Ga naar inhoud

Rosalie22 : ? januari 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hee dames,

 

Hopenlijk kan iemand me hier helpen. Ongeveer 2 weken geleden ben ik geopereerd en toen waren mn borsten voor mijn gevoel veel groter. Echter nu weet ik niet of ik er blij mee moet zijn want ik wou graag een volle D/E cup en dat zou ik ook krijgen volgens mijn arts. Nu had ik hiervoor 75B en hebben ze dus 375cc geplaatst high profile en ronde proteses half achter de borstspier.Alleen ik heb ook gelezen dat je borsten nog verder gaan indalen en groeien dus dat ze dan ook groter ogen.Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

 

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook 375cc achter de spier gekregen (Motiva round full). Morgen ga ik het verband eraf halen. Hoop echt dat het meevalt want het lijkt zo weinig voor te stellen. Ik kom van 80a/b en zou op een ruime D uitkomen. Heb er tot nu toe helaas weinig vertrouwen in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfde als jij

ook twee weken geleden geopereerd 

alleen was mijn voorsituatie 80A 

het oogt veel ‘kleiner ‘ dan eerste dagen maar kom toch uit op een D cup zoals het er nu uitziet

dsn zou jij volgens mij wel op een E moeten uitkomen logischerwijs 

heb je het al opgemeten ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vanAnaarC:

Ik heb zelfde als jij

ook twee weken geleden geopereerd 

alleen was mijn voorsituatie 80A 

het oogt veel ‘kleiner ‘ dan eerste dagen maar kom toch uit op een D cup zoals het er nu uitziet

dsn zou jij volgens mij wel op een E moeten uitkomen logischerwijs 

heb je het al opgemeten ? 

Oke. Ja nee heb mezelf nog niet opgemeten. Ga dat morgen denk maar eerst is even doen. Dankjewel voor je antwoord! En zal vast wel goedkomen , moet het gewoon afwachten want na 6 weken zie je pas echt verschil. Dus geduld bij mij is een schone zaak haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lindsey:

Ik heb zelf ook 375cc achter de spier gekregen (Motiva round full). Morgen ga ik het verband eraf halen. Hoop echt dat het meevalt want het lijkt zo weinig voor te stellen. Ik kom van 80a/b en zou op een ruime D uitkomen. Heb er tot nu toe helaas weinig vertrouwen in...

Het zal vast wel goedkomen!

met verband oogt het altijd anders. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosalie22 Hi,

 

Jij hebt nog verse boobs joh..  gaat nog van alles gebeuren de komende weken. Ik had in het begin van die opgezwollen ballonnen vol vocht en zo enorm geschrokken van de operatie :P Als je huid gaat ontspannen, je vochthuishouding weer in balans is lijken ze soms te krimpen maaaarrrr dan gaan je protheses de daling in, en je huid komt weer in balans waardoor je onderpool weer wat voller wordt en voilà... bh te klein :45: 

 

Maak voor iedere week een foto om je vooruitgang te zien en geeft het tijd en geduld want hier komen geen kleintjes uit hoor ;) 

En met 6 weken ben je er nog niet he.. Over het algemeen heb je wel een idee bij ongeveer 3 maanden. Fijn herstel verder. 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 20-2-2018 om 21:19 zei Rosalie22:

Hee dames,

 

Hopenlijk kan iemand me hier helpen. Ongeveer 2 weken geleden ben ik geopereerd en toen waren mn borsten voor mijn gevoel veel groter. Echter nu weet ik niet of ik er blij mee moet zijn want ik wou graag een volle D/E cup en dat zou ik ook krijgen volgens mijn arts. Nu had ik hiervoor 75B en hebben ze dus 375cc geplaatst high profile en ronde proteses half achter de borstspier.Alleen ik heb ook gelezen dat je borsten nog verder gaan indalen en groeien dus dat ze dan ook groter ogen.Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

 

groetjess

Hoi, erg benieuwd hoe het nu met je is. Is er de weken na je post een hoop veranderd? En het indalen? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.