Ga naar inhoud

Sebbin of Motiva


LanaNik

Aanbevolen berichten

Dag dames!

gisteren op consultatie geweest bij Dokter Verdonck in Diest en kijk nu al naar uit naar de operatie, de enige twijfel is het merk van de implantaten... 

ik ben 1.78, had vroeger een c cup maar na borstvoeding is er een b cup met helemaal geen volume bovenaan, dus borst zakt een beetje 

 

Ik zou gaan voor 375cc, dokter adviseert motiva full met progressive gel plus.. of moet ik toch sebbin overwegen?...

 

alvast super bedankt voor jullie reacties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@LanaNik Hey, heb je ondertussen al gekozen? Ik ga voor 295cc motiva progressive plus omdat ik ook geen volume meer heb bovenaan na borstvoeding. Ik heb momenteel ook een lege b. Ik wordt door dr Verdonck geopereerd op 3/4. Heb je al een datum vastliggen of heb je nog twijfels? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 22-3-2018 om 18:38 zei femme b:

@LanaNik Hey, heb je ondertussen al gekozen? Ik ga voor 295cc motiva progressive plus omdat ik ook geen volume meer heb bovenaan na borstvoeding. Ik heb momenteel ook een lege b. Ik wordt door dr Verdonck geopereerd op 3/4. Heb je al een datum vastliggen of heb je nog twijfels? Groetjes

Hey ik twijfel ook en nu vraag ik me af waardoor heb je toch voor motiva gekozen??xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.