Ga naar inhoud

Voorstellen


Gast yajie

Aanbevolen berichten

Hii, ik ben 19 jaar en wil al sinds het begin van mijn pubertijd een borstvergroting. Helaas is mijn linkerborst onderontwikkeld en is er ruim een cupmaat verschil.

Dit heeft mij erg tegen gehouden om leuke bikini's, topjes en jurkjes te dragen. In een t-shirt valt het niet echt op, ik kan zelfs een strak shirtje aan. Maar wanneer ik dan eenmaal in mijn bh sta, valt het wel weer gelijk op. Ook op seksueel gebied heb ik altijd mijn shirt aangehouden. Kortom, ik ben er altijd super onzeker over (geweest) maar nu is het écht zo ver. Ik wil zeker weten een borstvergroting doen. Ik ben nog wel aan het uitzoeken van welke praktijk ik het beste gevoel krijg. Daar is maar één manier voor om erachter te komen, consult gesprekken. Morgen (21-2) heb ik mijn aller eerste consult bij Bergman clinics Amsterdam. 

Overmorgen heb ik afspraak staan bij de dokter om te kijken of ik misschien in aanmerking kom voor vergoeden. Ik heb eerlijk gezegd al een voorgevoel van niet, omdat ik op internet heb gelezen dat het zeer lastig is om vergoeding te krijgen. Maar proberen kan geen kwaad. Zondag (25-2) heb ik een consult gesprek bij Diana Gabriels Amsterdam en volgende week heb ik op 28-2 een consult bij Boerhaave Amsterdam.

 

Heeft iemand misschien ervaringen die ik moet weten bij één van deze klinieken, namen van goede artsen?

 

Ik heb mij bij dit forum aangemeld omdat ik graag andere ervaringen wil horen voordat ik besluit naar welke kliniek ik ga. Ook heb ik me altijd erg alleen gevoeld met mijn probleem, zelfs mijn moeder weet er niet van. De laatste tijd heb ik op internet veel verschillende verhalen gelezen waardoor ik nu inzie dat mijn 'probleem' toch niet zo buitenaards is dan ik dacht.

 

Mijn enige belemmering is dat ik een kliniek wil die doet aan het betalen in termijnen. Op dit moment heb ik het geld niet om in één keer een borstvergroting te kunnen betalen. Ik weet dat bij termijn betaling een lening wordt afgesloten, maar ik heb het ervoor over. Ik wil zo graag van mijn onzekerheden af en gewoon kunnen dragen wat ik zelf wil.

 

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel eens bij de huisarts gesproken over je borsten? 

Misschien kan je eens uitzoeken naar een vergoeding bij je verzekeraar. Als je aan bepaalde eisen voldoet kan je in aanmerking komen voor een vergoeding. Ik heb aa en val onder de 1 cm en geen borstplooi. Las ook dat een cupmaat verschil. Maar dit moet je dan even opzoeken want verder heb ik dit niet uitgebreid gelezen. 

 

Kan dat de kleine borst dan een prothese krijgt. Of de grote verkleint of beiden wat gedaan worden. Naast weet niet of de tweede borst dan vergoed wordt. Dacht gelezen te hebben of een groter of een kleiner. Maar dan zou je nog kunnen beslissen om de tweede borst zelf te betalen. 

Zoek het even op wie weet heb je er wat aan. 

 

Succes met je zoektocht. 

 

Misschien moet je ook even verder zoeken of de kliniek goed bij je past. Heb je ervaringen en beoordelingen gelezen en kijk na je bezoek wat je eigen gevoel erbij Is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Monstrea:

Heb je wel eens bij de huisarts gesproken over je borsten? 

Misschien kan je eens uitzoeken naar een vergoeding bij je verzekeraar. Als je aan bepaalde eisen voldoet kan je in aanmerking komen voor een vergoeding. Ik heb aa en val onder de 1 cm en geen borstplooi. Las ook dat een cupmaat verschil. Maar dit moet je dan even opzoeken want verder heb ik dit niet uitgebreid gelezen. 

 

Kan dat de kleine borst dan een prothese krijgt. Of de grote verkleint of beiden wat gedaan worden. Naast weet niet of de tweede borst dan vergoed wordt. Dacht gelezen te hebben of een groter of een kleiner. Maar dan zou je nog kunnen beslissen om de tweede borst zelf te betalen. 

Zoek het even op wie weet heb je er wat aan. 

 

Succes met je zoektocht. 

 

Misschien moet je ook even verder zoeken of de kliniek goed bij je past. Heb je ervaringen en beoordelingen gelezen en kijk na je bezoek wat je eigen gevoel erbij Is. 

 

Klopt bij minimaal een cupmaatverschil zou je in aanmerking kunnen komen. Is misschien wel de moeite waard te proberen meid... welkom in ieder geval hier! Veel

leesplezier.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @yajie idd welkom. :viannen_01: (ik ben die achteraan in het midden - :45:). Ik kan niet meepraten over een BV want ik had een BVK. Maar via de zoekbalk (rechtsboven) kan je ook bijdragen over die klinieken opzoeken (ook op "alle bijdragen" clicken). 

Succes met je traject; je klinkt in ieder geval vastberaden en er zijn hier heel veel meiden die je informatie kunnen geven en hun ervaringen graag delen. 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2018 om 07:49 zei Monstrea:

Heb je wel eens bij de huisarts gesproken over je borsten? 

Misschien kan je eens uitzoeken naar een vergoeding bij je verzekeraar. Als je aan bepaalde eisen voldoet kan je in aanmerking komen voor een vergoeding. Ik heb aa en val onder de 1 cm en geen borstplooi. Las ook dat een cupmaat verschil. Maar dit moet je dan even opzoeken want verder heb ik dit niet uitgebreid gelezen. 

 

Kan dat de kleine borst dan een prothese krijgt. Of de grote verkleint of beiden wat gedaan worden. Naast weet niet of de tweede borst dan vergoed wordt. Dacht gelezen te hebben of een groter of een kleiner. Maar dan zou je nog kunnen beslissen om de tweede borst zelf te betalen. 

Zoek het even op wie weet heb je er wat aan. 

 

Succes met je zoektocht. 

 

Misschien moet je ook even verder zoeken of de kliniek goed bij je past. Heb je ervaringen en beoordelingen gelezen en kijk na je bezoek wat je eigen gevoel erbij Is. 

Hii, bedankt voor je reactie! Helaas wordt er in mijn geval niks vergoed. Ik heb wel een duidelijk verschil tussen mijn twee borsten. Mijn kleinste borst heeft wel een duidelijke borstplooi en mijn borstweefsel is vrij dik, vandaar. Ik vind het jammer maar een grote teleurstelling is het niet voor mij niet want ik ging hier eigenlijk al een beetje vanuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2018 om 08:48 zei Doe ik het of niet?:

Hoi @yajie idd welkom. :viannen_01: (ik ben die achteraan in het midden - :45:). Ik kan niet meepraten over een BV want ik had een BVK. Maar via de zoekbalk (rechtsboven) kan je ook bijdragen over die klinieken opzoeken (ook op "alle bijdragen" clicken). 

Succes met je traject; je klinkt in ieder geval vastberaden en er zijn hier heel veel meiden die je informatie kunnen geven en hun ervaringen graag delen. 

:54:

Hahaha, dat is de leukste:45: Bedankt voor de tip!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.