Ga naar inhoud

Verband die niet af mag...


Kasia

Aanbevolen berichten

Hoi dames

17-12-10 heb ik me borsten gekregen 260cc's voor de spier operatie ging goed alleen mij bloeddruk was heel hoog maar thuis was tie weer normaal,

Ik vroeg me af of iemand van jullie ook een verband eigenlijk zijn me borsten helemaal ingetaped ook had en hoe lang mochten jullie die niet er af doen,

tege mij was het gezegd dat de tape/verband zo land om be lichaam moest bijven tot dat de hegtingen niet er uit zijn, maar het valt niet mee om 2 weken niet te douschen en moeilijk te kunnen ademen,

Weet iemand een goede raad, help :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kasia,

Ik zat ook in het tape/verband en dat mocht na 10 tot 14 dagen eraf. Heb me steeds aan de onderkant goed gedouched en verder onder mijn armen met een washandje. Voor het wassen van mijn haren ging ik naar mijn kapper. Die deed het dan ook fohnen en opkammen of zo. Ja koste wel wat geld natuurlijk maar zo heb ik het wel gedaan. Na 10 dagen heeft mijn vriend het verband eraf gehaald en ben ik naar de huisarts gegaan om de hechtingen eruit te laten halen. Alles zag er verder goed uit. Wel heb ik nog een zes tal weken met een sportbh dag en nacht aan gehad.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.