Ga naar inhoud

jflower : 26 februari 2018 : Dr. Fresow : Bauland kliniek ( Hersteloperatie)


Gast jflower

Aanbevolen berichten

Hee meiden, 

 

Ik heb er zoveel zin in!! Maandag mijn 2e (3e) Borst operatie. Na 4 maanden herstel aan mijn beide borsten, word ik maandag eindelijk weer geopereerd en ik heb er echt mega veel zin in en ben er helemaal klaar voor. Ik word nu geopereerd door Roel Fresow en ga voor 295 cc Motiva full dual plane. Vorige keer had ik 275 cc, maar na goed overleg met dokter Fresow toch besloten om dit keer voor 295 cc te gaan. Ik heb nu een 75B en ben gespierd en slank kwa bouw dus ben benieuwd wat het word. Gelukkig weet ik al hoe de operatie gaat en hoe alles aanvoelt dus ben niet zo zenuwachtig. Ik hoop alleen zo dat het dit keer wel goed gaat en vind dat wel echt spannend. Hopelijk word het heel mooi en kan ik de emotionele rollercoaster achter me laten dus ben echt benieuwd. Ik zit op het moment nog te wachten op een belletje van de anethesie en de tijd dat ik word geopereerd. Als dit vroeg is rij ik de avond daarvoor nog naar het hotel op het terrein waar de kliniek zit. Dit is echt een heel fijn hotel en ook echt niet duur. Dat is gewoon een stuk relaxter de dag van de operatie. Ik hou jullie op de hoogte. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.