Ga naar inhoud

Voorstellen + BV 7 maart '18 in Amerika


Lauras

Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Via google kwam ik op dit forum terecht, ik ben blij dat ik jullie gevonden heb! 

Ik ben een ruimdenkend, positief en gezellig mens, die elke dag omarmt als een kado.

Ik ga graag mijn eigen gang, kan goed alleen zijn maar ben ook een echt familie mens.
Ik ben een perfectionist, en iemand die grondig onderzoek doet voor ze een beslissing neemt, maar vaak ook intuïtie daarin een rol laat spelen. 
Benieuwd jullie te leren kennen!


Ik heb een BV gepland staan op 7 maart a.s, het hele voortraject zit er bij mij al op. Dit wordt mijn 2e cosmetische ingreep, en de eerste aan de borsten. Hoewel ik erg tevreden ben over mijn lichaam in het algemeen, was de wens voor grotere borsten er sinds een jaar of 10. 
Het enige waar ik nog over moet beslissen is 325, 350 of 375 cc.

Ik ben drie keer naar de kliniek geweest om te passen, uitgebreid de tijd genomen, naasten meegenomen en al, en deze maten lijken àllemaal in de categorie "dikke prima!" te vallen! 

Hierbij zou ik dus graag jullie hulp inschakelen. Ik zou heel graag foto's willen zien van dames met om en nabij mijn lichaamsbouw die het hele process al achter de rug hebben. Het aantal cc's maakt niet uit - Het is misschien zelfs goed om andere hoeveelheden cc's te zien ter vergelijk. Dit kan mij enorm helpen in mijn beslissing en ik hoop dus ook dat er meiden zijn die me kunnen helpen!! 

 

Ik ben zelf 170cm, 60/61 kilo zwaar, met een 75/80cm borstkas omvang.

Dit lijkt heel specifiek maar ik ben een heel standaard Nederlands maatje vrouw! ;-) 


Ben je om en nabij deze maten dan hoop ik dat je me wilt helpen!

Ik waardeer alle reacties!

 

Bedankt!

Liefs en tot spreeks, Lauras

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Lauras:

Hoi meiden!

Via google kwam ik op dit forum terecht, ik ben blij dat ik jullie gevonden heb! 

Ik ben een ruimdenkend, positief en gezellig mens, die elke dag omarmt als een kado.

Ik ga graag mijn eigen gang, kan goed alleen zijn maar ben ook een echt familie mens.
Ik ben een perfectionist, en iemand die grondig onderzoek doet voor ze een beslissing neemt, maar vaak ook intuïtie daarin een rol laat spelen. 
Benieuwd jullie te leren kennen!


Ik heb een BV gepland staan op 7 maart a.s, het hele voortraject zit er bij mij al op. Dit wordt mijn 2e cosmetische ingreep, en de eerste aan de borsten. Hoewel ik erg tevreden ben over mijn lichaam in het algemeen, was de wens voor grotere borsten er sinds een jaar of 10. 
Het enige waar ik nog over moet beslissen is 325, 350 of 375 cc.

Ik ben drie keer naar de kliniek geweest om te passen, uitgebreid de tijd genomen, naasten meegenomen en al, en deze maten lijken àllemaal in de categorie "dikke prima!" te vallen! 

Hierbij zou ik dus graag jullie hulp inschakelen. Ik zou heel graag foto's willen zien van dames met om en nabij mijn lichaamsbouw die het hele process al achter de rug hebben. Het aantal cc's maakt niet uit - Het is misschien zelfs goed om andere hoeveelheden cc's te zien ter vergelijk. Dit kan mij enorm helpen in mijn beslissing en ik hoop dus ook dat er meiden zijn die me kunnen helpen!! 

 

Ik ben zelf 170cm, 60/61 kilo zwaar, met een 75/80cm borstkas omvang.

Dit lijkt heel specifiek maar ik ben een heel standaard Nederlands maatje vrouw! ;-) 


Ben je om en nabij deze maten dan hoop ik dat je me wilt helpen!

Ik waardeer alle reacties!

 

Bedankt!

Liefs en tot spreeks, Lauras

Welkom

Misschien dat er dames reageren maar het lijkt mij als je in Amerika geopereerd wordt er genoeg site's zijn met  heel veel voorbeeld foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ank:

Welkom

Misschien dat er dames reageren maar het lijkt mij als je in Amerika geopereerd wordt er genoeg site's zijn met  heel veel voorbeeld foto's

Hoi @Ank

Bedankt voor je reactie! 

Op internet zijn überhaupt heel veel voorbeeldfoto's, dat is voor iemand vanuit Nederland niet minder inzichtelijk dan voor iemand in Amerika, daarom zoek ik juist specifiek naar de persoonlijke verhalen achter foto's van Nederlandse "reisgenoten", zodat ik een goede keuze kan maken. Die informatie en hulp hoop ik hier te vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Lauras:

Misschien kan een admin deze topic sluiten @best_boobie

Ik besefte me na het nogmaals lezen van de richtlijnen dat mijn topic beter past in de operatie topic, aangezien ik al een datum heb. 

Ik zal dit topic idd sluiten, aangezien je niet echt een zinnige reactie gekregen hebt.. Ik zat al te kijken of ik het kon samenvoegen, maar dat lijkt me weinig zinvol.

Ik ga wel nog even reageren op je andere bericht :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.