Ga naar inhoud

Lauras : 7 maart 2018 : arts? : Kliniek? : Amerika


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Via google kwam ik op dit forum terecht, ik ben blij dat ik jullie gevonden heb! 

Ik ben een ruimdenkend, positief en gezellig mens, die elke dag omarmt als een kado.

Ik ga graag mijn eigen gang, kan goed alleen zijn maar ben ook een echt familie mens.
Ik ben een perfectionist, en iemand die grondig onderzoek doet voor ze een beslissing neemt, maar vaak ook intuïtie daarin een rol laat spelen. 
Benieuwd jullie te leren kennen!


Ik heb een BV gepland staan op 7 maart a.s. Mentor silicone, dual plane. 
Dit wordt mijn 2e cosmetische ingreep, en de eerste aan de borsten. Hoewel ik erg tevreden ben over mijn lichaam in het algemeen, was de wens voor grotere borsten er sinds een jaar of 10. En met de datum in zicht ben ik opgelucht maar af en toe slaan de zenuwen ook wel toe. Maar daar is nog genoeg tijd voor om over te praten :75:


Het enige waar ik nog over moet beslissen is 325, 350 of 375 cc. Dit moet ik over uiterlijk volgende week beslissen.

Ik ben zelf 170cm, 60/61 kilo zwaar, met een 75/80cm borstkas omvang.

Dit lijkt heel specifiek maar ik ben een heel standaard Nederlands maatje vrouw! ;-) 

 

Ik ben drie keer naar de kliniek geweest om te passen, uitgebreid de tijd genomen, naasten meegenomen en al, en deze maten lijken àllemaal in de categorie "dikke prima!" te vallen! Ik wil graag mooie volle borsten maar het liefst ook weer niet tè onnatuurlijk groot zijn, dat is een fine line in mijn ogen, en dat maakt het zo super moeilijk. De beslissing is natuurlijk als het goed is wel voor een paar (tiental) jaren.. 

 

Ik zou heel graag foto's willen zien of ervaringen willen lezen van dames met om en nabij mijn lichaamsbouw (170 cm, 60 kilo, 75/80 borstkas omvang) die het hele process al achter de rug hebben. Ik hoop dat er meiden zijn die me kunnen helpen om met vertrouwen de knoop door te hakken!!


Ben je om en nabij deze maten dan hoop ik dat je me wilt helpen!

Ik waardeer alle reacties!

 

Bedankt :)

Liefs en tot spreeks, Lauras

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lauras,

 

Wat spannend! Woon je nu zelf in Amerika en bij welke chirurg staat je operatie gepland? Ik heb voor mijn bv ook veel op realself.com naar foto’s gezocht en ben daar ook veel Amerikaanse chirurgen tegengekomen. 

 

Ik ben nu 8 weken po, 1.70 cm, 62 kg en borstomvang meet momenteel 77cm. Ik heb 400 en 450 cc, high profile, dual plane, ronde Mentor protheses gekregen. Mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup. We schelen niet veel kwa lengte en gewicht! Ik was erg bang dat het te groot ging worden, maar achteraf heb ik me druk gemaakt om niets :P Momenteel draag ik een 75E/F, maar het oogt als een D. Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt. 

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lauras

Vraag me eigenlijk hetzelfde af als Aloysa :) Woon je in Amerika? Kan me voorstellen dat het anders nogal een dingetje is, om 3 keer op consult te gaan hihi.

Verder vraag ik me af wat je cupmaat op het moment is. Deze is namelijk mede bepalend voor het eindresultaat.. Heb je meer of minder weefsel van jezelf, voor de bv, dan komt dit natuurlijk bovenop het volume van de prothese. Daarom is het vaak lastig vergelijken..

Ook het aantal cc zegt niet zomaar iets. Het merk van de prothesen, het profile van de prothesen en de stof (in Amerika wordt ook vaak met saline gewerkt, dus weet niet wat jij krijgt?) zijn mede bepalend voor de hoeveelheid projectie en de breedte van de prothesen. Eigenlijk dus voor het eindresultaat.

Ik wil wel eens met je meedenken, maar dan heb ik dus wat meer info nodig :)

Mag ik vragen bij welke pc je je operatie gepland hebt staan? Dan kunnen we dat ook in je topictitel vermelden. Wie weet dat we ooit weer iemand krijgen die ook graag geopereerd wordt in Amerika.

Verder zal ik je even de regels sturen die bij de club horen waar je een aanvraag voor gedaan hebt.

Dit topic is dus nu jouw topic, waar je al je updates en straks je operatieverslag in kwijt kunt. Zo heb je alles bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Aloysa:

Hoi @Lauras,

 

Wat spannend! Woon je nu zelf in Amerika en bij welke chirurg staat je operatie gepland? Ik heb voor mijn bv ook veel op realself.com naar foto’s gezocht en ben daar ook veel Amerikaanse chirurgen tegengekomen. 

 

Ik ben nu 8 weken po, 1.70 cm, 62 kg en borstomvang meet momenteel 77cm. Ik heb 400 en 450 cc, high profile, dual plane, ronde Mentor protheses gekregen. Mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup. We schelen niet veel kwa lengte en gewicht! Ik was erg bang dat het te groot ging worden, maar achteraf heb ik me druk gemaakt om niets :P Momenteel draag ik een 75E/F, maar het oogt als een D. Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt. 

 

Succes met je keuze!

Hey Aloysa!

Bedankt voor je input! Dit is precies waar ik op hoopte!! 

 

Ja ik woon in Amerika, vandaar dat ik niet de luxe heb om alle chirurgen te bezoeken die in deze fora worden genoemd. 

 

Ik heb idd ook op realself gekeken maar ik zie daar heel weinig meiden van ons "hollandse maatje". Dan merk je wel dat Nederlanders lange mensen zijn, de meesten zijn een stuk kleiner in lengte en dan pakt het vergelijk kwa cc's en maat ook gelijk een stuk anders uit. Vandaar dat ik verder ging zoeken en zodoende kwam ik hier. 

 

Heb jij gekozen voor high profile omdat je graag "altijd" een decolleté wil zien? Wilde jij graag dat de BV "goed opviel" en maakt het jou uit als bekenden die niet op de hoogte waren van de BV het zou opvallen dat je een BV gedaan hebt? 

 

Ik zou heel graag toegevoegd worden aan je album. Ik waardeer het enorm! 
 

Ik krijg ook ronde Mentor, dual plane. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi @Lauras

Vraag me eigenlijk hetzelfde af als Aloysa :) Woon je in Amerika? Kan me voorstellen dat het anders nogal een dingetje is, om 3 keer op consult te gaan hihi.

Verder vraag ik me af wat je cupmaat op het moment is. Deze is namelijk mede bepalend voor het eindresultaat.. Heb je meer of minder weefsel van jezelf, voor de bv, dan komt dit natuurlijk bovenop het volume van de prothese. Daarom is het vaak lastig vergelijken..

Ook het aantal cc zegt niet zomaar iets. Het merk van de prothesen, het profile van de prothesen en de stof (in Amerika wordt ook vaak met saline gewerkt, dus weet niet wat jij krijgt?) zijn mede bepalend voor de hoeveelheid projectie en de breedte van de prothesen. Eigenlijk dus voor het eindresultaat.

Ik wil wel eens met je meedenken, maar dan heb ik dus wat meer info nodig :)

Mag ik vragen bij welke pc je je operatie gepland hebt staan? Dan kunnen we dat ook in je topictitel vermelden. Wie weet dat we ooit weer iemand krijgen die ook graag geopereerd wordt in Amerika.

Verder zal ik je even de regels sturen die bij de club horen waar je een aanvraag voor gedaan hebt.

Dit topic is dus nu jouw topic, waar je al je updates en straks je operatieverslag in kwijt kunt. Zo heb je alles bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)

 

xx BB

Hi BB!

Allereerst bedankt voor je positieve reacties en je hulpvaardige insteek. Dat wordt enorm gewaardeerd en is voor mij een echte steun! Vooral omdat ik aan de andere kant van de plas zit en weinig ervaringen mee krijg van gewone Hollandse meiden zoals ik. 

De reactie die ik kreeg bij het voorsteltopic dacht ik eerlijk gezegt "jij hebt het niet helemaal begrepen..", het leek wel over te komen als een soort sneer (?!) Zo kreeg ik een totaal verkeerde eerste indruk van deze groep. Gelukkig reageerde jij! Bedankt, nogmaals :)!

En nu kreeg ik nog zo'n goede inhoudelijke reply van @Aloysa 


Ik heb gekozen voor silicone, ronde, van Mentor, m+ profiel. Initieel koos ik voor anatomische, de zogenaamde "gummybear" maar zie daar toch vanaf. 


Momenteel heb ik vaak 75B/80A in beha maat. Maar die B cup vul ik niet helemaal :o Kleine B dus! Vooral de bovenhelft van de borst is wat minder stevig en gevuld dan ik idealiter zou willen zien. Toch heb ik nog heel prima borsten mezelf realiserende dat ik 2 kids +- 15 maanden borstvoeding heb gegeven. Ging van een cup 75F (tijdens borstvoeding) terug naar de 75A/B en mag absoluut niet klagen over hoe mooi ze wel niet zijn terug gekomen in hun oorspronkelijke vorm. Maar toch genoot ik van dat volle shirt ;) En hou ik van mooie wat grotere borsten. Niet a la Pamela Anderson, het mag wel natuurlijk blijven. Het liefst net op de rand van "zou het van haarzelf zijn…of zou ze een  BV ondergaan hebben..?!" Snap je?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Lauras:

Hi BB!

Allereerst bedankt voor je positieve reacties en je hulpvaardige insteek. Dat wordt enorm gewaardeerd en is voor mij een echte steun! Vooral omdat ik aan de andere kant van de plas zit en weinig ervaringen mee krijg van gewone Hollandse meiden zoals ik. 

De reactie die ik kreeg bij het voorsteltopic dacht ik eerlijk gezegt "jij hebt het niet helemaal begrepen..", het leek wel over te komen als een soort sneer (?!) Zo kreeg ik een totaal verkeerde eerste indruk van deze groep. Gelukkig reageerde jij! Bedankt, nogmaals :)!

En nu kreeg ik nog zo'n goede inhoudelijke reply van @Aloysa 


Ik heb gekozen voor silicone, ronde, van Mentor, m+ profiel. Initieel koos ik voor anatomische, de zogenaamde "gummybear" maar zie daar toch vanaf. 


Momenteel heb ik vaak 75B/80A in beha maat. Maar die B cup vul ik niet helemaal :o Kleine B dus! Vooral de bovenhelft van de borst is wat minder stevig en gevuld dan ik idealiter zou willen zien. Toch heb ik nog heel prima borsten mezelf realiserende dat ik 2 kids +- 15 maanden borstvoeding heb gegeven. Ging van een cup 75F (tijdens borstvoeding) terug naar de 75A/B en mag absoluut niet klagen over hoe mooi ze wel niet zijn terug gekomen in hun oorspronkelijke vorm. Maar toch genoot ik van dat volle shirt ;) En hou ik van mooie wat grotere borsten. Niet a la Pamela Anderson, het mag wel natuurlijk blijven. Het liefst net op de rand van "zou het van haarzelf zijn…of zou ze een  BV ondergaan hebben..?!" Snap je?

 

 

Hoi hoi

Ja heel begrijpelijk dat je het opvatte als een sneer.. Zo kwam het bij mij ook over.. Maar trek je er maar niks van aan, gelukkig zijn ze hier niet allemaal zo, en als iemand echt te ver gaat, en blijft gaan, dan worden ze verbannen van het forum. Het is niet de bedoeling dat hier een rare sfeer ontstaat. Het moet een fijn forum blijven, waarin we elkaar helpen, niet waarin we elkaar afzeiken (om het maar eens even plat te zeggen)

Maar.. terug 'on topic'
Nou, allereerst, met de Mentor moderate plus profile, ga jij echt geen tegen het randje neppe borsten krijgen. Het is een hele mooie prothese die precies in zit tussen de ''standaard' profiles :)

Ik zal eens even de maten voor je onder elkaar zetten, zodat je ziet hoeveel (hoe weinig) verschil er zit tussen alledrie.. Misschien dat de keuze dan ietsje makkelijker wordt ;) 

325 is 12,3 cm breed met een projectie van 3,8 cm

350 is 12,6 cm breed met een projectie van 3,8 cm

375 is 12,9 cm breed met een projectie van 3,9 cm

Zoals je ziet, het scheelt in de breedte 0,6 cm en in het volume naar voren scheelt het niks.. ja 1 mm.. maar knapperd die dat kan zien met het blote oog ;) 

Ik zou het dus eigenlijk een beetje af laten hangen van je pc, en hem laten bepalen wat hij het beste bij je vindt passen, en wat het meeste jouw gewenst resultaat gaat benaderen. 

In principe kom je met alledrie deze prothesen uit op een mooie C voor het zicht.
In bh zal het wel een D worden, omdat de bh maat altijd wat groter is, dan de zichtmaat (geen idee hoe dat komt, misschien door de breedte van de prothesen die nog eens extra IN je borsten komen en daar dan de beugel omheen moet passen) maar je moet van de zichtmaat uitgaan om te weten wat het gaat worden.

Ik geef geen garanties, maar heb de laatste jaren regelmatig gokjes gewaagd hier ;) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Ja heel begrijpelijk dat je het opvatte als een sneer.. Zo kwam het bij mij ook over.. Maar trek je er maar niks van aan, gelukkig zijn ze hier niet allemaal zo, en als iemand echt te ver gaat, en blijft gaan, dan worden ze verbannen van het forum. Het is niet de bedoeling dat hier een rare sfeer ontstaat. Het moet een fijn forum blijven, waarin we elkaar helpen, niet waarin we elkaar afzeiken (om het maar eens even plat te zeggen)

Maar.. terug 'on topic'
Nou, allereerst, met de Mentor moderate plus profile, ga jij echt geen tegen het randje neppe borsten krijgen. Het is een hele mooie prothese die precies in zit tussen de ''standaard' profiles :)

Ik zal eens even de maten voor je onder elkaar zetten, zodat je ziet hoeveel (hoe weinig) verschil er zit tussen alledrie.. Misschien dat de keuze dan ietsje makkelijker wordt ;) 

325 is 12,3 cm breed met een projectie van 3,8 cm

350 is 12,6 cm breed met een projectie van 3,8 cm

375 is 12,9 cm breed met een projectie van 3,9 cm

Zoals je ziet, het scheelt in de breedte 0,6 cm en in het volume naar voren scheelt het niks.. ja 1 mm.. maar knapperd die dat kan zien met het blote oog ;) 

Ik zou het dus eigenlijk een beetje af laten hangen van je pc, en hem laten bepalen wat hij het beste bij je vindt passen, en wat het meeste jouw gewenst resultaat gaat benaderen. 

In principe kom je met alledrie deze prothesen uit op een mooie C voor het zicht.
In bh zal het wel een D worden, omdat de bh maat altijd wat groter is, dan de zichtmaat (geen idee hoe dat komt, misschien door de breedte van de prothesen die nog eens extra IN je borsten komen en daar dan de beugel omheen moet passen) maar je moet van de zichtmaat uitgaan om te weten wat het gaat worden.

Ik geef geen garanties, maar heb de laatste jaren regelmatig gokjes gewaagd hier ;) 

 

xxx BB

Hee BB bedankt!

Wat een nuttige info. Na een hoop research had ik die getallen nog iet gezien. 

 

Wow in milimeters nauwkeurig scheelt dat dus bijna geen moer!! (om het maar even plat uit te drukken) Dan denk ik echt, waar heb ik het over! Dat ziet geen hond met het blote oog.

 

Tijdens het passen kon ik wel duidelijk merken dat vooral de breedte een rol speelt. En dat is de reden waarom ik de 400cc m+ gelijk aan de kant legde, dat werd 'm niet. Veel te breed vond ik dat. Waarschijnlijk als ik de stijgende lijn zo bekijken zal dat dan ook maar 0.3 schelen in breedte… wellicht vind ik de 375 dan ook te breed… en zou ik zo voor d 350 moeten gaan. Dan zegt er toch weer een stemmetje: wat als je ze te klein vind, net als zoveel meiden dat ervaren na hun bv! 

 

Ik hoop dat ik teogevoegd mag worden aan fotoalbums van meiden met mijn postuur. Is er een zoekfunctie om daarnaar te zoeken, en zo hen een bericht te sturen met verzoek om toegevoegd te worden? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lauras:

Hey Aloysa!

Bedankt voor je input! Dit is precies waar ik op hoopte!! 

 

Ja ik woon in Amerika, vandaar dat ik niet de luxe heb om alle chirurgen te bezoeken die in deze fora worden genoemd. 

 

Ik heb idd ook op realself gekeken maar ik zie daar heel weinig meiden van ons "hollandse maatje". Dan merk je wel dat Nederlanders lange mensen zijn, de meesten zijn een stuk kleiner in lengte en dan pakt het vergelijk kwa cc's en maat ook gelijk een stuk anders uit. Vandaar dat ik verder ging zoeken en zodoende kwam ik hier. 

 

Heb jij gekozen voor high profile omdat je graag "altijd" een decolleté wil zien? Wilde jij graag dat de BV "goed opviel" en maakt het jou uit als bekenden die niet op de hoogte waren van de BV het zou opvallen dat je een BV gedaan hebt? 

 

Ik zou heel graag toegevoegd worden aan je album. Ik waardeer het enorm! 
 

Ik krijg ook ronde Mentor, dual plane. 

Ik heb je toegevoegd! Ik zal van het weekend ook weer eens een full body update foto plaatsen, ik vind dat je dan de verhoudingen toch wat beter ziet. 

 

Voor Nederlandse begrippen hebben we een gemiddelde lengte, maar in het buitenland zal dat inderdaad anders zijn. Ik geloof dat Nederlands zelfs het langste volk ter wereld zijn? :44:

 

Ik wilde graag ook zonder bh een mooi decolleté inderdaad, bovenop had ik vrijwel geen volume. Als ik een keer een feestje heb en een mooi jurkje of shirtje aan wil waarbij een bh niet praktisch is, lijkt het me ideaal dat je dan zonder bh nog steeds een mooi decolleté hebt :DIk wilde niet dat het erg zou opvallen, ik was ook erg bang dat het te groot ging worden, maar achteraf vind ik de grootte perfect! Als ik me normaal kleed heb ik nu niet het idee dat het enorm opvalt, ik droeg hiervoor ook altijd maximizers. Op werk is het in ieder geval nog niemand opgevallen. Op werk weten alleen mijn twee vrouwelijke collega's het, maar verder werk ik alleen maar met mannen en daar vertel ik het liever niet tegen. In mijn directe omgeving weet eigenlijk iedereen het, ik ben er ook heel open over. 

 

Ik wilde niet dat het direct zou opvallen, maar mensen mogen wel twijfelen of ze nu wel of niet echt zouden zijn :P Zoals de slogan van een Amerikaanse pc (dr. Ghavami) die ik volg op instagram: keep them guessing :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Lauras:

Hee BB bedankt!

Wat een nuttige info. Na een hoop research had ik die getallen nog iet gezien. 

 

Wow in milimeters nauwkeurig scheelt dat dus bijna geen moer!! (om het maar even plat uit te drukken) Dan denk ik echt, waar heb ik het over! Dat ziet geen hond met het blote oog.

 

Tijdens het passen kon ik wel duidelijk merken dat vooral de breedte een rol speelt. En dat is de reden waarom ik de 400cc m+ gelijk aan de kant legde, dat werd 'm niet. Veel te breed vond ik dat. Waarschijnlijk als ik de stijgende lijn zo bekijken zal dat dan ook maar 0.3 schelen in breedte… wellicht vind ik de 375 dan ook te breed… en zou ik zo voor d 350 moeten gaan. Dan zegt er toch weer een stemmetje: wat als je ze te klein vind, net als zoveel meiden dat ervaren na hun bv! 

 

Ik hoop dat ik teogevoegd mag worden aan fotoalbums van meiden met mijn postuur. Is er een zoekfunctie om daarnaar te zoeken, en zo hen een bericht te sturen met verzoek om toegevoegd te worden? 

 

Je moet het zo zien.. Niet alleen de breedte van je borst moet gevuld worden, maar ook de 'hoogte'
Het stuk dat nu leeg is, wil je toch graag wat volume in hebben. Hoe breder de prothese, hoe hoger de bolling begint, of hoe hoger de vulling van je borst begint.. Dat is de reden waarom ik eigenlijk aangaf, bespreek dat met je pc en laat hem bepalen. Hij kan zien wanneer de bolling/vulling natuurlijk is en wanneer niet..

Het is echt zoooooooo ontzettend lastig om te vergelijken. Geen borst is hetzelfde.. 
En als je wat volume mist in jouw borst, maar wel een bepaalde hoeveelheid weefsel hebt, dan moet die borst opgevuld worden.. Jouw wens, moet begrepen worden door de pc, en het heeft mijns inziens weinig nut om dan heel lang te gaan zoeken naar hoe het bij jou zal gaan worden :P Ik denk dat je eerder moet zoeken op hoe je het graag wilt hebben, en dat je die foto's meeneemt naar je pc en hem laat zien: dit moet het worden! Zo wil ik ze. Welke prothese heb ik daarvoor nodig.

Zoeken op aantal cc, zou ik je dus afraden, je gaat er echt niet wijzer door worden helaas.. Ik heb dat 6 jaar geleden ook geprobeerd, maar ik ben er toen niks mee opgeschoten...  Bedoel het echt niet verkeerd he haha, maar het is zonde van je tijd om zo te zoeken. Dat is ook niet te doen, om zoiets in een zoekmachine te krijgen, dat als je dit en dat trefwoord intikt, je op basis van postuur een foto krijgt, met dat aantal cc, en die verhoudingen. 

Zeker omdat er zo weinig verschil zit tussen de prothesen, is het belangrijk om foto's te zoeken van resultaten die je mooi vindt. Dus zowel qua grootte, maar ook qua 'sideboob'
Wil je een borst ietsje breder dan je eigen lichaam of juist niet.. (Te smal is ook niet mooi, maar ik neem aan dat je pc daar al rekening mee gehouden heeft in de keuze die je gekregen hebt)

Uiteraard is het goed om vooral te gaan zoeken en pfff als je dan toch bezig bent, kijk dan idd ook ff naar de boobs van Aloysa. Die zijn echt heel mooi :P 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Aloysa:

Ik heb je toegevoegd! Ik zal van het weekend ook weer eens een full body update foto plaatsen, ik vind dat je dan de verhoudingen toch wat beter ziet. 

 

Voor Nederlandse begrippen hebben we een gemiddelde lengte, maar in het buitenland zal dat inderdaad anders zijn. Ik geloof dat Nederlands zelfs het langste volk ter wereld zijn? :44:

 

Ik wilde graag ook zonder bh een mooi decolleté inderdaad, bovenop had ik vrijwel geen volume. Als ik een keer een feestje heb en een mooi jurkje of shirtje aan wil waarbij een bh niet praktisch is, lijkt het me ideaal dat je dan zonder bh nog steeds een mooi decolleté hebt :DIk wilde niet dat het erg zou opvallen, ik was ook erg bang dat het te groot ging worden, maar achteraf vind ik de grootte perfect! Als ik me normaal kleed heb ik nu niet het idee dat het enorm opvalt, ik droeg hiervoor ook altijd maximizers. Op werk is het in ieder geval nog niemand opgevallen. Op werk weten alleen mijn twee vrouwelijke collega's het, maar verder werk ik alleen maar met mannen en daar vertel ik het liever niet tegen. In mijn directe omgeving weet eigenlijk iedereen het, ik ben er ook heel open over. 

 

Ik wilde niet dat het direct zou opvallen, maar mensen mogen wel twijfelen of ze nu wel of niet echt zouden zijn :P Zoals de slogan van een Amerikaanse pc (dr. Ghavami) die ik volg op instagram: keep them guessing :) 

 

Haha! "Keep them guessing.." had ik nog niet eerder gehoord, das een goeie!

 

Je hebt helemaal gelijk: Het langste volk op aarde, dat wordt me hier toch wel duidelijk. Mijn kinderen zijn by far de langste in hun klas. Ik krijg vaak de opmerking dat ik lang ben, terwijl ik inderdaad maar een gemiddelde vrouw ben in Nederland. 

Het klinkt als een droom als ik zonder beha in een jurkje zou kunnen… ik denk niet dat ik dat ooit zou durven. Maar zeg nooit nooit! Wie weet na de BV…

Kleding kan een hoop van het volume verbloemen, mochten ze "te groot"  uitvallen. Ik ben alleen super bang om te groot te zijn in een bikini. Ik heb de voorkeur om mijn familie (ouders, zussen, tantes etc) niets te vertellen en het zou mooi zijn als het dus ook niet te gek veel opvalt. Ik loop al jaren rond met grote vullingen (haha!!) en de laatste keer dat ik familie in het echt (dus niet via skype etc) zag is 2 jaar geleden. Dus het zou mooi zijn als ik ze weer zie dat hen dan niets opvalt... Misschien nèt genoeg to get them guessing, maar niet zoveel dat ze niet meer hoeven te guessen omdat het antwoord er al dik bovenop ligt :75: 

 

Na rond gelezen te hebben op het forum ben ik toch meer geneigd voor de 350 of 375 te gaan! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn surgical date komt dichterbij!

Tijd voor een belletje naar de kliniek….

 

Er waren veel meiden die bepaalde post op beha's kochten, zonder beugels, met voorsluiting voor na de operatie. Ik hoorde allerlei goede keuzes als Hema, dus ik dacht shoot, dat heb ik hier niet dus moet ik weer op zoek naar een alternatief…. Maar Gelukkig, Ik hoef geen post-op bra te kopen. De werkwijze hier is ik heb straks als ik wakker wordt een bepaalde surgicalbra aan na de operatie en krijg tijdens het post op afspraak een bepaalde specifieke bandeau bra aan, plus een voor thuis. Handig voor als er een in de was zit. Fijn!
Weer een zorg minder :)

 

Verder werd me verteld om relaxte sportkleding aan te doen naar de surgical institute op dé dag, en een shirt met voorsluiting, rits of knopen. 

 

Ik zit nog steeds te dubben over de maat… 325-350-375. Ik kreeg te horen dat de chirurg alle drie de maten had besteld en als hij mij belt, de avond voor de operatie, kan ik de maat doorgeven. 

ik weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn :rolleyes::lol:nòg een week om mn hersens te breken over welke keuze nu de beste is!! 

 

Wie heeft er ook zo enorm getwijfeld en heeft goede keuze tips voor me!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2018 om 20:46 zei best_boobie:

Hoi hoi

Ja heel begrijpelijk dat je het opvatte als een sneer.. Zo kwam het bij mij ook over.. Maar trek je er maar niks van aan, gelukkig zijn ze hier niet allemaal zo, en als iemand echt te ver gaat, en blijft gaan, dan worden ze verbannen van het forum. Het is niet de bedoeling dat hier een rare sfeer ontstaat. Het moet een fijn forum blijven, waarin we elkaar helpen, niet waarin we elkaar afzeiken (om het maar eens even plat te zeggen)

Maar.. terug 'on topic'
Nou, allereerst, met de Mentor moderate plus profile, ga jij echt geen tegen het randje neppe borsten krijgen. Het is een hele mooie prothese die precies in zit tussen de ''standaard' profiles :)

Ik zal eens even de maten voor je onder elkaar zetten, zodat je ziet hoeveel (hoe weinig) verschil er zit tussen alledrie.. Misschien dat de keuze dan ietsje makkelijker wordt ;) 

325 is 12,3 cm breed met een projectie van 3,8 cm

350 is 12,6 cm breed met een projectie van 3,8 cm

375 is 12,9 cm breed met een projectie van 3,9 cm

Zoals je ziet, het scheelt in de breedte 0,6 cm en in het volume naar voren scheelt het niks.. ja 1 mm.. maar knapperd die dat kan zien met het blote oog ;) 

Ik zou het dus eigenlijk een beetje af laten hangen van je pc, en hem laten bepalen wat hij het beste bij je vindt passen, en wat het meeste jouw gewenst resultaat gaat benaderen. 

In principe kom je met alledrie deze prothesen uit op een mooie C voor het zicht.
In bh zal het wel een D worden, omdat de bh maat altijd wat groter is, dan de zichtmaat (geen idee hoe dat komt, misschien door de breedte van de prothesen die nog eens extra IN je borsten komen en daar dan de beugel omheen moet passen) maar je moet van de zichtmaat uitgaan om te weten wat het gaat worden.

Ik geef geen garanties, maar heb de laatste jaren regelmatig gokjes gewaagd hier ;) 

 

xxx BB

@best_boobie en @Lauras bedoelden jullie mij dat ik een sneer uitdeelden dat was niet mij bedoeling.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.