ik dat ik idd ook voor een 375 moet gaan als ik een volle C kleine D wil krijgen. Het blijft een gok. Ik wilde proberen te voorkomen op zon irritante tussenmaat uit te komen waarbij je niks leuks past (zoals ik nu heb beetje haha, de B cup niet vullen en de A cub is te klein) Maar ik vrees dat je daar toch niet uit gaat komen. Het zijn geen keiharde getallen waar je als een feit mee aan de slag kan. 
Ik ben het met je eens, het kan alleen maar beter worden! 

Waarom kies jij voor een high profile? 

Ik wou sowieso al high profile omdat ik bovenin geen vulling heb. Precies ook wat jij zegt: cup a is te klein in de breedte maar bij cup b vul ik de cups niet door te weinig volume bovenin.  Mijn arts had ook meteen high profile voorgesteld, dus dat kwam goed uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2018 om 05:46 zei Annemarte:

Ik wou sowieso al high profile omdat ik bovenin geen vulling heb. Precies ook wat jij zegt: cup a is te klein in de breedte maar bij cup b vul ik de cups niet door te weinig volume bovenin.  Mijn arts had ook meteen high profile voorgesteld, dus dat kwam goed uit :)

Klinkt inderdaad als mijn situatie haha! Dat is over een ruime week bij mij verleden tijd..! Ik heb M+ gekozen, ben bang dat ik anders weer zo'n forever-decollete krijg, waar ik niet perse van houd bij mezelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Lauras:

Klinkt inderdaad als mijn situatie haha! Dat is over een ruime week bij mij verleden tijd..! Ik heb M+ gekozen, ben bang dat ik anders weer zo'n forever-decollete krijg, waar ik niet perse van houd bij mezelf. 

Spannend, zo snel al! Heel veel succes en geniet ervan strakjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 355 cc Motiva full implantaten laten zetten en heb nu maat 75E 

Je leest hier vaak op het forum dat je altijd voor de grotere maat moet gaan, ben het er niet mee eens.

Ik ben ook voor de grootste gegaan en lijk nu ineens echt heel fors in gewicht. 

Krijg nu steeds de opmerking in mijn omgeving dat ik immens ben aangekomen:((

Zou dus vooral na de PC luisteren wat het beste bij je proporties past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Nini28:

Ik heb 355 cc Motiva full implantaten laten zetten en heb nu maat 75E 

Je leest hier vaak op het forum dat je altijd voor de grotere maat moet gaan, ben het er niet mee eens.

Ik ben ook voor de grootste gegaan en lijk nu ineens echt heel fors in gewicht. 

Krijg nu steeds de opmerking in mijn omgeving dat ik immens ben aangekomen:((

Zou dus vooral na de PC luisteren wat het beste bij je proporties past.

 

Daar ben ik ook bang voor. Je bovenlichaam zit nu eenmaal in de periferie als je naar iemands gezicht kijkt. Onbewust "scan" je iemand dus ook in die omgeving. En ik heb ook geconstateerd dat ik door grote borsten forser lijk. Lastig. Hoe ga jij hiermee om? 

Is het jou zo storend dat je een heroperatie overweegt met minder cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2018 om 18:31 zei Annemarte:

Mijn pc zei ook dat ik een d kon krijgen. Gezien we ongeveer dezelfde bouw en voorsituatie hebben en zowel mijn als jouw chirurg ons op een d schatten na hetzelfde aantal cc's, denk ik dat het wel haalbaar is (ik hoop het echt haha). Ik krijg high profile. Paste bij de consulente 400cc maar de arts zei dat dit niet ging passen en maakte er 375 van. En ook al wordt het een c cup, zal alsnog een stuk beter worden dan het nu is :)

 

Oh ik hoop het ook! en inderdaad een (volle) C is ook altijd nog beter dan wat het nu is hihi:lol: ik heb geen high profile dus ik ben benieuwd of er dan ook nog verschil in zit in onze maten strakjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-2-2018 om 02:31 zei Lauras:

Klinkt inderdaad als mijn situatie haha! Dat is over een ruime week bij mij verleden tijd..! Ik heb M+ gekozen, ben bang dat ik anders weer zo'n forever-decollete krijg, waar ik niet perse van houd bij mezelf. 

 

Ik heb ook voor een medium profile gekozen, de arts vond dat dit beter mijn mijn huidige borsten zou staan.. ben benieuwd hoor hoe onze resultaten worden en of er nog veel verschil in gaat zitten haha.. leuk dat we allemaal een beetje hetzelfde kiezen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

 

Haha ik ken jullie twijfels. Ik ben 2/2 geopereerd en inmiddels bijna 4 wkn po.

Mijn voor situatie 1.69m, 64kg en kleine 70B, geen volume in de bovenkant.

Ik heb gekozen voor Mentor high profile met Dual plane plaatsing 400cc.

( tijdens mijn eerste consult dacht ik aan 300cc, maar vond dat na passen van kleding erover iets wat aan de kleine kant )

Op dit moment draag ik sport-bh 75E ( ze hadden hier helaas geen 70 in dus zit nu al op zijn strakste )

 

Mijn wens was dat mensen zouden twijfelen in; heeft ze nu gewoon gelukt gehad, of zou het nep zijn?

Ik heb mocht je het leuk vinden een album, laatste foto's zijn van dag 15 po. Morgen of vrijdag maakt ik nieuwe foto's van 74 wkn po.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Auks:

Hoi meiden!

 

Haha ik ken jullie twijfels. Ik ben 2/2 geopereerd en inmiddels bijna 4 wkn po.

Mijn voor situatie 1.69m, 64kg en kleine 70B, geen volume in de bovenkant.

Ik heb gekozen voor Mentor high profile met Dual plane plaatsing 400cc.

( tijdens mijn eerste consult dacht ik aan 300cc, maar vond dat na passen van kleding erover iets wat aan de kleine kant )

Op dit moment draag ik sport-bh 75E ( ze hadden hier helaas geen 70 in dus zit nu al op zijn strakste )

 

Mijn wens was dat mensen zouden twijfelen in; heeft ze nu gewoon gelukt gehad, of zou het nep zijn?

Ik heb mocht je het leuk vinden een album, laatste foto's zijn van dag 15 po. Morgen of vrijdag maakt ik nieuwe foto's van 74 wkn po.

 

X

 

HI Auks!

Bedankt voor het delen van jou verhaal in het kort hierboven! 

is je album openbaar? Zou het leuk vinden om te kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei lovie:

 

Ik heb ook voor een medium profile gekozen, de arts vond dat dit beter mijn mijn huidige borsten zou staan.. ben benieuwd hoor hoe onze resultaten worden en of er nog veel verschil in gaat zitten haha.. leuk dat we allemaal een beetje hetzelfde kiezen :D

 

Haha! Idd wat leuk dat we dezelfde smaak hebben :P Heb jij al een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Lauras:
5 uur geleden zei Auks:

Hoi meiden!

 

Haha ik ken jullie twijfels. Ik ben 2/2 geopereerd en inmiddels bijna 4 wkn po.

Mijn voor situatie 1.69m, 64kg en kleine 70B, geen volume in de bovenkant.

Ik heb gekozen voor Mentor high profile met Dual plane plaatsing 400cc.

( tijdens mijn eerste consult dacht ik aan 300cc, maar vond dat na passen van kleding erover iets wat aan de kleine kant )

Op dit moment draag ik sport-bh 75E ( ze hadden hier helaas geen 70 in dus zit nu al op zijn strakste )

 

Mijn wens was dat mensen zouden twijfelen in; heeft ze nu gewoon gelukt gehad, of zou het nep zijn?

Ik heb mocht je het leuk vinden een album, laatste foto's zijn van dag 15 po. Morgen of vrijdag maakt ik nieuwe foto's van 74 wkn po.

 

X

Oeh ik ben ook erg benieuwd naar je resultaat!

Hoe kan ik je foto's bekijken? heb nog niet zo veel ervaring op het forum :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Lauras:

 

Haha! Idd wat leuk dat we dezelfde smaak hebben :P Heb jij al een album?

Nee nog niet.. jij wel? 
is misschien wel leuk om er eentje te maken, voor en na resultaten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Auks:

Hoi meiden!

 

Haha ik ken jullie twijfels. Ik ben 2/2 geopereerd en inmiddels bijna 4 wkn po.

Mijn voor situatie 1.69m, 64kg en kleine 70B, geen volume in de bovenkant.

Ik heb gekozen voor Mentor high profile met Dual plane plaatsing 400cc.

( tijdens mijn eerste consult dacht ik aan 300cc, maar vond dat na passen van kleding erover iets wat aan de kleine kant )

Op dit moment draag ik sport-bh 75E ( ze hadden hier helaas geen 70 in dus zit nu al op zijn strakste )

 

Mijn wens was dat mensen zouden twijfelen in; heeft ze nu gewoon gelukt gehad, of zou het nep zijn?

Ik heb mocht je het leuk vinden een album, laatste foto's zijn van dag 15 po. Morgen of vrijdag maakt ik nieuwe foto's van 74 wkn po.

 

X

Hoi ik krijg zaterdag dezelfde implantaten als Jij, zou graag even in je album.willen spieken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lauras en @Shaar Ik heb jullie toegevoegd :)

Komen deze week ook weer nieuwe foto's bij. Vrijdag 4 weken po ( ipv 74 zoals in mijn vorige berichtje stond :4: typen is best lastig soms )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.