Ga naar inhoud

Tweede keer, maar hoe groot?


Aelka

Aanbevolen berichten

Ik heb 6 jaar geleden, relatief snel, gekozen voor 300cc dual plane high profile. Altijd tevreden geweest maar sinds een tijd toch de wens voor groter. Heb al een consult gehad bij Bergman Bilhoven. Gelet op mijn bouw, 1.68 en 55 kilo werd 400 aangeraden.  Het lijkt erop dat het 400-500 cc gaat worden. Twijfel nog wel want wil niet weer over een paar jaar maar wil ook niet te groot gaan. Dus wellicht dat het forum/jullie mij extra kan/kunnen helpen in de keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aelka ik heb ruim 3 jaar geleden ook een snelle keuze gemaakt. Ben toen voor 280cc Hp achter de spier gegaan. Het ziet er mooi en natuurlijk uit. Helaas ben ik ook heel erg aan het twijfelen de laatste tijd. Ik heb hier mooie fotos voorbij zien komen van meiden met hetzelfde postuur 168m 62kg ik heb 3 maart een consult bij faceland. Ik denk dat mijn keuze naar 400 cc neigt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.