Ga naar inhoud

nds : 26 februari 2018 : Dr. Grabietz : Wordeye


Aanbevolen berichten

Dag dames, 

 

A.s. maandag heb ik mijn BV, na 20 kg te zijn afgevallen is er nog een leeg b-cupje over en een beschadigde huid. Ik ben 178 en weeg zo een 70 kg nu. Super spannend allemaal, ik twijfel alleen nogal over de maat, ik kan kiezen tussen 450 en 500 cc, dit hebben ze minimaal nodig om de vulling die er ooit zat weer op te vullen. Na vier consulten te hebben gehad, waarbij de pc de persoonlijke voorkeur had om het voor de spier te plaatsen, maar ook de mogelijkheid gaf voor er achter heb ik gekozen om voor de dual-plane techniek te gaan. De bv is bij praktijk Gabriels, ik word geopereerd door drs. Gabrietz. Zouden jullie je mening willen geven over de pas sessie? Links is 450 en rechts 500. Alvast veel dank voor jullie reactie!! Het worden trouwens ronde mentor protheses, met een hoog profiel. Als er dames zijn die van ongeveer dezelfde situatie komen, zou ik heel graag een fototje zien als voorbeeld. 

 

Groetjes!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik zie geen foto's, klopt dat? 

Ik kom qua lengte en gewicht overeen ( 176, 69 kg) alleen ben ik niet zo veel afgevallen. Wel zijn mijn borsten in mijn zwangerschappen erg groot geweest waardoor ik nu ook veel."ruimte" heb. Ik ga voor 400cc dual plane. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaar, dank voor je reactie, ik ben nog een beetje nieuw hier en moet nog even alles uitvogelen. De linker foto is 450CC en de rechter is 500CC. Graag hoor ik je mening, zo lastig om te kiezen...... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei nds:

Hoi Shaar, dank voor je reactie, ik ben nog een beetje nieuw hier en moet nog even alles uitvogelen. De linker foto is 450CC en de rechter is 500CC. Graag hoor ik je mening, zo lastig om te kiezen...... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik twijfelde eerst tussen 400 en 450. Als ik zo bij jou kijkt lijkt 450 mij groot genoeg maar het ligt et natuurlijk aan wat je zelf wilt bereiken.

Wat super knap trouwens dat je 20kg bent afgevallen! Daar zie je echt niks van, superfiguurtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik kan je niet helpen met je vragen, want ik kom van een heel andere voorsituatie (75a, 1.69m 60kg. nu heb ik 345cc dual plane), maar wilde je wel feliciteren met je datum! Super spannend en een mooie beloning voor die 20kg afvallen toch! Ik vind allebei de cc's mooi staan bij je. Maar je bent redelijk groot, dus die 500cc vind ik ook erg mooi staan. Succes met kiezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Hoi! Ik kan je niet helpen met je vragen, want ik kom van een heel andere voorsituatie (75a, 1.69m 60kg. nu heb ik 345cc dual plane), maar wilde je wel feliciteren met je datum! Super spannend en een mooie beloning voor die 20kg afvallen toch! Ik vind allebei de cc's mooi staan bij je. Maar je bent redelijk groot, dus die 500cc vind ik ook erg mooi staan. Succes met kiezen!!

Hoi Hoi, dankje voor je reactie! Komt echt heel dichtbij opeens, de twijfel over alles slaat toe, maar dat zal er wel bij horen. De twijfel is vooral dat ik bang ben spijt te krijgen bij 450, omdat ik in alle verhalen lees dat je beter voor groter kan gaan bij twijfel. Aan de andere kant wil ik niet het effect krijgen, ''borsten waar ga je met die dame naar toe''.  Ik hoop vooral heel blij wakker te worden maandag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Shaar:

Hoi! Ik zie geen foto's, klopt dat? 

Ik kom qua lengte en gewicht overeen ( 176, 69 kg) alleen ben ik niet zo veel afgevallen. Wel zijn mijn borsten in mijn zwangerschappen erg groot geweest waardoor ik nu ook veel."ruimte" heb. Ik ga voor 400cc dual plane. 

Hoi ben ik weer, heeft je pc ook andere suggesties gedaan over voor de spier plaatsen, of kwam deze gelijk met de optie dual plane? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nds Ja, nog maar een paar dagen! Liggen allebei de maten klaar maandag? Ik heb zelf ook getwijfeld tussen die ik nu heb en een maatje groter (390) en ik heb dus voor de kleinere gekozen. Ook op mij is het van toepassing: had best dat grotere maatje mogen zijn! Niet dat ik er spijt van heb, want ze zijn heel mooi en passen goed bij mijn lichaam, maar nu ik eraan gewend ben zou iets groter denk ik ook heel mooi zijn. Ik denk niet dat jij dat effect van 'borsten waar ga je met die dame naartoe' (:4:) krijgt hoor! Vind ze persoonlijk echt niet te groot op die foto, en eigenlijk is 50cc natuurlijk ook best een klein verschil. Ik ga je volgen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nds

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel even aangepast aangezien je al een operatie datum hebt, tevens heb ik het topic verplaatst naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu zowel updates, vragen als je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan dadelijk alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje dames, 450cc is het geworden en ik ben blij toe. Wat een jetsers zeg pff. Nu behoorlijke pijn maar we hebben het er voor over. Ik vind ze nu nog een beetje gek van vorm, maar dat veranderd denk ik nog wel allemaal. Vooral de zijkanten van mn lichaam doen zo een zeer, ik heb nog een weekje vrij, dus ik hoop dat ik snel herstel. Bedankt voor alle lieve berichtjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei nds:

Dankje dames, 450cc is het geworden en ik ben blij toe. Wat een jetsers zeg pff. Nu behoorlijke pijn maar we hebben het er voor over. Ik vind ze nu nog een beetje gek van vorm, maar dat veranderd denk ik nog wel allemaal. Vooral de zijkanten van mn lichaam doen zo een zeer, ik heb nog een weekje vrij, dus ik hoop dat ik snel herstel. Bedankt voor alle lieve berichtjes. 

Gefeliciteerd! Hoop dat de pijn snel minder word... waarom ben je toch voor de 450 gegaan? Als jr een album hebt, mag ik dan mee kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei C-her:

Mag ik ook met je meekijken? :D Heb ook 450cc en ben benieuwd hoe het er bij jou uit ziet!

Tuurlijk, ik heb je toegevoegd! Mag ik ook bij jou een kijkje nemen, ik ben nu ook wel nieuwsgierig haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.