Ga naar inhoud

Nikitamojo : 8 maart 2018 : Dr. G.Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hooi dames! 

Ik heb veel gehad aan alle verslagen dus ik wil er zelf ook maar 1 gaan schrijven!

 

Ik ben echt obsessed met mooie borsten en wou die altijd al hebben. Toen heb ik in een impulsieve bui een afspraak gemaakt bij Faceland voor een consult. 31 januari was het zo ver. Ik had een consult bij faceland utrecht.

 

Ik wist totaal niet wat ik wou, hoeveel cc en wat voor maat. Begon met de grootste maat die er in past en ik was gelijk verliefd! 440 cc motiva corsé. Niet te zuinig klein ook haha! Ik heb nu een 70B. Nog meer meiden met deze maat? En hebben jullie hier fotos van?

 

 Mijn planning was om in juni onder het mes te gaan, maar ze lieten me weten dat ze 8 maart al een plek vrij hadden. Daar hoefde ik geen minuut over na te denken..:rolleyes: JA hoe sneller hoe beter!!!

 

Nu ben ik echt de dagen aan het aftellen.. het duurt ZOO lang haha. Nog 2 weekjes en dan ga ik onder het mes. Zenuwachtig maar vooral mega veel zin in! 

 

En dames, is het echt 6 weken niet sporten??? Of is dat ruim genomen 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.