Ga naar inhoud

Opgezwollen buik na BV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Op 6 december 2010 heb ik mijn borstvergroting gehad. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe borsten maar minder blij met mijn opgezwollen buik.

Ik had gelezen/gehoord dat dit vanzelf weg moet trekken maar ik begin mij nu toch wel zorgen te maken.

Ik eet niet meer dan voorheen, drink div. groene thee en drink veel water.

Mijn broek gaat gewoon niet naar behoren dicht ;0(.

Moet ik de kliniek gaan bellen en/of mijn huisarts bellen?

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yalenka,

Inderdaad alleen een kwestie van geduld :44: , is volkomen normaal, daar voor hoef je de kliniek niet te bellen. Lees dit maar eens door, heel veel meiden hadden daar last van, komt helemaal vanzelf weer goed!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yalenka,

Vervelend zeg, ik had er ook last van, niet heel erg maar genoeg om me er aan te irriteren. ik ben toen naar de Etos gegaan, heb uitgelegd wat ik had en toen kreeg ik iets van Bional, Vochtevenwicht heet het, het is voor een goede vochtbalans. Het is plantaardig (jeneverbes) en zij zei dat het aangeraden wordt bij vocht vasthouden na operaties.

Ik ben het gaan slikken en binnen een week was ik er vanaf.

Het kost maar iets van 5 euro dus misschien het proberen waard?

Succes ermee!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Bedankt voor julie lieve reacties.

Daffyduck ik heb de capsules vandaag gekocht, morgen ga hier mee beginnen. Bedankt voor je tip....

Fijn weekend :60: ....

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

pfft, wat ben ik blij dat dit forum er is.

Ik heb precies hetzelfde probleem en ik had er nog nooit wat van gehoord of over gelezen.

Ik had dus geen enkel idee dat dit met de bv te maken kon hebben.

Dus gelijk maar naar de Etos!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat benik blij dat iemand hier een topic over heeft geopend...

ik ben 5 februari nog maar onder het mes gegaan en inderdaad die opgezwollen buik ik dacht wat is dat hier was toch wel even schrikken , maar nu is men vraag hoe lang duurt dat ongeveer tegen dat het weg is???

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.