Ga naar inhoud

Monobloc hydrogel


Pauline1995

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei B00bies:

 

Oh wat vervelend zeg :( Ja, zonde hé.. Ik wil misschien over 4 a 5 jaar wel kinderen (mocht het mij gegund zijn) en om dan voor die tijd al 7000 euro aan een borstvergroting uit te hebben gegeven en mogelijk moet ik daarna misschien wel weer voor 3500 euro (of meer) onder het mes vanwege de schade door een eventuele zwangerschap. Misschien hoeft dat wel niet, maar dat valt helaas van te voren niet te voorspellen. Dat vind ik wel erg veel geld om aan mooie borsten uit te geven binnen een tijdsbestek van 6 of 7 jaar.. 

 

Daarbij als je nu al rimpels hebt aan de zijkant kan je denk ik beter niet breder gaan, zeker niet bij de Monobloc Hydrogel. Dus dan moet je denk ik al over op siliconen protheses als je groter wilt gaan, tenzij Monobloc Hydrogel met een extra high profile variant komen dat zou echt een uitkomst zijn. 

 

xx

Een vriendin van mij heeft extra high profile van Monoblock hydrogel gekregen in de wellness kliniek in belgie...er bestaat zelfs ultra high..die heeft nog meer projectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei anoniem89:

Een vriendin van mij heeft extra high profile van Monoblock hydrogel gekregen in de wellness kliniek in belgie...er bestaat zelfs ultra high..die heeft nog meer projectie

 

Dat moeten dan de siliconen van Monobloc zijn geweest en niet de Hydrogels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.